زیبایی و تناسب

معرفی بهترین روش زدن تینت لب

زدن تینت لب در آرایش صورت، بسیار تاثیرگذار است. در ادامه به شما بهترین روش زدن تینت لب را آموزش می دهیم.

به گزارش پارت نیوز؛ شما برای زدن تینت لب، کمی به استعداد و سلیقه آرایشی نیاز دارید، تا بتوانید با تینت خود را زیباتر کنید.

بهترین روش زدن تینت لب

تین لب، باعث می شود تا لب ها شفافیت و برق خاصی را به خود بگیرند، البته این موضوع در عین سبکی اتفاق می افتاد.

روش زدن تینت لب به صورت مرحله ای

یک اسکراب لب پیدا کنید. اسکراب لب به پاک کردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و لب‌های شما را صاف‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهد.

استفاده از لکه لب را بسیار آسان تر می کند. اگر در خانه اسکراب لب ندارید، یا وقت کافی برای تمام شدن و خرید آن ندارید، می توانید با ترکیب 1 قسمت عسل، 1 قسمت شکر (سفید یا قهوه ای) و 1 قسمت روغن (اسکراب لب) خودتان را بسازید. بادام، نارگیل، جوجوبا یا زیتون) در یک ظرف کوچک.

مرحله دوم: بهترین روش زدن تینت لب

بهترین روش زدن تینت لب مرحله اول

لب های خود را با اسکراب لب لایه برداری کنید. اسکراب را با انگشتان خود روی لب های خود بمالید. لب های خود را با حرکات نرم و دایره ای به آرامی ماساژ دهید.

چند ثانیه تمام چیزی است که نیاز دارید. با این حال، اگر لب‌های بسیار ترک خورده دارید، ممکن است لازم باشد تا دو دقیقه آنها را لایه برداری کنید.

مرحله سوم: بهترین روش زدن تینت لب

بهترین روش زدن تینت لب مرحله دوم

اسکراب لب را با یک حوله مرطوب پاک کنید. گوشه یک حوله تمیز و نرم را با آب گرم خیس کنید. رطوبت اضافی را از حوله بگیرید، سپس به آرامی اسکراب لب اضافی را از روی لب های خود پاک کنید.

به عنوان جایگزینی برای اسکراب، لب های خود را با یک مسواک نرم صاف کنید. از مسواک تمیز استفاده کنید. این برای گردش خون عالی است و می تواند کمک کند لب های شما حجیم تر و پرتر به نظر برسد.
در نظر داشته باشید که یک مسواک جداگانه برای صاف کردن لب ها تهیه کنید.
لب های خود را هم نمناک و هم اسکراب نکنید. باف کردن گزینه بهتری است، زیرا ملایم تر است.

مرحله چهار: بهترین روش زدن تینت لب

بهترین روش زدن تینت لب مرحله سوم

در مرحله چهارم بهترین روش زدن تینت لب این است که لب های خود را خشک کنید. یک حوله نرم بردارید و لب های خود را به آرامی با آن خشک کنید. اکنون آماده هستید تا تینت لب خود را بمالید.

مرحله پنجم:

مرحله پنجم تینت لب

یک لایه نازک از بالم لب را بمالید. اجازه دهید بالم به مدت 10 دقیقه در لب های شما خیس بخورد. اگر عجله دارید، اجازه دهید حداقل یک دقیقه قبل از پاک کردن اضافی آن خیس بخورد.

 تینت لب را پر بزنید

بهترین روش زدن تینت لب، این است که پر بزنید و اجازه دهید که خشک شود و بعد با دستمال نم دار کمی پاک کنید. به این صورت تینت زمان طولانی تری روی لب میماند.

مرحله هفتم: شروع کنید از خط پایین

مرحله پنجم تینت لب

شروع به زدن تینت لب روی لب پایینی خود کنید. به سادگی از یک گوشه لب خود شروع کنید و اپلیکاتور یا برس را تا وسط لب خود بکشید.

برای زدن تینت لب به درستی سپس، از گوشه دیگر شروع کنید و به آرامی اپلیکاتور یا قلم مو را به وسط بکشید تا خط خود را به هم وصل کنید. منحنی لب پایینی خود را دنبال کنید. هنگامی که طرح لب خود را مشخص کردید، قسمت مرکزی را با لکه های بیشتری پر کنید.

مرحله هشتم:

مرحله پنجم تینت لب

برای زدن تینت لب به بهترین روش لب هایت را بزن لب های خود را به سمت داخل بکشید، طوری که نتوانید آنها را ببینید، و سپس آنها را بپاشید. این به انتقال مقداری از تینت اضافی  از لب پایین به لب بالایی کمک می کند.

مرحله نهم:

مرحله هفتم تینت لب

در نظر داشته باشید که در وسط لب پایینی خود کمی براق کننده اضافه کنید. این کمک می کند تا لب های شما حجیم تر به نظر برسد. رنگ صورتی روشن و براق انتخاب کنید و آن را به وسط لب پایینی خود بزنید. این به لب‌های شما کمک می‌کند تا آخرین لمس پری دلپذیر را به لب‌هایتان ببخشید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x