فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال قطب شمال؛ خلاصه داستان، عکس و نقش بازیگران

سریال قطب شمال اوایل اردیبهشت ماه از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ در این مطلب به معرفی بازیگران سریال قطب شمال و خلاصه داستان این سریال خواهیم پرداخت. مجموعه قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال قطب شمال

قطب شمال در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است و داستان از عشق همایون و ارغوان و تدارک آنها برای ازدواج شروع می شود که به یکباره خیانتی رو می شود، همایون تاوان کرده خود را در پشت دیوارهای زندان می دهد اما مرگ به او فرصت گرفتن انتقام از سامان را نمی دهد، اما آرشام یکتا با آشنا شدن با صحرا این مسیر را هموار می کند و کار انتقام همایون از سامان را به پایان می رساند.

بازیگران سریال قطب شمال

در ادامه به معرفی برخی بازیگران سریال به همراه نقش آن ها خواهیم پرداخت.

فرزاد فرزین بازیگر نقش آرشام یکتا

فرزاد فرزین در سریال قطب شمال

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال می باشد که سابقه ریاست هم دارد، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد.

آناهیتا درگاهی در نقش ارغوان

آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

آناهیتا درگاهی از هنرمندان شناخته شده کشورمان در عرصه نقاشی و بازیگری است که در تاریخ 7 بهمن 1365 در تهران متولد شد. تحصیلات درگاهی فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است. فعالیت هنری آناهیتا درگاهی با نقاشی شروع شد و بازیگری و تهیه کنندگی را از 29 سالگی آغاز کرد.

امیرحسین فتحی در نقش سامان

بازیگران سریال قطب شمال

از دیگر بازیگران سیال قطب شمال امیر حسن فتحی است. امیرحسین فتحی فرزند دوم حسن فتحی کارگردان سینما، ١٠ مهر ١٣٧٢ به دنیا آمد. وی دانشجوی ادبیات انگلیسی و سینما بوده و برای گذراندن دوره های آموزش بازیگری و تحصیلات به خارج از کشور رفت.

پس از بازگشت در کارهای کارگردانانی چون داوود میرباقری، بهروز شعیبی، حسن برزیده و فرزاد موتمن بازی کرد و در تئاتر بالا بر غذا نوشته ی هارولد پینتر بازی کرد. سریال شهرزاد دومین همکاری او با پدرش حسن فتحی بعد از سینمایی کیفر (١٣٨٩)است.

نازنین بیاتی در نقش صحرا

نازنین بیاتی در قطب شمال

نازنین بیاتی بازیگر جوان و توامند کشورمان ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است و علاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و البته در عرصه موسیقی نیز تجربیاتی دارد.

بهادر زمانی در نقش همایون

بهادر زمانی در سریال قطب شمال

بهادر زمانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما و لیسانس صنعت گردشگری و توریسم می باشد که از گرافیک و موسیقی تا مدیریت گالری و نویسندگی فعالیت دارد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال قطب شمال خواهیم پرداخت. آیا این سریال را تماشا کرده اید؟ شما می توانید در بخش دیدگاه ها نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

1.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x