فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 1 + عکس

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 1  و همچنین خلاصه این سریال پرمخاطب خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال دردسرهای عظیم در سال 1393 به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شده است. بازیگران شناخته‌شده بسیاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم

در این سریال شخصیت لطیف با بازی جواد عزتی ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود کـه وی را دچار دردسرهای بسیاری کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

بهار «با بازی الناز حبیبی» دختر جوان و پرانرژی اسـت کـه خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی بـه ازدواج ندارد. او برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می گیرد تا به‌عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بـه‌ این دلیل که لطیف کاری ندارد با این ازدواج مخالفت می کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها بـه اتمام می رسد اما… .

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

در این سریال بازیگرانی از جمله: جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، امیر غفارمنش، شهین تسلیمی، بهشاد شریفیان، اشکان اشتیاق، صفا آقاجانی، پرستو گلستانی و زهره فکورصبور بـه ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

جواد عزتی

جواد عزتی در سریال دردسرهای عظیم

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد. او از سال ۱۳۷۵ به‌ صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شده‌ است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌ است.

جواد عزتی با مه لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده است. مه لقا باقری متولد 23 خرداد سال 1360 در تهران، بازیگر و کارگردان می‌باشد.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در سریال دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی  بازیگر سریال دردسرهای عظیم متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر است.

او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما می باشد. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود. وی در سال 98 برای دومین بار با مهنوش صادقی ازدواج کرده است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم

الناز حبیبی  متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است. او از کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸)، که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شده و به این صورت در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شده است. الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

زهره فکورصبور

زهره فکور صبور در سریال دردسرهای عظیم

یکی از بازیگران سریال دردسرهای عظیم که متاسفانه در حال حاضر در قید حیات نیست زهره فکور صبور است. وی ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران متولد شد.  پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما خودش در تهران متولد شده است. او در یک خانواده 7 نفره زندگی می‌کند، 3 خواهر و 1 برادر دارد و  خودش فرزند آخر خانواده می باشد.

آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی است.وی در تاریخ 10 اسفند 1400 حوالی ساعت 8 شب در منزل شخصی خود بر اثر استعمال بیش از حد قرص با هدف خودکشی دچار مسمومیت شدید دارویی گردیده و به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه در نهایت پزشکان نتوانستند جان وی را نجات دهند و وی درگذشت.

مریم سعادت

مریم سعادت در سریال دردسرهای عظیم

مریم سعادت متولد ۲۴ شهریور ۱۳۳۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که در ۳۶ سالگی با نقش اعظم جمالی در مجموعه زی زی گولو به شهرت رسید. ایشان خودش را اینطور معرفی می کند؛ من یک زن میانسال و مادر دو فرزند هستم.

مهران رجبی

مهران رجبی در سریال دردسرهای عظیم

مهران رجبی ۱۲ دی ۱۳۴۰ در کرج به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد. شغل اول او معلمی است تا اینکه وارد تلویزیون شد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال دردسرهای عظیم پرداختیم. آیا تابه حال این سریال را تماشا کرده اید؟ شما می توانید نظرتان را در این خصوص در بخش دیدگاه ها بنویسید و نکات مثبت و منفی آن را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x