فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال جنگل آسفالت؛ خلاصه داستان، و زمان پخش

از آغاز سال 1403 سریال جنگل آسفالت در شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال جنگل آسفالت در سال 1402 تولید شده و در فروردین 1403 شروع به پخش کرد. این سریال جذاب و تماشایی توسط کمپانی نماوا تولید و به مرحله پخش رسیده است. جنگل آسفالت در ژانر درام، معمایی و جنایی، ترکیبی از سه ژانر محبوب و پرطرفدار مخاطب را مجذوب خود خواهد کرد.

این سریال تماشایی از داستان منحصربه‌فرد و جذابی بهره می‌برد که باعث محبوبیت آن شده است؛ داستانی معمایی که به خوبی می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند. البته، باید اشاره کنیم که حضور بازیگران مشهور و توانا در این سریال، عمق بیشتری به داستان آن بخشیده و بر جذابیت‌های سریال افزوده است.

در مورد زمان پخش سریال جنگل آسفالت باید گفت که اولین قسمت از این سریال ایرانی تماشایی در تاریخ 3 فروردین 1403 از پلتفرم نماوا منتشر شد. قسمت‌های بعدی این سریال نیز به صورت هفتگی از همین پلتفرم منتشر شده و شما عزیزان می‌توانید به آسانی آن را تماشا کنید.

خلاصه داستان جنگل آسفالت

داستان فیلم جنگل اسفالت در دل خیابان‌های رازآلود شهر اتفاق می‌افتد؛ جایی که هر فردی درگیر مشکلات خاصی بوده و به نوعی برای بقای خود در تلاش است. در طول سریال با شخصیت‌های متفاوتی آشنا می‌شویم که درگیر ماجراجویی‌های متفاوتی هستند.

در کانون سریال با دختری به نام هنگامه آشنا می‌شویم؛ دختری که برادر کوچک‌تر او در آستانه قصاص قرار دارد و حالا او باید در فرصت کوتاهی که دارد، دیه لازم جهت آزادی برادرش را تأمین کند. هنگامه برای فراهم ساختن مبلغ دیه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد اما به دست آوردن تمام مبلغ دیه در این فرصت کوتاه برای هنگامه امری نشدنی است.

داستان از آنجایی جالب می‌شود که هنگامه با ایرج آشنا می‌شود؛ مردی مرموز که پیشنهاد کار عجیبی را به هنگامه می‌دهد. او پیشنهاد می‌کند که هنگامه برای تأمین مبلغ موردنیاز خود جهت پرداخت دیه، دست به کار پرسود اما خطرناک مفت‌کشی بزند!

در طول سریال شاهد ماجراهایی مختلفی خواهیم بود که هنگامه با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده و در طول این مسیر با شخصیت‌های متعددی آشنا خواهد شد. تماشای این سریال جذاب معمایی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم چراکه در طول آن با عشق، خیانت، رستگاری، فساد، قدرت و… مواجه شده و با چهره زشت و تاریک شهر آشنا خواهید شد.

سریال جنگل آسفالت چند قسمت است؟

تعداد قسمت های مجموعه جنگل آسفالت 24 اپیزود اعلام شده است.

هر قسمت سریال جنگل آسفالت چند قسمت است؟

مدت زمان پخش هر قسمت این سریال نیز چیزی در حدود 75 دقیقه است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سریال جنگل آسفالت، خط داستانی جذاب و متفاوت آن است. فیلم‌نامه این مجموعه تلویزیونی به قلم پژمان تیمورتاش نوشته شده است. شخصی که علاوه بر نگاشتن فیلم‌نامه، کارگردانی این سریال درام و معمایی را نیز برعهده داشته است.

بازیگران سریال جنگل آسفالت

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال جنگل آسفالت نماوا پرداختیم و اطلاعات جامعی از این سریال در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. همانطور که اشاره کردیم، بازیگران مشهور و توانایی در این سریال معمایی و جنایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مطلب، به سراغ هنرپیشه های جنگل آسفالت خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. در ادامه متن با ما همراه باشید.

امیر جعفری؛ بازیگر پرطرفدار سینما ایران

امیر جعفری در سریال جنگل اسفالت

هنرپیشه قدیمی و مشهور سینما و تلویزیون ایران، امیر جعفری، در تاریخ 10 شهریور 1353 در شهر تهران چشم به جهان گشود. امیر جعفری را می‌توان یکی از مستعدترین بازیگران سینما دانست که حضور پررنگی در سینمای ایران داشته است.

وی با حضور در کلاس‌های تخصصی هنرپیشگی استاد حمید سمندریان وارد این حوزه شد و از سال 1372 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. اولین تجربه حرفه‌ای امیر جعفری در دنیای تئاتر به سال 1377 برمی‌گردد. پس از آن بود که به عنوان بازیگر وارد دنیای سینما شد و در سال 1380 با بازی در فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 به دنیای سینما معرفی شد.

آثار ارزشمند بسیاری در کارنامه هنری امیر جعفری به چشم می‌خورد. از جمله مهم‌ترین آثار وی می‌توان به چهار انگشت، آزاد به قید شرط، گشت ارشاد 3 و زیر نظر اشاره کرد. همسر امیر جعفری، ریما رامین فر است که او نیز در سریال جنگل آسفالت حضور دارد.

نوید محمدزاده؛ بازیگر سریال ایرانی جنگل آسفا‌لت

نوید محمدزاده در سریال جنگل آسفالت

نوید محمدزاده هنرمند جوان و ایلامی کشورمان، در تاریخ 17 فروردین 1365 متولد شده است. وی از همان دوران نوجوانی پشتکار و علاقه وافری به بازیگری داشت و همین موضوع باعث شد تا خیلی زود وارد دنیای تئاتر شود. پس از حضور متعدد در دنیای تئاتر، وی برای نخستین بار در فیلم سینمایی آندو مقابل دوربین سینما رفت. اما جالب است بدانید که این فیلم سینمایی هیچ‌وقت پروانه نمایش نگرفت! سرانجام نوید محمدزاده با حضور در فیلم عصبانی نیستم به شهرت و محبوبیت رسید و نام خود را در دنیای سینما بر سر زبان‌ها انداخت.

در کارنامه هنری نوید محمدزاده آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. به واسطه توانایی بالای خود در بازیگری، وی موفق به کسب جوایز متعددی همچون، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز شده است. از جمله مهم‌ترین آثار نوید محمدزاده می‌توان به ابد و یک روز، مغزهای کوچک زنگ زده متری شیش و نیم، قورباغه، آکتور و لانتوری اشاره کرد.

مریلا زارعی؛ بازیگر سریال درام جنگل آسفا‌لت

مریلا زارعی د رسریال جنگل آسفالت

هنرپیشه توانمند و پرطرفدار سینمای ایران، مریلا زارعی، در تاریخ 25 فروردین 1353 در تهران چشم به جهان گشود. مریلا زارعی را می‌توان یکی از ستاره‌های امروز و نسل پیشین سینمای ایران دانست که از محبوبیت بسیار زیادی در میان طرفداران برخوردار است.

وی فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را با حضور در سریال کاراگاه علوی شروع کرد و موفق شد خیلی زود تبدیل به نامی آشنا در سینما شود. مریلا زارعی افتخارات و جوایز متعددی را از آن خود کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و لوح زرین بهترین بازیگر زن اشاره کرد.

در کارنامه هنری مریلا زارعی آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. از جمله مهم‌ترین آثار مریلا زارعی می‌توان به درباره الی، شیار 143، مانکن، بادیگارد، نوبت لیلی و حکم اشاره کرد.

ریما رامین فر؛ بازیگر سریال ایرانی جنگل آسفا‌لت

ریما رامین فر در سریال جنگل آسفالت

هنرپیشه دوست‌داشتنی و توانای سینما و تلویزیون ایران، ریما رامین فر، در تاریخ 5 فروردین 1349 در شهر تهران متولد شده است. ریما رامین فر را می‌توان از جمله معدود بازیگرانی دانست که در حوزه فعالیت خود، تحصیل کرده است. این بازیگر توانا مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته کارگردانی تئاتر دریافت کرده است.

ریما رامین فر فعالیت خود به عنوان بازیگر را از تئاتر و در سال 1376 شروع کرد. سه سال بعد، یعنی در سال 1379، با حضور در فیلم سینمایی نان، عشق و موتور 1000 وارد دنیای سینمای شد و در جلوی دوربین به بازیگری پرداخت. همانطور که اشاره کردیم، ریما رامین فر همسر امیر جعفری است.

فرشته حسینی؛ بازیگر سریال جنایی جنگل آ‌سفالت

فرشته حسینی در سریال جنگل آسفالت

فرشته حسینی در تاریخ 6 اردیبهشت 1376 به دنیا آمد. این بازیگر توانا فعالیت حرفه‌ای خود در این حوزه را از سال 1388 شروع کرد و در کلاس‌های هنرپیشگی اساتیدی همچون، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان و اصغر محبی حضور یافته است. فرشته حسینی، همسر نوید محمدزاده است که با او در این سریال هم‌بازی نیز است. در کارنامه هنری فرشته حسینی آثار ارزشمند متعددی به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به قورباغه، سونامی و هفت و نیم اشاره کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x