فناوری

معرفی اولین پوکو پد جذاب با HyperOS+ قیمت

در این مقاله به معرفی اولین پوکو پد، زیر برند شیائومی می پردازیم. این تبلت با طراحی خیره کننده، نگاه های زیادی را به خود جذب کرده است. 

به گزارش پارت نیوز؛ این پوکو پد زیبا در 28 نوامبر 2023 با HyperOS رونمایی شد. این تبلت با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، از الان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مشخصات پوکو پد با HyperOS

پوکو پد با تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام، اسنپدارگون 7s نسل ۲ معرفی شد. همچنین رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی از مشخصات پوکو پد می باشد. علاوه بر آن شما می توانید با کارت microSD تا 1/5 ترابایت فضای ذخیره سازی را افزایش بدهید.

پوکو پد از صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۲۶۵۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد؛ در محتوای HDR از حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند و پنل گوریلا گلس ۳ برای محافظت از خراشیدگی در آن به‌کار رفته است.

ورزن پوکو پد حدود 571 گرم است. همچنین رنگ بندی آن شامل: خاکستری گرافیکی و آبی اقیانوسی می باشد.

شیائومی با گنجاندن برنامه‌هایی مانند Mi Canvas در HyperOS (اندروید ۱۴) بهره‌وری دستگاه را بهتر کرده است.

باتری و دوربین پوکو پد

دوربین پوکو پد

پوکو پد به باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ وات مجهز است.

همچنین در این تبلت، سنسور دوربین دوگانه‌ی اصلی 8 مگاپیکسل با فیلمبرداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه (در هر دو لنز) قرار دارد.

قلم پوکو پد

شیائومی برای کمک به بهبود استفاده و حداکثر بهره‌وری از تبلت، قلمی هوشمند عرضه می‌کند که به‌صورت جداگانه قابل خریداری است.

مشخصات بلند گوی پوکو پد

پوکو پد به چهار بلندگوی استریو با صدای Dolby Atmos مجهز است و این بلندگو صدای با کیفتی را به شما ارائه می دهد.

مزیت رقابتی پوکو پد

تمرکز بر هوش مصنوعی: HyperOS بر ادغام با قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند زیرنویس‌های خودکار، تبدیل گفتار به متن، ترجمه صوتی در زمان واقعی و حتی پرتره‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی تمرکز دارد.
عملکرد بهبود یافته: شیائومی ادعا می‌کند که HyperOS از یک سیستم فایل سبک‌تر و مدیریت ذخیره‌سازی بهینه‌شده بهره می‌برد که منجر به عملکرد روان‌تر و به‌روزرسانی‌های OTA سریع‌تر می‌شود.
یکپارچه‌سازی عمیق‌تر با شیائومی: HyperOS به شما امکان می‌دهد از طریق حساب شیائومی خود، یکپارچه‌سازی عمیق‌تری با سایر دستگاه‌ها و خدمات شیائومی داشته باشید.

قیمت پوکو پد

قیمت اعلام شده برای پوکو پد 329 دلار می باشد. کیبورد و قلم هوشمند آن به صورت جداگانه فروخته می شود که به ترتیب 79 و 59 دلار قیمت آن ها است. همچنین قیمت اولیه پوکد برای تبلیغات فروش؛ به 299 دلار کاهش پیدا کرده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x