مد

معرفی انواع استایل کوکت؛ مد به سبک عشوه گری 

استایل کوکت، در واقع بازگشت مد به گذشته است. شما با این استایل، نوعی عشوه گری و ظرافت خاصی را دارید. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع استایل کوکت آشنا شوید.

به گزارش پارت نیوز؛ استایل کوکت، سبکی متفاوت دارد و در این استایل، شما همه چیز را ظرف و زیبا می بینید. اگر در فضای مجازی چرخی بزنید، متوجه رنگ های مینیمال و پاستیلی خواهید شد. در کنار این آرایش ملیح از روبان های رنگی استفاده می کنند، که به استایل کوکت شناخته می شود.

استایل کوکت چست؟

استایل کوکت

استایل کوکت، یک سبک فوق زنانه، که به دوران سلطنت ویکتوریا اشاره دارد و در آن لباس‌های عروسکی، قلاب‌ها، پاپیون‌ها و رنگ‌های پاستلی عناصر متمایز هستند. روندی که نام او را یدک می کشد با ویژگی های رمانتیک، زنانه و حتی کمی کودکانه مشخص می شود.

لباس‌های شیک با جزئیات رمانتیک، لباس‌های شیک با توری و تزئینات و هر چیزی که جذابیت زنانه را به نمایش می‌گذارد، تصور کنید! این عناصر در حال به روز رسانی هستند تا بُعد جدید جذابی را به ارمغان بیاورند. آنها ماهیت یک زیبایی شیک و ماندگار را تجسم می کنند.

معرفی انواع استایل کوکت

شما با داشتن استایل کوکت در زیبایی و مد محسور می شوید. آماده شوید تا با این استایل ها جز زیبا ترین افراد در مد و استایل شوید.

انواع استایل کوکت؛ کوکت کلاسیک

این مدل کوکت کلاسیک است که از مد قدیمی قرن 18 و 19 الهام گرفته است. این تلفیقی از جین آستن با سبک خیابانی مدرن است که دارای لباس‌های کمری امپراتوری همراه با چترهای تخت و چتر آفتابی ظریف است.

انواع استایل کوکت؛ کژوال کوکت

کژوال کوکت

کژوال کوکت از انواع استایل کوکت می باشد که بر راحتی بدون به خطر انداختن سبک تاکید دارد و برای افرادی که حس زیبایی شناسی بی دغدغه تری دارند ایده آل است. این سبک موتیف های زیبای کوکت را با قطعات نرم تر و معقول تر مانند ژاکت های پشمی گرم و تاپ های پنبه ای ترکیب می کند.

لام کوکت

لام کوکت

به دوران اوج هالیوود فکر کنید که در قرن بیست و یکم به روز شده است. کوکت های گلم به لباس های ابریشمی، خزدار و مروارید علاقه دارند و از کمی درخشندگی در کمد لباس خود لذت می برند. با ادای احترام به ستاره های نمادین سینما، آنها جنبه مجلل این سبک را پذیرفته اند و لالم کوکت از انواع استایل کوکت است.

انواع استایل کوکت، بوهو کوکت

استایل کوکت بوهو

بوهو کوکت نوعی دیگر از استایل کوکت است، که تفسیری آزادانه از سبک کوکته است، دارای اشکال روان، توری و گل‌هایی است که با لهجه‌های بوهو مانند کلاه‌های فلاپی، حاشیه‌ها و مهره‌ها جفت می‌شوند.

کوکت تاریک

استایل کوکت

این زمانی است که استایل تیره تر می شود. کوکت های تاریک تمایلی به عاشقانه های اسرارآمیز گوتیک ویکتوریایی دارند. انتظار داشته باشید که منسوجات مخملی، دستکش های توری، و طرح های گل عمیق تر را در طرح رنگی آرام تر و تاریک تر ببینید.

عشوه گری تند

عشوه گری تند

این نسخه با ترکیب چرم، گل میخ و آرایش تیره تر، مقداری چاشنی به لباس استاندارد Coquette اضافه می کند. ایده آل برای افرادی که می خواهند عشق خود به لباس های رمانتیک را با حس قوی شورش ترکیب کنند.

انواع استایل کوکت؛ کوکته طبیعت

انواع استایل کوکت؛ کوکته طبیعت

کوکت های طبیعت از مناظر دلربا در جنگل و پیاده روی در چمنزار الهام می گیرند. سبک آنها با الگوهای گل، رنگ های خاکی و الیاف طبیعی مشخص می شود. آنها کمد لباسی پر از قطعات روان و الهام گرفته از طبیعت می سازند که بدون زحمت فضای بیرون را با سبک شخصی آنها ترکیب می کند.

کوکت سلطنتی

مجموعه کوکت سلطنتی برای کسانی که به دنبال پذیرش حق سلطنتی درونی خود هستند عالی است. پارچه‌های مجلل، تزئینات پیچیده و لوازم جانبی شیک را به نمایش می‌گذارد. لباس‌های زیبا را برای دوشس به تصویر بکشید که با تیارا تزئین شده‌اند و با دستکش‌هایی که ظرافت سلطنتی را به نمایش می‌گذارند تکمیل شده‌اند.

کوکت مستقل

کوکت مستقل

کوکت مستقل به‌خاطر ادغام یافته‌های قدیمی قدیمی با عناصر مد مستقل شناخته شده است. سبک آنها بازیگوش و هنری است و الگوهای منحصر به فرد، لوازم جانبی عجیب و غریب و لایه بندی غیر متعارف را برای ایجاد یک بیانیه که واقعاً متعلق به خودشان است، در خود جای داده است.

مینیمال کوکته

مینیمال کوکته

مینیمال کوکته همه چیز در مورد سادگی است. با خطوط تمیز، اشکال ساده، و طرح رنگی خنثی، این سبک رویکردی ساده‌تر برای لباس پوشیدن دارد. برای کسانی که زیبایی یک شبح مینیمالیستی را درک می کنند عالی است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x