بازی

معرفی بازی کراش ماشینی + عکس های جذاب

بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled) یک بازی پرطرفدار در بین پلیر ها است این بازی محبوب را در هر رده سنی باشید می توانید در کنسول خود بازی کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled) دارای گرافیک استثالئی و منحصر به فرد است که این ویژگی آن را از بقیه بازی ها متمایز می کند. در این مقاله به بررسی کامل این بازی می پردازیم پس با ما همراه باشید تا با هیجان انگیزترین بازی کنسولی آشنا شوید.

ویژگی های بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled)

ویژگی های بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled)

 

کراش ماشینی که قبل ها یک نسخه اولیه داشته با ارتقایی که اخیرا داشته است آن را بازگشت باشکوه به دنیای بازی ها می دانند. سازنده بازی کرش توانسته به خوبی تمام ابعاد این بازی را ارتقا دهد و تمام جنبه های آن را به کیفیت مطلوب برساند. کرش ماشینی یک شاهکار در دنیا بازی ها است که هر گیمری را جذب خود می کند.

ماجراجویی بازی کرش ماشینی

کرش ماشینی دارای قسمتی به اسم ماجراجویی دارد که در این قسمت به صورت تک نفره ساعت ها سرگرم بازی خواهید بود. بازی به این شکل شروع می شود که در ابتدا، کات‌سینمایی‌هایی را می‌بینیم که باس، نیتروز اوکساید را نشان می‌دهد. این کات‌سینما شما را با چالش‌هایی روبرو کرده و شما را به مسابقات وی دعوت می‌کند. در صورت عدم مشارکت، دنیای شما با خاک یکسان خواهد شد.

برای اولین بار در مجموعه CTR، باس‌ها قابلیت بازی را دارند. این کاراکترهای قدرتمند با ویژگی‌های خاص، روند بازی را برای شما تغییر می‌دهند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این حالت، باس‌فایت‌ها هستند. هر باس قابلیت‌ها ویژگی‌های منحصربه‌ُفردی دارد.

همگام با آهنگ‌های جذاب و گرافیک بی‌نظیر، ماجراجویی در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled نه تنها یک بازی مسابقه‌ای سرگرم‌کننده بلکه یک تجربه متفاوت و جذاب در دنیای بازی‌های مسابقه‌ای است.

تنوع در مراحل داستانی بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled)

این بازی دارای بخش های مختلف و تنوه داستانی است اگر که می خواهید یک بازی هیجان انگیز انجام دهید بخش جمع آوری الماس بنفش را به شما پیشنهاد می دهیم. در این بخش بازیکنان باید 20 الماس را در جمع آوری کنند.

سیستم شخصی‌سازی در Crash Team Racing Nitro-FueledCrash Team Racing Nitro-Fueled

دراین آپدیت کرش شما می توانید کراکتر و ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید و محدودیت برای ان وجود ندارد البته این تغییرات ظاهری است و روی گیم پلی شما تاثیری ندارد اما نقطه ضعف این بازی در این است که در بازی‌های مسابقه‌ای دیگر، تغییر المان‌هایی مانند لاستیک‌ها می‌تواند روی سرعت و عملکرد اتومبیل تأثیر بگذارد؛ اما در Crash Team Racing Nitro-Fueled، شخصی‌سازی تنها روی ظاهر شخصیت و اتوموبیل‌ها تأثیر دارد.

در بازی کرش ماشینی امکانات شخصی‌سازی و کاراکترها از ابتدا در دسترس نیستند. برای به‌دست‌آوردن آیتم‌های شخصی‌سازی و کاراکترها، شما باید با باس‌ها مبارزه کرده و آن‌ها را شکست دهید و با جمع‌کردن سکه‌ها می‌توانید این آیتم‌ها را خریداری کنید. این جنبه از بازی، علاوه بر ایجاد تنوع، ارزش تکرار بازی را بالا می‌برد.

حالت آنلاین در بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled)

یکی از حالت هایی که به این بازی جذابیت بخشیده بخش آنلاین آن است که به بازیکنان این امکان را می دهد که به صورت آنلاین با بقیه گیمر ها مسابقه بدهند.

زیبایی‌های مسیرهای مسابقه در Crash Team Racing Nitro-Fueled

مسیرهای مسابقه این بازی بسیار زیبا و متنوع طراحی شده اند و دارای الگو های رنگی جذاب هستند. شما هربار که بازی می کنید تجربه منحصر به فردی را در این گیم به دست می آورید راه های جذاب کرش ماشینی هیچ وقت باعث خستگی نمی شود.

10 شخصیت برجسته بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled)

10 شخصیت برجسته بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled)

  • Crash Bandicoot
  • Coco
  • Neo Cortex
  • Tawna
  • Dingodile
  • Nitrus Brio
  • Nefarious Tropy
  • Catbat
  • Ripper Roo
  • Gin

Crash Bandicoot

Crash Bandicoot

کراش شخصیت اصلی کل مجموعه است و او در نقش چهره Crash Team Rumble بازی می کند. با توجه به عشق او به Wupma Fruit، بدون شک Crash یک شخصیت مفید برای مبارزه آنلاین شما خواهد بود.

Coco

Coco در کراش ماشینی

کوکو خواه کوچکتر کراش و توانایی بیشتر می تواند از کراش داشته باشد.

Dr. Neo Cortex

Dr. Neo Cortex

 

شخصیت منفی اصلی این بازی است تا باعث ترس ایجاد وحشت در کراش و هم تیمی هایش باشد. زیرا که او برای به دست آوردن فروت بیشتر مبارزه می کند.

Tawna

Tawna

تاونا در فرم جایگزین Crash Bandicoot 4 خود بازگشته است. استفاده از قلاب دست و گزینه‌های دوربرد به او اجازه می‌دهد تا از فاصله‌هایی که دیگر شخصیت‌ها فقط می‌توانند رویاشان را ببینند حمله کند.

Dingodile

Dingodile

دینگودیل یکی از شخصیت های سرسخت این بازی است.

Dr. Nitrus Brio

Dr. Nitrus Brio

همچنین دکتر نفاریوس تروپی که در فرم Crash Bandicoot 4 بازگشته است، به عنوان دشمن اصلی کراش و تیم آنها حور یافته است.

Catbat

Catbat

این شخصیت نسبت با نسخه قبلی قوی تر شده و به صورت هوایی به کمک تیم می آید.

Ripper Roo

Ripper Roo

ریپر رو که با یک جلیقه مهار شده است، موجودی شبیه کانگورو است که به دلیل ایجاد ضرب و جرح معروف است. او در ابتدا در اولین بازی کرش باندیکوت معرفی شد و معمولاً یک شرور برای کرش و دوستانش است.

دکتر N. Gin

دکتر N. Gin

دکتر N. Gin یک سایبورگ و دستیار شرور است. در بازی‌های آخر سری، N. Gin معتقد است که کراش آنقدر قدرتمند است که نمی‌تواند او را شکست دهد، زیرا با گذشت زمان بیشتر عصبانی می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله بازی کراش ماشینی ( Crash Team Racing Nitro-Fueled) را به طور کامل بررسی کردیم. این بازی بسیار جذاب بوده و اگر تا الان آن را امتحان نکرده اید به شما پیشنهاد می دهیم که حتما کراش را برای یکبار هم شده بازی کنید و از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک می گذارید؛ سپاسگزاریم.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x