فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال هفت سنگ + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال هفت سنگ یک سریال پرطرفدار است که در ژانر خانوادگی ساخته شده است. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز ؛سریال هفت سنگ درمورد سه خانواده ایرانی است که ماجراهای گوناگونی را تجربه می کنند و با شادی ها، لبخندها و اشک هایشان مخاطبان را با خود همراه می کنند. در ادامه بیشتر درمورد این سریال و بازیگران آن صحبت خواهیم کرد.

خلاصه داستان سریال هفت سنگ

مجموعه هفت سنگ روایتگر ماجراهای سه زوج ایرانی است که با هم نسبت خانوادگی دارند و داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود، که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

این مجموعه همچنین به مسائل روز و روابط بین اعضای خانواده پیش می رود، به طوری که بیانگر شرایط کنونی جامعه باشد. همچنین تفاوت نسل یکی از وجوه برجسته ای است که می توان به آن اشاره کرد. در قسمت های مختلف سریال در نوع روابط کودک و نوجوان به ویژه در خانواده به آن اشاره شده است.

زمان پخش سریال هفت سنگ

سریال هفت سنگ چه زمانی پخش می شود؟

سریال “هفت سنگ” قرار است از یکشنبه ( مصادف با ۴ آبان ماه) راس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه نسیم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

بازیگران سریال هفت سنگ

در ادامه به معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

پرویز پورحسینی

پرویز پور حسینی در سریال هفت سنگ

پرویز پورحسینی متولد شهریور ۱۳۲۰، در سن ۷۹ سالگی و به دلیل ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست. وی دانش آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود. او سالها پیش ازدواج کرده و تنها یک فرزند پسر بنام پورنگ پورحسینی دارد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر در سریال هفت سنگ

بهنام تشکر متولد ۴ بهمن سال ۱۳۵۵ در بندر انزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.

او در سال ۱۳۷۵ همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد. بهنام تشکر در سال ۱۳۸۵ با آیدا یزدانی ازدواج کرده و پسری به نام کاوه دارد.

الهام پاوه‌ نژاد

الهام پاوه نژاد در سریال هفت سنگ

از دیگر بازیگران سریال هفت سنگ الهام پاوه‌ نژاد است. وی متولد 27 شهریور 1350 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران وزارت فرهنگ و ارشاد در سال 1371 می باشد، پدرش ارتشی اهل پاوه و مادرش کرمانشاهی است به جز بازیگری نویسندگی هم می کند.

او بازیگری را به صورت آکادمیک زیر نظر اساتیدی چون رکن الدین خسروی و اکبر زنجان پور گذرانده و این اساتید خیلی در دیدگاه و نگرش او تاثیر گذاشتند. الهام پاوه‌ نژاد ازدواج کرده و فرزند دختری بنام کردیا کامکاری دارد.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی در سریال هفت سنگ

مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) گرفته‌ است.

همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیون Avingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیئت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

او در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه شد و از آن به بعد وارد کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز کرد. مهدی سلطانی در سال 1379 ازدواج کرده است و در 27 ام آبان ماه سال 92 صاحب یک دختر بنام روژا شده است. به گفته خودش همسرش خانه دار است و همیشه در کارهای خرید و آشپزی به او کمک می کند.

شبنم مقدمی

شبنم مقدم در سریال هفت سنگ

از دیگر بازیگران سریال هفت سنگ شبنم مقدم می باشد. وی متولد ٣ فروردین ماه ۱۳۵۱ در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد.

شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان، متولد سال 1354 در تهران) ازدواج کرده است. فرناز رهنما متولد ۲۷ مهر ۱۳۶۰ در اصفهان، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما می باشد. او در دانشگاه هنر و معماری در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده‌ است. وی با کیارش اعتمادی آهنگساز ازدواج کرده است.

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی درسریال هفت سنگ

ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر و خواننده است. وی دو خواهر دارد که یکی 10 سال و دیگری 12 سال از ارسلان قاسمی بزرگتر می باشد. او فرزند آخر خانواده، و پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام، و مادرش نیز مدیر مهد کودک است. قاسمی دیپلم کامپیوتر دارد در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده است. ارسلان قاسمی تاکنون ازدواج نکرده است.

برخی از عوامل سریال هفت سنگ عبارتند از:

نویسندگان: علیرضا بذرافشان – سارا خسروآبادی – حسین تراب نژاد و فروغ فروهیده
کارگردان: علیرضا بذرافشان
تهیه کننده: مجید مولایی
دستیار اول کارگردان: رضا شریفی
منشی صحنه: غزل رشیدی
تیتراژ: مهران گل محمدی
طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی و علی اسماعیلی
طراح گریم: محمد قومی
ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان
موسیقی: سعید انصاری
خواننده: مازیار فلاحی
تدوین: سیاوش کردجان
تصویربردار: فرزام گل سفیدی

نقد و بررسی سریال هفت سنگ

این مجموعه یک سریال خانوادگی و سرگرم‌ کننده است که علاوه بر جذابیت به مشکلات و چالش‌ های زندگی روزمره خانواده‌ها می پردازد و فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان فراهم می کند. یکی از نکات مثبت سریال هفت سنگ، روایت داستان‌ های جذاب و پرکشش آن است. هر قسمت از سریال، داستانی متفاوت با یک مضمون مشترک را روایت می‌ کند. این داستان‌ ها به خوبی مخاطب را جذب می‌ کنند و باعث می‌ شوند که مخاطب از تماشای سریال لذت ببرد.

شخصیت‌ های سریال هفت سنگ به خوبی پردازش شده‌اند و باورپذیر هستند. مخاطب می‌ تواند با شخصیت‌ های سریال ارتباط برقرار کند و احساس همذات‌ پنداری با آنها داشته باشد. از دیگر نکات مثبت این سریال بازی زیبای بازیگران آن است.

بازیگران این سریال به خوبی توانسته‌اند نقش‌ های خود را ایفا کنند و به باورپذیری شخصیت‌ها کمک کرده‌اند. کارگردانی و فیلمبرداری این مجموعه نیز حرفه‌ای و قابل قبول است. این سریال با کیفیت تصویری و صدابرداری خوبی تولید شده است. از نکات منفی سریال هم می توان به کپی‌برداری از سریال خارجی مدرن فمیلی و کلیشه ای بودن برخی از شخصیت‌ ها و داستان‌ ها اشاره کرد.

انتهای مطلب/م.ع

1/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x