گردشگری

معرفی بهترین مراکز خرید باتومی + آدرس

اگر درحال برنامه‌ریزی برای سفرهای خارجی هستید، سفر به باتومی و بازدید از جاذبه های گردشگری موجود در این شهر توریستی مهم گرجستان را در اولویت قرار دهید. تعداد زیادی از گردشگران ایرانی هرسال با خرید بلیط هواپیما باتومی و رزرو یکی از بهترین هتل های این شهر مانند هتل گرند گلوریا باتومی راهی گرجستان می‌شوند‌. یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های باتومی، مراکز خرید متنوع موجود در این شهر هستند که در نزدیکی بهترین هتل های باتومی قرار دارند و توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین مراکز خرید باتومی را به‌همراه آدرس آن‌ها به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین مراکز خرید باتومی کدام‌اند و در کجای این شهر قرار دارند؟

در کنار جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی باتومی، مراکز خرید را نیز می‌توان به‌عنوان جاهای دیدنی منحصربه‌فرد این شهر درنظر گرفت. یکی از تفریحات موردعلاقه بسیاری از گردشگران هنگام سفر به شهرهای زیبایی مانند باتومی، گشت‌وگذار در مراکز خرید است. اگر قصد دارید به باتومی سفر کنید، قبل از سفر اطلاعات خود را درباره بهترین مراکز خرید و آدرس آن‌ها افزایش دهید تا بعد از اقامت در یکی بهترین هتل های پنج ستاره مانند هتل گرند گلوریا باتومی برای بازدید از مراکز خرید موردنظر خود آماده شوید‌. از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید موجود در شهر باتومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز خرید مترو سیتی

مرکز خرید متروسیتی (Metro City) یکی از بهترین مراکز خرید دو طبقه باتومی است که در مجاورت هتل یوفاریا واقع شده است. گردشگران هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانند از قسمت‌های مختلف متروسیتی مانند سینما، شهربازی، فروشگاه‌های اسباب‌بازی، کیف‌وکفش و… بازدید داشته باشند. آدرس این مرکز خرید خیابان لک اند ماریا کاچنسکی باتومی است.

مرکز خرید بلک سی مال

مرکز خرید بلک سی مال (Black Sea Mall) یکی از مراکز خرید کوچک باتومی است که فقط یک طبقه دارد. گردشگران برای خرید انواع مختلف پنیرهای فرانسوی، هلندی و گرجی می‌توانند به هایپر مارکت معروف این مرکز خرید یعنی هایپرمارکت کارفور مراجعه کنند. در فروشگاه‌های این مرکز محصولاتی مانند اسباب‌بازی، کتاب، لباس، لوازم برقی و… به فروش می‌رسد‌. این مرکز خرید در خیابانی به‌نام تیبل ابوسریدزه قرار دارد و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای مشتریان است.

مرکز خرید باتومی مال

مرکز خرید باتومی مال (Batumi Mall)، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید باتومی است که دارای ۴ طبقه و بیش از ۵۰ مغازه است‌. در طبقه اول آن یک هایپرمارکت با اجناس گران وجود دارد و در طبقات دیگر انواع و اقسام لوازم خانگی، پوشاک، سوغاتی و… به‌فروش می‌رسد. طبقه آخر نیز به سینما، باشگاه و محل بازی کودکان اختصاص یافته است‌. این مرکز خرید در خیابان زوراب گورجیلادزه باتومی قرار دارد. باتومی مال هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید گرند مال

مرکز خرید گرند مال (Grand Mall)، یکی از جدیدترین مراکز خرید باتومی است و در خیابان شریف کیمشیاشویلی این شهر قرار دارد. این مرکز خرید ۵ طبقه دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه متنوع است. بسیاری از برندهای معروف در این مرکز خرید دارای شعبه هستند. از امکانات موجود در گرند مال می‌توان مواردی مانند پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، سینما، بولینگ، سرگرمی کودکان، تراس و فودکورت را نام برد. اگر هتل گرند گلوریا باتومی را برای اقامت انتخاب کنید، به‌راحتی به مرکز خرید گرند مال دسترسی خواهید داشت.

معرفی بهترین مراکز خرید باتومی + آدرس
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v90), quality = 80

مرکز خرید باتومی پلازا

مرکز خرید باتومی پلازا (Batumi Plaza)، واقع در خیابان چاوچاوادزه باتومی یکی از مراکز خرید مهم و قدیمی این شهر است‌ و در مغازه‌های آن محصولاتی مانند وسایل الکترونیکی، طلا، نقره، لوازم جانبی موبایل، موبایل دست دوم و… به‌فروش می‌رسد. از امکانات مرکز خرید باتومی پلازا می‌توان به کتابفروشی، رستوران، استخر، هتل، هایپرمارکت و فروشگاه لوازم تحریر اشاره کرد. گردشگران هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب می‌توانند به مرکز خرید باتومی پلازا مراجعه کنند.

مرکز خرید هوپا بازار

مرکز خرید هوپا بازار (Hopa Bazar)،‌ یکی از بازارهای قدیمی و سرپوشیده باتومی است که سالها پیش در خیابان آگماشنبلی این شهر ساخته شده است. در این بازار محلی محصولات متنوعی مانند زیورآلات، پوشاک، ادویه‌جات، سبزیجات، صنایع دستی، کیف، کفش، شیرینی و… به‌فروش می‌رسد. هوپا بازار در روزهای دوشنبه تعطیل و سایر روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب باز است.

مرکز خرید بازار آنتیک

مرکز خرید بازار آنتیک (Antiques Shops)، بهترین مرکز خرید برای پیداکردن محصولات عتیقه مانند ظروف نقره، سکه‌های قدیمی، اجناس کمیاب دست دوم، اشیا قدیمی، کارت پستال قدیمی و… است و در خیابان گوجیاشویلی، خیابان پارنه‌واز مپه قرار دارد. بهترین مکان برای علاقه‌مندان به محصولات عتیقه و قدیمی همین بازار است. بازار آنتیک هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب باز است.

مرکز خرید بازار ماهی

مرکز خرید بازار ماهی (Fish market)، یکی از بهترین مراکز خرید باتومی واقع در خیابان نینوشویلی این شهر است و برای خرید تازه‌ترین ماهی‌ها و آبزیان دیگری مانند میگو، صدف و خرچنگ مناسب‌ترین مکان محسوب می‌شود. اگر صبح اول وقت برای خرید ماهی به این بازار مراجعه کنید باید مبلغ بیشتری برای خرید بپردازید؛ چون ماهی‌ها کاملا تازه هستند. هرچه به پایان روز نزدیک شویم، قیمت ماهی‌ها نیز کاهش می‌یابد. ساعت کار بازار ماهی از روز یکشنبه تا روز جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و شنبه‌ها از ۹ صبح تا ۱۰ شب است.

معرفی بهترین مراکز خرید باتومی + آدرس

خرید بلیط هواپیما تهران باتومی و رزرو هتل در سایت فلای تودی

در این مطلب، تعدادی از بهترین مراکز خرید واقع در شهر بوتامی گرجستان را معرفی کردیم. نزدیکترین مرکز خرید به هتل گرند گلوریا باتومی به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های باتومی مرکز خرید گرند مال است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باتومی را دارید، وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت به‌راحتی می‌توانید مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانید. کارشناسان مجرب پشتیبانی فلای تودی نیز همواره آماده‌اند که به سوالات شما پاسخ دهند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x