فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال نیوکمپ + بیوگرافی و عکس

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال نیوکمپ خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ بازیگران سریال نیوکمپ به خوبی توانسته‌اند جنبه‌ی طنز این سریال را به نمایش بگذارند. این سریال محصول سال 1402 به کارگردانی «منوچهر هادی» و تهیه کنندگی «زینب تقوایی» در 15 قسمت تدارک دیده شده است. فیلمنامه این مجموعه کمدی بر عهده «بابک کایدان» می‌باشد.

بازیگران سریال نیوکمپ

داستان سریال نیوکمپ

خانواده‌ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می‌بندند، آن‌ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می‌کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می‌کند. به‌طورکلی «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می‌کند که رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند.

روز و ساعت پخش سریال نیو کمپ

سریال نیوکمپ از 17 اردیبهشت 1402 هر هفته روزهای «یکشنبه» ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ

در ادامه به معرفی برخی بازیگران سریال نیوکمپ خواهیم پرداخت.

حسن معجونی

بیوگرافی حسن معجونی

حسن معجونی متولد 28 دی 1347 در زنجان ، بازیگر و کارگردان است. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) و مؤسس گروه تئاتری لیو بوده تا اینکه سال 1374 وقتی 27 ساله بود با نمایش تلویزیونی پرده عجایب جلوی دوربین رفت.

او با سریال مسافران درخشید و حالا چند سالی است با خانم هدیه نژاد ازدواج کرده و متاهل می‌باشد و می‌گوید خیلی از غذاها را می‌پسند و به رنگ خاکستری علاقه دارد.

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی در سریال نیو کمپ

یکی دیگر از بازیگران سریال نیوکمپ گیتی قاسمی است. گیتی قاسمی متولد 16 مرداد 1355 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون ست.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بوده که از 21 سالگی بازی را با تئاتر شروع کرد و سال 1386 با سریال حیاط خلوت جلوی دوربین رفت. با سریال پیامک از دیار باقی دیده شد و سال‌هاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می‌باشد، نام فرزند بزرگش مهیار است.

ایمان صفا

ایمان صفا در نیو کمپ

یکی دیگر از بازیگران سریال نیوکمپ ایمان صفا است. ایمان صفا متولد 30 آذر 1362 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده که با تئاتر شروع کرد تا اینکه در سال 1386 وقتی 24 ساله بود با فیلم «قرنطینه» جلوی دوربین رفت.

او با سریال عملیات 125 به شهرت رسید و می‌گوید نقش‌هایش را با جان و دل بازی می‌کند و به فوتبال، تکواندو علاقه‌مند‌است.

بهاره افشاری در سریال نیوکمپ

عکس بهاره افشاری

بهاره افشاری از بازیگران سریال نیوکمپ است. وی متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان می‌باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است ابتدا با کار مونتاژ شروع کرد که اولین بار سال 1381 در 18 سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد.

او سپس با سریال نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید. رفیق باز است و از دوستان هنری معروف اش می توان به الناز حبیبی و نرگس محمدی بوده و در زمینه مزون لباس هم فعالیت دارد.

حامد آهنگی

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی از بازیگران سریال نیوکمپ می‌باشد. وی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی، بازیگر و مجری است. تحصیل کره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون بوده ابتدا با فوتبال و تئاتر شروع کرد و سال 1380 در 22 سالگی کار در جنگ شبانه را آغاز کرد.

او با برنامه خندوانه به شهرت رسید، سال 1386 وقتی 28 ساله بود با خانم «صفورا آغاسی» ازدواج کرد که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آردا است. علاوه بر بازیگر کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی نیز می‌کند و از پرنده، ارتفاع، تاریکی، فیلم ترسناک و تنهایی به شدت می‌ترسد.

لادن ژافه وند

عکس لادن ژافه وند - نیوکمپ

لادن ژاوه وند متولد 10 بهمن 1334 در تهران، بازیگر است.به خاطر ازدواج از مدرسه ترک تحصیل کرده و در سال 1396 با فیلم مغزهای کوچک زنگ زده اولین بار جلوی دوربین رفت و بسیار درخشید.

سال 1346 وقتی 12 ساله بود با مرگ پدر مجبور به ازدواج شد که ثمره آن یک فرزند پسر بود. مدت‌ها ساکن بهزیستی بود و در حال نگارش کتاب زندگینامه خود است.

فرزاد فرزین در سریال نیو کمپ

بازیگران سریال نیوکمپ - فرزاد فرزین

از دیگر بازیگران سریال نیوکمپ فرزاد فرزین است. وی متولد 3 تیر 1360 در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران بوده که از 13 سالگی با موسیقی شروع کرد و سال 1383 با آهنگ شراره درخشید.

اولین بار در سال 1385 که 25 ساله بود در فیلم پسران آجری قدم در عرصه بازیگری گذاشت و با سریال مانکن درخشید. سال 1390 وقتی 30 ساله بود با خانم شیوا کاکاخانی ازدواج کرد و فردی انتقاد پذیر و صبوری است.

لیلا اوتادی در سریال نیوکمپ

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر و شاعر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار خود را شروع کرد و سال 1381 وقتی 19 ساله بود با فیلم چشمان سیاه جلوی دوربین رفت.

در ادامه با سریال آخرین گناه درخشید و می‌گوید دوست دارد همه ژانرها را تجربه کند و هنوز ازدواج‌نکرده و مجرد می‌باشد و طرفدار شدید پرسپولیس است.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در نیو کمپ

ملیکا شریفی نیا از بازیگران سریال نیوکمپ است. ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران ، بازیگر است. تحصیلکرده رشته گرافیک بوده که اولین بار سال 1370 در 5 سالگی بود با فیلم «اویناز» جلوی دوربین رفت و با فیلم مهمان مامان دیده شد.

در کنار بازیگری ؛ عکاسی ، تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده و به موسیقی راک و سنتی مدرن نیز از علاقه دارد. سال 1386 وقتی 19 ساله بود با آقای امیررضا طلاچیان یک فعال صنعتی ازدواج کرد اما خیلی زود این زندگی به جدایی ختم شد.

اکبر عبدی

اکبر عبدی در نیوکمپ

یکی از بازیگران سریال نیوکمپ که بسیار شناخته شده است اکبر عبدی می باشد. وی متولد 4 شهریور 1339 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانش آموخته (دیپلم) رشته نمایش های آماتوری بوده که با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال 1360وقتی 20 ساله بود با تله تئاتر سنجاب‌ها جلوی دوربین رفت.

او با سریال تلویزیونی مثل آباد وارد قاب تلویزیون شد سپس با سریال مدرسه‌ام دیر شد به شهرت رسید. در 19 سالگی با نینا دختر دایی 14 ساله محمدرضا شریفی نیا ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام المیرا می باشد و از طرفدار استقلال بوده و خود را فردی سیاسی نمی ­داند.

ساناز سعیدی

عکس ساناز سعیدی

ساناز سعیدی از بازیگران سریال نیوکمپ است. وی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و تا اینکه سال 1396 با سریال نفس جلوی دوربین رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید. معمولا در مورد نقش هایش تحقیق می‌کند و به نقش منفی و مثبت خیلی اعتقاد ندارد.

حمید گودرزی

حمید گودرزی در نیوکمپ

حمید گودرزی نیز یکی از بازیگران سریال نیوکمپ می‌باشد. وی متولد 2 آذر 1356 در بروجرد ، بازیگر و مجری تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران بوده که با تئاتر شروع کرد و سال 1378 با فیلم سهراب جلوی دوربین رفت و سپس با سریال مسافری از هند درخشید.

یکبار ازدواج ناموفقی داشته و برای بار دوم سال 1398 دوباره ازدواج کرد و عاشق پاریس بوده به موبایل علاقه زیادی دارد و علاوه بر بازیگری تاجر فرش و شکلات هم هست.

بهشاد شریفیان

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ

بهشاد شریفیان یکی از بازیگران سریال نیو کمپ است. وی 21 مرداد 1345 در تهران متولد شده است. این بازیگر فعالیت خود را  از سال 1367 با فیلم «طوبی» شروع کرد. او متاهل است و یک مغازه در خیابان ولیعصر تهران دارد.

بازیگر کودک در سریال نیوکمپ کیست؟

بازیگر سیاه پوست سریال نیوکمپ

یکی از بازیگران سریال نیوکمپ که نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است کامبیز است. امین عسکراوی، نقش کامبیز پسربچه بانمک این مجموعه را ایفا می کند و قبلا در فیلمی کوتاه بازی کرده است.

عوامل سریال نیوکمپ

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • مدیر تصویر برداری: مجید گل سفیدی
  • تدوین: موحد شادرو و محمد ابراهیم هادی
  • طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح گریم: امید گل زاده
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • مدیر برنامه ریزی: مجید موثق
  • دستیار اول کارگردان: علی سخنگو
  • منشی صحنه: مهتاب شهرابی
  • صداگذار: امیر حسین صادقی
  • جانشین تولید: حسین فیض آبادی
  • مدیر تدارکات: حسین میرزا محمدی
  • عکس: محمد تقوایی
  • تصویر بردار پشت صحنه: مهسا داداش زاده

نقد سریال نیوکمپ

پس از معرفی بازیگران سریال نیوکمپ حال نوبت به نقد و بررسی این سریال می‌رسد. «حامد آهنگی» که در نیوکمپ بازی می‌کند؛ فردی است که ذاتا بامزه و طناز است اما اشتباهی که از نظر نگارنده کرد، خروج از دنیای استندآپ کمدی و ورود جدی به دنیای بازیگری بوده است.

آهنگی خودش بامزه است و خودش بلد است که این طنز را چطور به مخاطب ارائه کند. او نهایتا می‌تواند یک مجری بامزه و خوب هم باشد، هرچند بازهم در بهترین حالت، استندآپ کمدین قهاری می‌شد که به‌نظرم می‌توانست جای افرادی چون ماز جبرانی در دنیا قرار بگیرد. او در نیوکمپ بامزه است اما این بامزگی در حصر فیلمنامه باقی مانده و نمی‌تواند شکوفا شود.

همین مساله برای ایمان صفا که یکی از بازیگران نیو کمپ است رخ داده است. دیالوگ‌ها و سکانس‌هایی که برای ایمان صفا نوشته شده عملا بسیار بی‌مزه و لوس هستند و این خود صفا است که با اجرا و لحن خود به آنها بامزگی تزریق می‌کند. درواقع فیلمنامه نویس اساسا کار خاصی در نیوکمپ انجام نداده و همه چیز را به قدرت دو بازیگر اصلی که دارد واگذار کرده است.

خواندن فیلمنامه به‌صورت نوشتاری باری بازیگران سریال نیوکمپ، احتمالا از بی‌مزه‌ترین تجربه‌های بازیگران بوده و آنها در تمام مدت زور می‌زنند که این فیلمنامه آبکی و بی‌محتوا را تا حدی بامزه کنند. نه‌تنها بازیگران، بقیه عوامل از جمله آهنگساز اثر هم در همین تنگنا به سر می‌برد.

آهنگ‌ها و قطعات موسیقایی برای سریال انتخاب شده که سعی کنند فضای سریال را شاد و بامزه کنند ولی همه این تلاش‌ها نهایتا به یک سقوط می‌انجامد.

انتهای مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x