فناوری

معرفی حلقه گلکسی: اولین حلقه هوشمند سامسونگ

سامسونگ در آنپکد 2024، حلقه گلکسی خود را معرفی کرد. 

به گزارش پارت نیوز؛ حلقه گلکسی سامسونگ چیزی بیش از یک بیانیه مد است. با این حلقه می توانید، سلامت و تناسب اندام خود را ردیابی کنید که این جدیدترین فناوری سامسونگ است.

حلقه هوشمند سامسونگ با توانایی نظارت بر علائم حیاتی و سطوح فعالیت، راه قدرتمندی برای حفظ سلامتی شماست.

معرفی حلقه گلکسی

حلقه گلکسی

انگشتر هوشمند یک فناوری پوشیدنی است که راحتی یک ردیاب تناسب اندام را با ظرافت یک قطعه جواهر ترکیب می کند.

این روشی محتاطانه برای نظارت بر معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، الگوهای خواب و سطح فعالیت ارائه می دهد. حلقه‌های هوشمند که هم کاربردی و هم مد روز طراحی شده‌اند، به شما این امکان را می‌دهند که بدون به خطر انداختن سبک، به اهداف سلامتی خود متصل بمانید. با ویژگی هایی مانند ردیابی خواب و تمرین، آنها فقط به ظاهر خوب نیستند. آنها در مورد خوب زندگی کردن هستند.

تاریخ انتشار حلقه گلکسی چه زمانی است؟

اولین حلقه گلکسی در رویداد Unpacked سامسونگ در 10 جولای 2024 رونمایی شد و فروش آن از 24 جولای آغاز شد. حلقه هوشمند سامسونگ که برای کنترل سلامت شخصی شما طراحی شده است، تجربیات سلامتی شما را به روشی کوچک اما قدرتمند ارائه می دهد.

انگشتر گلکسی سامسونگ چه رنگ هایی دارد؟

رنگبندی حلقه گلکسی

حلقه گلکسی با سه روکش برتر و نه سایز موجود، تناسب کامل و لمس شخصی را ارائه می دهد. این یک طراحی مقعر فوق سبک دارد که حداکثر راحتی را برای پوشیدن یکپارچه در تمام روز ارائه می دهد، و با روکش تیتانیوم بادوام هم زیبا و هم قوی است.

رنگ بندی حلقه گلکسی

• مشکی تیتانیوم: ظاهری شیک و مدرن ارائه می دهد که به اندازه کافی همه کاره است تا با هر لباسی مطابقت داشته باشد.
• طلایی تیتانیوم: حسی از ظرافت و گرما را اضافه می کند، اگر حس کلاسیک و لوکس را ترجیح می دهید، انتخاب رنگی عالی است.
• نقره ای تیتانیوم: اگر به دنبال فضایی مدرن و مدرن هستید، این بهترین گزینه برای شماست.

حلقه گلکسی سامسونگ از چه موادی ساخته شده است؟

گلکسی رینگ دارای یک محفظه تیتانیومی مقاوم است که سطوح بالایی از محافظت و دوام را ارائه می دهد. تیتانیوم به دلیل ویژگی‌های سبک وزن و انعطاف‌پذیری شناخته شده است، که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ تبدیل می‌کند که نیاز به مقاومت در برابر سایش روزانه دارد.

به اندازه کافی مقاوم است که بتواند کارهای روزمره را تحمل کند، از جمله مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر و ویژگی های مقاوم در برابر خوردگی آن تضمین می کند که در طول زمان، حتی با قرار گرفتن مکرر در معرض عناصری مانند آب و عرق، بکر باقی می ماند. علاوه بر این، ماهیت غیر مغناطیسی مواد همچنین به این معنی است که با دستگاه های الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی تداخلی نخواهد داشت. بنابراین، چه در حال شنا یا عرق کردن هستید، حلقه گلکسی می تواند آن را مدیریت کند.

 معیارهای سلامت و تناسب اندام در حلقه گلکسی

حلقه‌های هوشمند دستگاه‌های نوآورانه‌ای هستند که انواع قابلیت‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه می‌دهند. آنها مجهز به حسگرهای پیشرفته ای است که می تواند آمارهای حیاتی سلامتی مانند ضربان قلب و الگوهای خواب را بررسی کند. اما، حلقه گلکسی با استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای ارائه بینش شخصی بر اساس معیارهای شما، مرزها را بیشتر می کند.

به عنوان مثال، Energy Score به شما امکان می دهد بدانید چه زمانی باید آن را به حداکثر برسانید یا چه زمانی باید پاهای خود را بالا ببرید. در حالی که نکات سلامتی پیام‌های انگیزشی مناسبی را برای راهنمایی در طول روز به شما می‌دهد. و این همه چیز نیست، با حلقه گلکسی می توانید:

  •  کیفیت خواب خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید
  •  ثبت خودکار workouts2
  •  ضربان قلب خود را کنترل کنید
  •  چرخه قاعدگی خود را با تجزیه و تحلیل دمای پوست دنبال کنید
  •  عادات سلامتی، کیفیت خواب و ضربان قلب خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تصویری جامع از سلامتی خود بسازید.

ویژگی های اصلی حلقه گلکسی چیست؟

حلقه گلکسی

نکات سلامتی: با حلقه گلکسی، حرکات روزمره شما بسیار فراتر می رود. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی گلکسی، می‌توانید با تجزیه و تحلیل مداوم عادات سلامتی، کیفیت خواب و ضربان قلب خود بهبود پیدا کنید تا تصویری جامع از سلامتی خود بسازید.

امتیاز انرژی: کشف کنید که چقدر برای گذراندن روز خود با قدرت هوش مصنوعی آماده هستید. خواب، ضربان قلب و فعالیت قبلی شما در نمره کلی لحاظ می شود تا به شما در تصمیم گیری در مورد سطح فعالیت خود کمک کند.

uto Workout Detection: هرگز پرش، پرش یا پرش را از دست ندهید. حلقه گلکسی شما همیشه مراقب آن گام‌ها و خط تیره‌های روزانه است، به این معنی که کامل‌ترین تصویر سلامتی ممکن جمع‌آوری شده و به برنامه Samsung Health در تلفن هوشمند گلسکی شما ارسال می‌شود.

تجزیه و تحلیل خواب: شب های خوب را به روزهای عالی تبدیل کنید و عادات خواب بهتری را بدون بلند کردن انگشت ایجاد کنید. حلقه گلکسی کیفیت خواب شما را در طیف وسیعی از معیارها ثبت می‌کند تا یک شب آرام‌تر را باز کند.

ردیابی چرخه: با تجزیه و تحلیل دمای پوست، جزئیات بیشتری را در چرخه قاعدگی خود کشف کنید تا به پیش بینی دوره باروری بعدی و برنامه ریزی زندگی بر اساس شرایط خود کمک کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x