مد

10 ایده شیک و خیره کننده برای ست کردن رنگ لاک با فصل پاییز+عکس

اگر به دنبال رنگ لاک برای پاییز هستید باید به این نکته توجه کنید که برای این فصل می توانید از لاک های رنگ روشن با ترکیب تیره استفاده کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ همان‌طور که هوا رو به سردی می‌رود نوید بخش این است که به فصل پاییز و زمستان نزدیک می‌شویم و به مطمئنا دوست داریم بدانیم رنگ لاک برای پاییز و زمستان باید چه ویژگی هایی داشته باشد. قابل ذکر است که بدانید لاک‌های رنگ پوست و قرمز تیره، جزو انتخاب همیشگی رنگ لاک ناخن پاییزی هستند.

انواع رنگ لاک برای پاییز

در ادامه به معرفی برخی رنگ های خاص و بسیار زیبا که می توانید در پاییز از آن ها استفاده کنید تا ناخن های خیره کننده ای داشته باشید خواهیم پرداخت.

کبود

لاک آبی پاییزی

این رنگ بسیار گرم است و قرمز مخملی و رنگ خون نیز در این طیف رنگی جا می‌گیرند. این رنگ لاک با رنگ رژ همرنگ و لباس‌های پشمی بسیار جذاب است.

ناخن‌های پر تلالو

انواع لاک براق پاییزی

لاک‌های براق و اکلیلی در زمستان امسال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. کافی‌ است که برق ناخن خود را استفاده کرده و روی آن را با اکلیل‌های ناخن بپوشانید.

آبی نیمه شب

لاک آبی نیمه شب

این رنگ لاک برای پاییز که سایه‌های آبی به همراه دارد در هر چیزی که مورد استفاده قرار بگیرد نگاه‌ها را خیره می‌کند. آبی تیره از جمله رنگ‌هایی است که در پاییز و زمستان امسال استفاده می‌شود.

لاک‌های بی رنگ (رنگ پوست)

لاک های رنگ ناخن

این رنگ لاک ناخن در زمستان نور زیبایی در ناخن شما به وجود می‌آورد و رنگی است که می‌توانید با هر گونه لباسی آن را استفاده کنید.

طوسی

لاک طوسی

طوسی در طیف رنگی روشن تا تیره یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها است، که می‌توانید سطح آن را با طراحی‌های زمستانی مانند دانه‌های برف همراه کنید.

بنفش تیره

لاک پاییزه

بنفش یکی از رنگ‌هایی است که هزاران دختر جوان عاشق آن هستند . با رنگ بنفش شما با وقار‌تر دیده می‌شوید. بنابراین استفاده از این رنگ لاک و یک لباس با توناژ بنفش شما را فوق‌العاده می‌کند.

رنگ‌های متالیک

لاک متالیک

این رنگ‌ها بیشتر در مراسم‌های خاص، قرار ملاقات‌ها و .. استفاده می‌شوند. این براقی ایجاد شده درخشندگی اغراق شده‌ای به استایل شما می‌بخشد.

سبز تیره

لاک سبز تیره

این رنگ لاک برای پاییز که طیف‌های گوناگونی از زمردی تا سبزی برگ‌های جنگل را در بر می‌گیرد حس تازگی و سرزندگی و در عین حال شیک بودن به شما در استایل‌های زمستانی‌تان می‌دهد.

لاک آبی کاربنی تیره

لاک آبی کاربنی

این رنگ در فصول سرد سال می‌تواند گرما و سرزندگی را همزمان کنار هر لباسی که با آن می‌پوشید ایجاد نماید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 10 نمونه رنگ لاک برای پاییز که می تواند استایل و ناخن های شما را متفاوت سازد پرداختیم. در حین خرید و استفاده از انواع لاک در فصل پاییز به این نکته توجه داشته باشید که رنگ لاک تان اگر از رنگ های طبیعت پاییزی الهام گرفته شود و با لباس تان ست شود می تواند جلوه بهتری داشته باشد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x