فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال شرلوک از شبکه تماشا + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال شرلوک به تازگی از تیر 1403 در شبکه تماشا شروع به پخش شده است. این سریال هیجان انگیز را از دست ندهید چرا که امتیاز 9.1 از 10 را از کاربران سایت IMDB دریافت کرده است و از سریال‌های برتر این سایت معتبر به شمار می‌آید.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال شرلوک، محصول کشور بریتانیا است که در واقع به روز شده داستان های شرلوک هومز می باشد. اگر علاقه مند به دیدن سریال های جنایی-معمایی هستید، این سریال را از دست ندهید.

سریال شرلوک به کارگردانی مارک گیتیس و استیون موفات ساخته شده است، که بازیگران با استعدادی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان سریال شرلوک

خلاصه داستان شرلوک به این گونه است که: جان واتسون یک پزشک جنگی است که به تازگی به لندن نقل مکان کرده و به دنبال مکانی برای اقامت است. این پزشک با شرلوک هومز که یک کارگاه خصوصی است، آشنا می شود و درگیر حل یک سری پرونده های خودکشی می شوند.

پس از حل پرونده پیچیده خودکشی، شرلوک درگیر ماجرای گروگان‌ها و یافتن راه نجاتی برای آن‌هاست و در همین حال، مایکرافت از شرلوک خواسته است تا در مورد قتل اندرو وست تحقیق کند. این نشان می‌دهد که او و واتسون روزهای سخت کاری را پیش رو دارند.

زمان پخش سریال شرلوک از شبکه تماشا

زمان پخش سریال شرلوک هر شب ساعت 19:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:30 و  09:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال شرلوک از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

معرفی بازیگران سریال شرلوک

  • بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز
  • مارتین فریمن در نقش دکتر واتسن
  • اندرو اسکات در نقش جیمز موریارتی
  • مارک گیتیس در نقش مایکرافت هولمز
  • لارا پالور در نقش آیرین آدلر
  • آماندا ابینگتون در نقش مری مورستون
  • روپرت گراوس در نقش بازرس لستراد
  • لوئیز بریلی در نقش مالی هوپر
  • اونا استابز در نقش خانم هادسون

بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز

بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز

بندیک تیموتی کامبریچ در سال 1976 متولد شده است. محل تولد او شهر لندن می باشد. همچنین شروع فعالیت تیموتی از سال 2011 با بازی در تئاتر است. بندیکت کامبربچ فرزند پدر و مادری هنرپیشه بود.

دلیل شهرت کامبریچ بازی در سریال تلویزیونی هاووکینگ می باشد که در سال 2004 منتشر شد. سپس با حضور در سریال شرلوک هولمز به شهرتی جهانی رسید.

مارتین فریمن در نقش دکتر واتسن

مارتین فریمن در نقش دکتر واتسن

مارتین فریمن، بازیگر بریتانیایی متولد هشتم سپتامبر ۱۹۷۱ در شهر الدرشات است. عمده شهرت او بخاطر بازی در نقش جان واتسون در سریال شرلوک و بیلبو بگینز در هابیت و لستر نایگارد در سریال فارگو می‌باشد.

اندرو اسکات در نقش جیمز موریارتی

اندرو اسکات در نقش جیمز موریارتی

اندرو اسکات متولد 1976/10/21 می باشد. او برای اولین بار در سینما حضور پیدا کرد و سال 1379 در فیلم  Nora به کارگردانی Pat Murphy بازی کرده است.

اندرو اسکات در فیلم هایی همچون نجات سرباز رایان، شبح، ویکتور فرانکنشتاین، آلیس در آن سوی آینه، شرلوک، شاه لیر، نیروهای اهریمنی اش، مکانی تاریک، لاک، ۱۹۱۷، جوخه برادر، عشق امروزی و ساعت بازی کرده است.

مارک گیتیس در نقش مایکرافت هولمز

مارک گیتیس در نقش مایکرافت هولمز

مارک گیتیس در 17 اکتبر 1966 متولد شده است. مارک گیتیس علاوه بر بازیگری جز فیلم نامه نویس و رمان نویس های انگلیس می باشد. وی از نویسندگان و بازیگران دکتر هو و شرلوک (در نقش مایکرافت هولمز) است.

مدرک تحصیلی گیتیس که هنرهای تئاتر است از کالج برتون هال که دانشکده هنری وابسته به دانشگاه لیدز بود، گرفته است. همچنین دکترای افتخاری از طرف دانشگاه هادرزفیلد در سال ۲۰۰۳ به او اهدا شده است. مارک گیتیس یک جایزه بفتا و یک جایزه امی ساعات پربیننده را در کارنامه کاری خود دارد.

لارا پالور در نقش آیرین آدلر

لارا پالور در نقش آیرین آدلر

لارا پالورا، در سال 1980 ماه سپتامبر به دنیا آمده است. او صداپیشه انگلیس نیز است. شروع فعالیت لارا از سال 2009 در حرفه بازیگری می باشد.از جمله افتخارات لارا پالور می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره آثار منتخب منتقدان تلویزیون اشاره کرد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x