فیلم و سریال

معرفی جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه 2023

در این مقاله قصد معرفی فیلم‌هایی را به شما داریم که با آن می‌توانید عشق را احساس کنید و لحظات زیبایی را به همراه همسرتان سپری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه را از دست ندهید.

به گزارش پارت نیوز؛ بهترین فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک خارجی اغلب در میان جوانان طرفداران زیادی دارند. البته اصطلاحی که جوانان به این دست از فیلم‌ها می‌دهند؛ فیلم لاو نام دارد. پیدا کردن جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه و رمانتیک که دارای مضمون مناسب و دل‌نشینی باشد کار چندان ساده‌ای نیست.

جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه و رمانتیک

در تهیه لیست بهترین فیلم عاشقانه و رمانتیک معیارهای مختلفی در نظر گرفته‌شده است. اولین معیار ما در تهیه لیست فیلم‌های رمانتیک توجه منتقدان فیلم و سریال به این قبیل فیلم‌های عاشقانه خارجی بوده است.

معیار دوم ما در انتخاب فیلم احساسی خارجی مضمون و جذاب فیلم بوده و در آخر نیز امتیازات وب سایت های نقد و بررسی مثل راتن تومیتوز، متاکریتیک و IMBD را در انتخاب فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک در نظر گرفتیم.

فیلم اشتباه من (culpa mia) My Fault 2023

ژانر: درام ، عاشقانه ، اکشن

سال ساخت: ۲۰۲۳

محصول کشور: اسپانیا

IMDB : 6.3

بازیگران:   Marta Hazas, Ivan Massagué, Iván Sánchez

کارگردان: Domingo González

فیلم اشتباه من (culpa mia) My Fault 2023

خلاصه فیلم :نوآ باید شهر خود و دوستانش را رها کرده و به عمارتی که همسر ثروتمند جدید مادرش در آن زندگی می‌کند، نقل‌مکان کند. در آنجا با نیک، برادر ناتنی جدیدش آشنا می‌شود. آن‌ها به‌طور مخفیانه به‌طور دیوانه‌وار عاشق یکدیگر می‌شوند.

فیلم هندی گورودف هویسالا Gurudev Hoysala 2023

ژانر فیلم: اکشن ، جنایی ، درام

سال ساخت: 2023

محصول کشور: هند

IMDB :6.7

بازیگران: Dhananjaya , Amrutha Iyengar , B.S. Avinash

کارگردان : Vijay Naagendra

فیلم هندی گورودف هویسالا Gurudev Hoysala 2023

خلاصه فیلم: داستان فیلم در مورد بازرسی پرونده یکی از افسران گمشده به نام آتانی، توسط افسر پلیسی کارکشته و خبره است. درروند بررسی بر روی این پرونده، زوج جوانی توسط یکی از زیردستان این افسر پلیس به ایستگاه آورده و ادعاتی درباره آن‌ها می‌شود.

فیلم پروم پکت (Prom Pact)

ژانر: عاشقانه، درام، کمدی

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB:6.4

کارگردان: آنیا آدامز (Anya Adams)

بازیگران: وندی مک‌لندن کوی، میلو منهیم، چیلا هورسدال

فیلم پروم پکت (Prom Pact)

خلاصه فیلم: این فیلم رمانتیک درباره دختری فمینیست است که هیچ اعتقادی به عشق، خصوصاً جنس مخالف ندارد. اما عشق در خانه او را می‌زند و او نیز نمی‌تواند مقاومتی کند.

فیلم پروم پکت ازجمله جدیدترین سازه کمپانی دیزنی است که در لیست ما در رده فیلم‌های جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه و رمانتیک 2023 قرار می‌گیرد.

فیلم فاجعه زیبا (Beautiful Disaster)

ژانر: درام، رمانتیک

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 5.2

بازیگران: ویرجینیا گارنر، دیلان اسپروز، لایب بارر

کارگردان: راجر کامبل (Roger Kumble)

فیلم فاجعه زیبا (Beautiful Disaster)

خلاصه فیلم: داستان این اثر درباره تراویس مدوکس است که شب‌هایش را با مبارزه در مسابقات بوکس زیرزمینی سپری می‌کند و پسری جذاب است. او و ابی عاشق یکدیگر می‌شوند اما موانعی وجود دارد.

فاجعه زیبا از جدیدترین فیلم‌های عاشقانه 2023 محسوب می‌شود که محصول آمریکا است و به کارگردانی راجر کامبل ساخته شد.

جذاب ترین فیلم ‌های عاشقانه و کمدی 2023

در معرفی بهترین فیلم‌های ژانر کمدی، درام ساخت سال 2023 شاهد حضور بازیگران سرشناسی مانند جنیفر لوپز، دایان کیتن، ریس ویترسپون، اشتون کوچر و چنینگ تیتوم هستیم.

ژانر کمدی درام طرفداران زیادی دارد، بااین‌حال فعالیت توی این زمینه اخیراً به حداقل رسیده بود. این‌طور که پیداست، سال 2023 موج سینما به نفع ژانر کمدی درام درحرکت است. همچنین تغییر روند صنعت سینما باعث شده تا  در لیست بهترین فیلم‌های کمدی درام 2023 تعداد قابل توجهی از این ژانر را مشاهده کنیم.

در این مقاله ما به معرفی جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه اکران نشده هم می‌پردازیم؛ در ادامه همراه ما باشد.

فیلم عروسی شاتگان Shotgun Weddin

ژانر: اکشن، کمدی، عاشقانه

سال ساخت : 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 5.5

بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، جنیفر کولیچ، سونیا براگا

کارگردان: جیسون مور (Jason Moore)

فیلم عروسی شاتگان Shotgun Weddin

خلاصه فیلم: دارسی و تام با برگزاری دورهمی خانوادگی برای عروسی  که می‌خواهند با یکدیگر ازدواج کنند و برای برگزاری مراسم عروسی، خانواده‌های خود را در یک مکان جمع می‌کنند.

وقتی همه چیز دارد طبیعی پیش می‌رود، ناگهان خطر گروگان‌گیری خانواده این زوج را تهدید می‌کند و آن‌ها باید به‌جای جشن عروسی، خانواده‌های خود را نجات دهند. جمله‌ای که در عروسی می‌گویند: «تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند»، در این فیلم معنای کاملاً جدیدی به خود می‌گیرد.

یکی از جدیدترین و جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه 2023  که در ژانر کمدی هم خوش درخشید، فیلم عروسی شاتگان که با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز و جاش دوهامل است.صحنه‌های خاص در عروسی شاتگان به نمایش گذاشته شده است که باعث شده آن را در صدر فهرست بهترین فیلم‌های کمدی عاشقانه در سال 2023 قرار دهیم.

فیلم‌برداری این فیلم که در ابتدا قرار بود در سال 2019 آغاز شود، به تعویق افتاد و درواقع از 22 فوریه 2021 آغاز شد؛ درنهایت، در تاریخ 22 آوریل 2021 نیز به اتمام رسید. فیلم عروسی شاتگان در ابتدا در کشورهای سنگاپور و اندونزی در تاریخ 28 دسامبر 2022 منتشر شد و در سرویس استریم هم در تاریخ 27 ژانویه 2023 اکران شد.

فیلم شما مردم  You People

ژانر:  کمدی، عاشقانه، درام

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB:6.5

بازیگران: جونا هیل، ادی مورفی، جولیا لوئی درایفوس

کارگردان: کنیا باریس

شما مردم You People

خلاصه فیلم: ازرا (جونا)، هیل(ادی) و امیرا (مورفی)، در گذشته زندگی کاملاً متفاوتی داشتند؛ بااین‌حال، تفاوت‌ها مانع از رابطه دوستی آن‌ها نمی‌شوند. اما این موضوع درباره خانواده آن‌ها صدق نمی‌کند. خانواده‌های ازرا و امیرا نظرات کاملاً متفاوتی درباره رابطه این دو نفر دارند و همین موضوع، داستان جذابی را رقم‌زده که  می‌تواند شمارا به آن جذب کند.

فیلم You People جزو جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه 2023 قرار دارد که با نقش‌آفرینی ادی مورفی، جونا هیل و جولیا لوئی درایفوس و کارگردانی کنیا باریس روی پرده رفته است.

فیلم شاید انجامش بدم Maybe I Do

ژانر: عاشقانه کمدی

سال ساخت:2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 4.9

بازیگران: دایان کیتن، ریچارد تیفانی، سوزان ساراندون، اما رابرتز، لوک بریسی، ویلیام هال میسی

کارگردان: مایکل جیکوب (Michael Jacobs)

شاید انجامش بدم Maybe I Do

خلاصه فیلم: زوجی با نام‌های میشل و آلن با نقش‌آفرینی رابرت و بریسی است که باهم رابطه دارند و تصمیم می‌گیرند برای آشنایی خانواده‌های خود با یکدیگر، آن‌ها را دعوت کنند. والدین این زوج جوان که برای تصمیم‌گیری درباره ازدواج آن‌ها گرد هم جمع می‌آیند، متوجه می‌شوند که از قبل یکدیگر را می‌شناسند. این مسئله باعث می‌شود که اختلاف‌نظرهایی بین آن‌ها به وجود بیاید.

یکی دیگر از جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه که در سال 2023 اکران شد، فیلم شاید انجامش بدم است. فیلم‌برداری این اثر در فوریه 2022 در نیوجرسی شروع و در مارس هم به پایان رسید. ستارگان این فیلم، یعنی اما رابرتز و لوک بریسی، قبلاً هم با یکدیگر بازی کرده‌اند و اکنون دوباره در فیلم این، به یکدیگر می‌پیوندند.

فیلم او عشق است She Is Love

ژانر: کمدی، درام

سال ساخت:2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 6.6

بازیگران: هیلی بنت، سم رایلی، ماریسا آبلا، رزا رابسون، کریگ راسل، ماریکا هکمن

کارگردان: جیمی آدامز (Jamie Adams)

She Is Love

خلاصه فیلم: یک زوج مطلقه بانام‌های پاتریشیا (با بازی هیلی بنت) و ادریس (با نقش‌آفرینی سم رایلی) را روایت می‌کند که به‌صورت کاملا اتفاقی، بعد از این‌که یک دهه از طلاق آن‌ها می‌گذرد، در یک منطقه روستایی همدیگر را ملاقات می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که آن‌ها وقایع گذشته خود را با یکدیگر مرور کنند.

این‌درحالی‌است ‌که دوست‌دختر همسر سابق پاتریشیا، یعنی لوییز (با بازی ماریسا آبلا)، آن مکان را اداره می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که تلاش کنند تا شروعی دوباره داشته باشند. آیا آن‌ها می‌توانند دوباره به یکدیگر بازگردند؟

یکی از جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه، کمدی 2023 که در تاریخ 3 فوریه 2023، یعنی 14 بهمن 1401 اکران شد، فیلم «او عشق است» بوده که به کارگردانی جیمی آدامز ساخته شد. این فیلم در ابتدا در تاریخ 14 اکتبر 2022 در جشنواره بین‌المللی فیلم لندن به نمایش درآمد.

این فیلم در همین زمان کوتاه توانسته نظر بسیاری از مخاطبان و حتی منتقدان را به خود جلب کند و امتیاز 6.6 از 10 را بگیرد. بازی فوق‌العاده بازیگران در کنار فضاسازی جذاب و فیلم‌نامه خاص، باعث شده‌ که فیلم او عشق است، ازنظر بسیاری از مخاطبان، بهترین فیلم کمدی عاشقانه 2023 باشد.

فیلم خانه تو یا من Your Place Or Mine

ژانر:  کمدی، درام

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 5.7

بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوچر، ویزلی کیمل

کارگردان: آلین بروچ مک‌کنا (Aline Brosh McKenna)

فیلم خانه تو یا من   Your Place Or Mine

خلاصه فیلم: زندگی دبی و پیتر-بهترین دوست دبی- را به نمایش می‌گذارد که علی‌رغم دوستی و ارتباط عمیقی که بین آن‌ دو است، اختلافات زیادی باهم دارند. دبی یک پسر دارد که همراه او در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او معمولی و روزمره‌ای دارد. ابی با دوستش پیتر تصمیم می‌گیرند که برای یک هفته زندگی خود را عوض کنند و به همین دلیل مجبور می‌شود به نیویورک برود.

بعد از نقل‌مکان هر یک از آن‌ها به محل زندگی جدید، هر دو متوجه می‌شوند که شاید چیزی که آن‌ها از زندگی می‌خواهند، چیزی نبوده است که واقعاً فکرش را می‌کردند. این فیلم نشان می‌دهد که شرایط می‌تواند تا چه حد روی خواسته‌ها و اهداف افراد تأثیرگذار باشد.

فیلم خانه تو یا من در رده جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه 2023 با نقش‌آفرینی ستارگانی مانند ریس ویترسپون و استون کوچر، توانسته تا نظر مخاطبان این ژانر را به خود جلب کند. تاریخ اکران این فیلم 10 فوریه، 21 بهمن 1401 بود. فیلم خانه تو یا من به کارگردانی آلین بروچ مک‌کنا است. این فیلم با نقش‌آفرینی ستارگانی مانند ریس ویترسپون و استون کوچر توانست فروش خوبی نیز داشته باشد.

فیلم آخرین رقص مجیک مایک Magic Mike’s Last Dance

ژانر: کمدی، درام

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 5.2

بازیگران: چنینگ متیو تیتوم، سلما‌هایک، گاوین اسپوکس

کارگردان: استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)

Magic Mike’s Last Dance

خلاصه فیلم: مایک لین (با بازی چنینگ تیتوم) را به نمایش می‌گذارد که بعد از ورشکستگی در معامله تجاری، مجبور می‌شود در فلوریدا به خواروبارفروشی مشغول شود. این اثر که به‌عنوان آخرین فیلم از سری مجموعه مایک جادویی اکران می‌شود.

در این بین، مایک با یک فرد ثروتمند آشنا می‌شود و به خاطر پیشنهاد جالبی که رد آن سخت است، با او به لندن می‌رود. این آغاز ماجرای مایک جادویی است.

جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه و کمدی 2023 را با فیلم آخرین رقص مجیک مایک ادامه می‌دهیم. تاریخ 10 فوریه 2023، یعنی 21 بهمن 1401 به اکران درآمد. استیون سودربرگ کارگردانی این اثر را برعهده داشت. ستارگانی چون چنینگ متیو تیتوم و سلما‌هایک در آن درخشیدند.

فیلم در نیمه‌شب At Midnight

ژانر: کمدی رمانتیک

سال ساخت: 2023

محصول کشور: مکزیک

IMDB: 5.5

بازیگران: مونیکا باربرو، آندرس هولم، کیسی توماس برون

کارگردان: جوهان فین گولد (Jonah Feingold)

در نیمه‌شب At Midnight

خلاصه فیلم: این فیلم، درباره یک دختر و پسر جوان است که تصمیم گرفتند برای در امان ماندن از خطرات عشق، به‌هیچ‌عنوان عاشق نشوند. این فیلم که ساخت ایالات‌متحده است، صحنه‌های خنده‌دار و درعین‌حال، جذاب زیادی دارد که باعث شده ما آن را در فهرست بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک 2023 قرار دهیم.

یکی دیگر از این اثر نیز با عنوان جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه کمدی سال 2023 یاد می‌شود که در وب‌سایت IMDB، امتیاز 5.4 از 10 را گرفت. اکران این فیلم نیز در 10 فوریه امسال بود.

فیلم کسی که قبلاً می‌شناختمش Somebody I Used to Know

ژانر: کمدی رمانتیک

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 5.7

بازیگران: الیسون بری، جی الیس، کرسی نیکول کلمونس، دنیل مارک پودی

کارگردان: دیو فرانکو (Dave Franco)

کسی که قبلاً میشناختمش Somebody I Used to Know

خلاصه فیلم: آلی برای دور شدن از این شرایط، به زادگاه خود بازمی‌گردد و بعد از دیدن اولین عشق خود که شان نام دارد (با نقش‌آفرینی جی الیس)، روزهای گذشته خود را با یکدیگر به یاد می‌آورند.

تا اینجای داستان، همچنان همه‌چیز رمانتیک است تا زمانی که آلی متوجه می‌شود که شان در شرف ازدواج کردن است. این فیلم، داستان زنی به نام آلی (با بازی الیسون بری) را روایت می‌کند که به‌عنوان یک تهیه‌کننده تلویزیون، به کار معتاد است و در این میان، دریکی از کارهای حرفه‌ای خود دچار شکست بزرگی می‌شود.

وقایع جذاب و درعین‌حال، خنده‌داری در این فیلم آن را به یکی از جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه جدید تبدیل کرده است. این اثر در تاریخ 10 فوریه 2023، یعنی 21 بهمن 1401 در آمازون پرایم به اکران درآمد.

الیسون بری در Somebody I Used to Know که یکی از جدیدترین فیلم‌های کمدی عاشقانه 2023 است، نقش اول را بازی می‌کند که فیلم‌نامه آن را به کمک همسر خود، دیو فرانکو نوشته است.

فیلم قرمز، سفید، آبی سلطنتی  Red, White, & Royal Blue

ژانر: سیاسی ، کمدی ، عاشقانه

سال ساخت: 2023

محصول کشور: آمریکا

IMDB:7.3

بازیگران: اوما تورمن، تیلور زاخار پرز، نیکلاس کگالیتزین

کارگردان: متیو لوپز (Matthew Lopez)

قرمز، سفید، آبی سلطنتی Red, White, & Royal Blue

خلاصه فیلم: حول محور پسر این رئیس‌جمهور به نام الکس می‌گردد که مادر او به‌تازگی به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب‌شده است. به همین دلیل هم رئیس‌جمهور، پسر خود، یعنی الکس را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین چهره‌های کاخ سفید معرفی می‌کند.

در این شرایط، الکس برای این‌که از بروز بحران سیاسی و رسانه‌ای بعد از یک مراسم عروسی سلطنتی جلوگیری کند، مجبور می‌شود تظاهر کند که با شاهزاده هنری دوست است. هم شاهزاده هنری از بریتانیا و هم الکس در تلاش هستند که این ظاهر را در اجتماع حفظ کنند. اما واقعیت چیز دیگری است و آن‌ها یک رابطه عمیق‌تری دارند. اما بازهم الکس باید برای محافظت از شرایط اجتماعی مادر خود، رابطه عاشقانه‌اش با هنری را پنهان نگه دارد.

فیلم‌نامه این اثر که یکی از بهترین فیلم‌های کمدی عاشقانه 2023 به شمار می‌رود، برگرفته از رمانی با همین نام است که در سال 2019 منتشر شد و توانست فروش فوق‌العاده خوبی داشته باشد. به همین دلیل موفقیت فیلم آن نیز تقریباً تضمین شده است.

فیلم قرمز، سفید، آبی سلطنتی در ژانری متفاوت و مخاطبینی خاص در رده جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه 2023، قرار گرفته است. فیلم قرمز، سفید، آبی سلطنتی است که در آن، مدل و بازیگر مشهور آمریکایی، اوما تورمن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایفای نقش می‌کند.

فیلم دوباره عشق Love Again

ژانر: درام ، عاشقانه ، کمدی

سال ساخت: ۲۰۲۳

محصول کشور: آمریکا

IMDB: 5.8

بازیگران: سم هیوین، پریانکا چوپرا جوناس، لیدیا وست

کارگردان: James C. Strouse

دوباره عشق Love Again

خلاصه فیلم: پریانکا نقش یک زن جوان را بازی می‌کند که به‌تازگی نامزد خود را از دست داده است و برای این‌که با این غم بزرگ کنار بیاید، مدام به گوشی نامزد مرده خود پیامک ارسال می‌کند.

از طرف دیگر، این شماره که پیامک‌ها به آن ارسال می‌شوند، در دست شخص دیگری است که سم هیوین نقش او را بازی می‌کند. این پیام دادن‌ها باعث می‌شود که جرقه‌ای برای ارتباط جدید میان این دو نفر زده شود و با یکدیگر قرار ملاقاتی می‌گذارند.

جالب اینکه که فیلم دوباره عشق، اقتباس‌شده از رمانی بانام Text for You است که در سال 2016 منتشر شد. صحنه‌های جذابی در این اثر وجود دارند که باعث شده آن را در مقاله جذاب ترین فیلم‌ های عاشقانه 2023 قرار دهیم. این فیلم که در تاریخ 5 مه 2023، مصادف با اردیبهشت 1402 روی پرده‌ سینما به اکران درآمد.

پایان مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x