فیلم و سریال

معرفی بازیگران جدید سریال سرزمین مادری فصل سوم + خلاصه داستان و عکس 

سریال سرزمین مادری فصل سوم، به کارگردانی، کمال تبریزی ساخته شده است. این سریال حوادث جالبی را از قبل انقلاب به نمایش می گذارد، که تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال سرزمین مادری فصل سوم، از شبکه 3 در اواخر تیر ماه پخش خواهد شد. این سریال جنجال های زیادی داشت که از همان ابتدای پخش برای مدتی متوقف شد و بعد دوباره شروع به کار کرد.

خلاصه داستان سریال سرزمین مادری فصل سوم

داستان سریال سرزمین مادری فصل سوم، به این گونه است که در واقع رخدادهای تاریخی، سیاسی و اجتماعی ایران از زمان جنگ جهانی دوم تا انقلاب زا نشان می دهد. داستان سریال حول محور فردی به نام رهی اردکانی، می چرخد. در فصل یک این سریال علی شادمان نقش اصلی سریال را عهده دار بود که به دلایل حواشی که داشت پخش سریال متوقف شد.

 سریال سرزمین مادری فصل سوم چه زمانی پخش می شود؟

سریال سرزمین مادری پس از ده سال چالش باز هم پخش می شود. این سریال تنش های زیادی داشت که اجازه پخش و ادامه آن را در سال 1392 نداند. اکنون با تغییر بازیگران شروع می شود.

سریال سرزمین مادری (فصل 3)، در تاریخ 27 تیر 1403 از شبکه سه ساعت، 8:30 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه پخش می شود.

معرفی عوامل سریال سرزمین مادری فصل سوم

  • کارگردان: کمال تبریزی
  • تهیه کننده: محمد مسعود
  • نویسنده: علیرضا طالب‌زاده
  • تولیدکننده: شبکه 3

معرفی بازیگران جدید سریال سرزمین مادری فصل سوم

  •  آرش مجیدی در نقش رهی
  •  کوروش سلیمانی در نقش میانسالی سید حشمت
  •  سعید راد
  •  گلچهره سجادیه
  • بابک حمیدیان
  •  مهران رجبی
  •  حسین مهری
  •  مجید سعیدی
  • حسین عابدینی
  •  لیلا برخورداری

 آرش مجیدی در نقش رهی

 آرش مجیدی

آرش مجیدی، متولد سال 1353 در آباده است. این بازیگر ازدواج کرده است و نام همسرش، میلیشیا مهدی نژاد است و یک فرزند به نام میشا دارد. مدرک تحصیلی این بازیگر کارشناسی ادبیات نمایشی و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورده بود.

کوروش سلیمانی در نقش میانسالی سید حشمت

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی؛ متولد سال 1352 می باشد. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1370 در شهر کرمانشاه آغاز کرد و در سال 1378 اولین بار در سینما بازی کرد.

رشسته دانشگاهی او تئاتر است که ارشد خود را از سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده.

سعید راد در سریال سرزمین مادری فصل سوم

سعید راد

احمد سعید حق پرست راد را که به نام سعید راد می شناسند، در سال 1323 شهر آبان متولد شد. او دو فرزند به نام های سام و نگاه دارد. سعید راد پس از اینکه دبیرستان خود را تمام کرد، شروع به فعالیت هنری خود کرد و در سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم سینمایی فاتحین صحرا وارد سینما شد.

گلچهره سجادیه در سریال سرزمین مادری فصل سوم

گلچهره سجادیه

گلچهره سجادیه در سال 1331 به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۵۶ از دانشکده هنرهای زیبای تهران فارغ‌التحصیل شد اما فعالیت هنری را از ۲۰ سالگی در عرصه تئاتر آغاز کرده بود.  وی در دوره پانزدهم جشنوراه فیلم فجر در سال ۱۳۷۵ برای بازی در فیلم سرزمین خورشید ساخته احمدرضا درویش، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان، متولد 19 شهریور سال 1359 است. بابک حمیدیان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است و کار خود را از تئاتر آغاز کرد. او ازدواج کرده است و نام همسرش مینا ساداتی است.

بابک حمیدیان با سریال روشنایی های شهر در سال 83 به تلویزیون آمد و با بازی در سریال های به کجا چنین شتابان در سال 88، گذر از رنج ‌ها در سال 93 و بیمار استاندارد در سال 94 به شهرت رسید.

 مهران رجبی در سرزمین مادری فصل سوم

 مهران رجبی

مهران رجبی متولد سال 1340 است. او در کرج به دنیا آمده است و مدرک تحصیلی او کارشناسی ارشد گرافیک است. رجبی متاهل است و دارای سه فرزند می باشد. فرزندان او دو دختر و یک پسر دارد. فعالیت او از سال 1375 تاکنون می باشد و در حال حاضر در سریال سرزمین مادری فصل سوم بازی می کند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x