مد

معرفی بهترین اکسسوری لوکس برای مردان

این سبکی است که بیشتر بر روی مواد بکر و تناسب کامل تمرکز دارد تا برندهای طراح با لوگوهای بزرگ. بیایید این اصول قدیمی زیبایی شناسی را بشکنیم تا جنبه هایی را پیدا کنیم که واقعاً باعث جلوه  اکسسوری لوکس برای مردان می شوند؛ را بشناسیم.

به گزارش پارت نیوز؛ سبک لباس پوشیدن شما بر انتخاب نوع اکسسوری که بیشتر به شما می آیند تأثیر دارد. چه اهل پوشیدن لباس‌های کلاسیک یا چه اهل پوشیدن لباس های غیررسمی باشید و چه سبکی میان اینها داشته باشید، همواره اکسسوری لوکس برای مردان در استایل شما پیدا می‌شود.

اکسسوری لوکس برای مردان خاص

به یاد داشته باشید که اکسسوری در استایل شما حضوری نامحسوس دارد؛ اما مهم‌ترین قسمت ست لباس شما است و یک اکسسوری لوکس برای مردان به‌عنوان قسمت متمایز در تیپ شما به شمار می‌رود.

اگر هرروز کت‌وشلوار و کراوات می‌پوشید، اکسسوری‌های فلزی و شیک مانند دستبند با زنجیر نقره یا مهره دار یا بند ساعت فلزی با جزئیات فلزی انتخابی عالی خواهد بود. اما اگر در کمدتان بیشتر لباس های راحت و غیررسمی وجود دارد، بهتر است تا از اکسسوری لوکس برای مردان غیررسمی‌تر مثل اکسسوری‌های توری‌بافی شده، چرم لنگر دار مد روز یا مهره‌دار به رنگ دلخواهتان استفاده نمایید.

ظرافت لوکس در عین سادگیاکسسوری لوکس برای مردان

 

بهترین اکسسوری مردانه خاص

انواع اکسسوری ساعتبه جای نمایشگرهای پر زرق و برق، تمرکز بر ایجاد یک اعتماد به نفس آرام از طریق لباس هایی است که بدون گفتن چیزهای زیادی صحبت می کنند.

تاثیر کیفیت بر کمیت

مرد مدرن ارزش سرمایه‌گذاری روی قطعات کمتر و باکیفیت را که جاودانه می‌مانند، به جای جمع‌آوری کمد لباسی پر از لباس‌های تصادفی که هیچ هم‌افزایی ندارند، می‌داند.

اصالت تاثیر گذار بر اکسسوری لوکس برای مرداناکسسوری مردانه مجلسی

این به معنای مواد با کیفیت بالا، صنایع دستی سنتی، و طرح های غرق در میراث است. هر قطعه داستانی را روایت می‌کند که اغلب ریشه در سنت‌های قدیمی یا صنایع دستی دقیق دارد.

ترکیب رنگ در اکسسوری لوکس برای مردانپالت رنگی خاص برای اکسسوری مردانه

 

اکسسوری اولد مانی مردانه

اولد مانی مردانه و اکسسوریگ

اکسسوری مردانه خاص

پالت رنگ‌های خنثی

رنگ‌هایی که با رنگ‌های خاکی و خاموش مانند بژ، خاکستری، سرمه‌ای و زیتونی تسلط دارند، بازتابی از یک محدودیت پیچیده هستند.

تناسب کاملاستایل مردانه اکسسوری مردانه

تناسب متناسب تضمین می کند که لباس تکمیل کننده هیکل پوشنده است، نه اینکه از آن سبقت بگیرد.

برندسازی مینیمالیستی

دوران به رخ کشیدن لوگوهای برند به پایان رسیده است. در عوض، نام تجاری محتاطانه یا غایب در مرکز توجه قرار می گیرد.

توجه بی‌نظیر به جزئیاتست مردانه اکسسوری مردانه

از درزهای دست‌دوز گرفته تا خیاطی‌های سفارشی، این جزئیات ظریف هستند که یک لباس را بالا می‌برند.

مواد اولیه بسیار مهم است

پارچه هایی مانند کشمیر، پشم مرینو و چرم درجه یک تجربه لمسی اکسسوری لوکس برای مردان را ارائه می دهند و طول عمر را هم در سبک و هم در پوشیدن تضمین می کنند.

نحوه ست کردت اکسسوری لوکس برای مرداناکسسوری استایل کلاسیک

ست هایی که در ادامه برایتان آورده شده است ست شیک برای اکسسوری لوکس برای مردان است.

کت و شلوار : در رنگ های خنثی، ساخته شده از بهترین پشم، تزئین شده با الگوهای ظریف و همراه با لوازم جانبی مینیمال.لباس کلاسیک مردانه به همراه اکسسوری اولد مانی

لباس‌های غیررسمی : پیراهن کش‌های کشمیری، لباس‌های چینی کاملاً متناسب و کفش‌های چرم طبیعی را تصور کنید. اگرچه در یک نگاه ساده به نظر می رسد، اما لوکس واقعی در لمس، تناسب و کیفیت ماندگار مواد نهفته است.عینک آفتابی مردانه

لوازم جانبی : تجمل به لوازم جانبی نیز گسترش می‌یابد – کمربندهای چرمی بدون سگک‌های غول‌پیکر، ساعت‌های تمیز، و کیف‌پول‌های چرمی درجه یک که عملکرد و فرم را بدون نیاز به برندهای پر زرق و برق در اولویت قرار می‌دهند.

برندهای لوکس برای اکسسوری مردانهست اکسسوری کلاسیک مردانه

این برندها با تاکید بر کیفیت، مهارت و طراحی جاودانه بر روی لوگوها یا روندهای پر زرق و برق، جوهر “لوکس آرام” را به تصویر می کشند. هر برند برداشت منحصر به فرد خود را از این زیبایی شناسی دارد و طیف گسترده ای از گزینه ها را برای هر مردی ارائه می دهد.

برند لورو پیانا

یک برند ایتالیایی که به خاطر پارچه های نفیسش، به ویژه ترمه و پشم، شهرت دارد. این برند بر طراحی بی انتها و ساخت بی عیب و نقص تاکید دارد.

برند The Row

The Row رویکردی ظریف و مینیمالیستی را برای پوشاک مردانه با تمرکز بر پارچه‌های استثنایی و تناسب ارائه می‌دهد.

برندSunspel

یک برند بریتانیایی با تاریخچه ای غنی، Sunspel به دلیل کیفیت اولیه و طراحی های بی انتها شهرت دارد.

برندAPC (Atelier de Production et de Création)

این برند فرانسوی به خاطر خطوط تمیز و طراحی های ساده اش که اغلب از پارچه جین خام و مواد با کیفیت بالا استفاده می کند، مشهور است.

برند Common Projects

این برند در حالی که عمدتاً به خاطر کفش‌های کتانی خود شناخته می‌شوند نه یک حرفه ای در اکسسوری لوکس برای مردان؛ اما اخلاق طراحی آن‌ها حول طراحی مینیمالیستی و مواد برتر می‌چرخد.

برند Acne Studios

یک برند سوئدی که در عین حال که معاصر است، اغلب به سمت طراحی های کم اهمیت می رود و بر کیفیت و منسوجات منحصر به فرد تاکید دارد.

برند Oliver Spencer

یک برند طراح بریتانیایی که سبک‌های غیررسمی و هوشمند را ادغام می‌کند، اغلب با خیاطی سنتی بریتانیایی.

برند Norse Projects

یک نام تجاری مستقر در کپنهاگ که مینیمالیسم اسکاندیناوی را با مواد کاربردی و با کیفیت ترکیب می کند.

برند مارگارت هاول (Margaret Howell)

طراحی‌های مارگارت هاول که به دلیل تأکیدش بر پارچه و شبح شهرت دارد، ترکیبی عالی از سنت بریتانیا و سادگی مدرن است.

برندFEIT

یک برند کفش که بر مواد طبیعی و صنایع دستی تاکید دارد و زیبایی مینیمال و در عین حال لوکس را ارائه می دهد. در خاتمه، “زیبایی لوکس آرام” نشان دهنده دیدگاهی بالغ در مد مردانه است.

سخن پایانی

این یک اشاره به فردی است که در دنیای مدهای سریع و روندهای زودگذر، اکسسوری لوکس برای مردان را در موارد ظریف، واقعی و پایدار می داند. همانطور که چشم انداز مد در حال تکامل است، اکسسوری‌های لوکس برای مردان به عنوان یک یادآوری ملایم عمل می کند که آنان که اصالت دارند زمزمه می کند، فریاد نمی زند. زیبایی برند های لوکس در مورد لباس های ساده و با کیفیت است.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x