دکوراسیون

معرفی انواع رنگ دیوار بسیار جذاب در سال 2024

اگر به دنبال رنگ دیوار مناسب و بسیار جذاب برای خانه تان هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ آیا تا به حال به تغییر رنگ دیوار منزل یا محل کارتان فکر کرده اید؟ در این مطلب ما به شما رنگ های لوکس و ترند را معرفی خواهیم کرد.

رنگ دیوار 2024

هنگام انتخاب رنگ، مهم است که نورپردازی، رنگ مبلمان موجود و حالتی را که می خواهید تنظیم کنید در نظر بگیرید. رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید خامه‌ای، خاکستری یا پاستلی به ایجاد فضای داخلی بزرگ‌تر و روشن‌تر کمک می‌کنند. رنگ های تیره مانند بنفش تیره، قرمز گرم و آبی جلوه ای جسورانه در طراحی ایجاد می کنند و فضایی آرام و صمیمی ایجاد می کنند.

در حالی که مهم است که رنگ مورد علاقه تان را در نظر بگیرید، ممکن است بخواهید رنگ های مد روز را نیز آزمایش کنید. در اینجا رنگ های پرطرفدار  و ترند دیوار در سال 2024 را به شما معرفی می کنیم:

آبی ملایم

این نماد آسمان آفتابی، دریاها، سواحل و روزهای تابستان است. فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهد و برای کاهش استرس مناسب است. به خوبی با مبلمان چوبی سفید و رنگ روشن ترکیب می شود و در ترکیب با رنگ های صورتی، زرد و نارنجی فضایی پرانرژی ایجاد می کند.

انواع رنگ دیواری

رنگ دیوار قهوه ای خاکستری

ترکیب خاکستری و قهوه ای رنگی خنثی و جذاب به شما می دهد. این رنگ در سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های دکوری تبدیل شده است زیرا با تم خنثی‌اش به راحتی با رنگ‌های دیگر همراه می‌شود و به همین دلیل رنگ‌های بسیار خوبی برای هماهنگی با آن داریم.

سفید شامپاینی

شامپاینی، رنگی خنثی است که در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد، ظاهری شیک و زیبا به آن فضا می‌بخشد؛ هرچند ترکیب رنگ شامپاینی نسبت به سایر رنگ‌های خنثی نظیر سفید، کرم و… کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد

طوسی

رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خاص و بسیار محبوب در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ دیوار طوسی عمیق و جذاب و تاثیر گذار است که می تواند فضای داخلی خانه را به کلی دگرگون سازد.

رنگ دیوار طوسی

سبز پاستیلی

سبز پاستلی به عنوان رنگ دیوار رنگی خنثی است که با تمام رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد. پس وقتی می خواهید این رنگ را با رنگ های دیگر دیوار ترکیب کنید، بهتر است کابینت های بژ خاکستری روشن یا رز را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک فرش صورتی برای اتاق نشیمن بخرید. هرگز ترکیب این رنگ را با سفید گچی فراموش نکنید، زیرا خانه شما کاملا بی روح و سرد به نظر می رسد. در واقع برای دیوارهایی که سبز پاستلی هستند باید از رنگ های رنگارنگ و متضاد تری استفاده کنید تا جلوه خوبی به خانه ببخشید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x