خودرو

معرفی خودرو برقی کی ام سی E30X جدید ترین محصول کرمان موتور

 خودرو برقی کی ام سی E30X، محصول شرکت چینی است که در ادامه به معرفی مشخصات فنی و طراحی این خودرو زیبا می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ خودرو برقی کی ام سی E30X، از جمله محصولات کرمان موتور است که قرار شده به عنوان خودروهای تاکسیرانی در ایران عرضه شود.

مشخصات فنی خودرو برقی کی ام سی E30X

خودرو برقی کی ام سی E30X، با یک موتور الکتریکی همراه با یک بسته باتری کار می کند. اينم ارقام عملکرد:

معیارهای عملکرد

حداکثر قدرت: 134 اسب بخار
اوج گشتاور: 175 نانومتر
شتاب (0 تا 100 کیلومتر در ساعت): 7.8 ثانیه
سرعت بالا: 150 کیلومتر در ساعت
بسته باتری: 51.5 کیلو وات
محدوده (WLTP): 400 کیلومتر
درایو: درایو چرخ جلو (FWD)

قابلیت شارژ

با شارژ سریع 54-67 کیلو وات DC  JACE 30X به شما امکان می دهد فقط در 30 دقیقه از 30 ٪ تا 80 ٪ شارژ کنید. چه در یک سفر جاده ای باشید یا یک کار سری، شارژ سریع شما را به طور موثر حرکت می دهد.

شارژ AC

گزینه شارژ 6.6 کیلو وات AC تقریبا 9 ساعت طول می کشد تا باتری از 0 تا 100 ٪ شارژ شود. شب رو وصل کن و با يه E30X کاملا شارژ شده بيدار شو.

طراحی خودرو برقی کی ام سی E30X

خودرو برقی کی ام سی E30X

JACE 30X با طراحی منحصر به فرد و مدرن خود برجسته است. منحنی های صاف و عناصر دایره ای آن بر فضای بیرونی تسلط دارند و یک ظاهر معاصر و جذاب ایجاد می کنند. خطوط گرد یک لمس بازیگرانه را اضافه می کنند ، اطمینان حاصل می کنند که این هاچ بک الکتریکی جمع و جور چشم همه را می گیرد.

E30X دارای چراغ های جلو چشم فرشته است که با بیش از 100 منبع نور LED مجهز شده است. این چراغ های جلو از حرکت چشمک زن چشم انسان تقلید می کنند و به جیس 30X ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل و در عین حال متمایز می دهند.

خودرو برقی کی ام سی E30X

دستگیره های درب مخفی به طور خودکار باز می شوند وقتی که شما نزدیک می شوید و قفل می کنید. ادغام بدون درز آنها در طراحی براق خودرو نه تنها زیبایی را افزایش می دهد بلکه مقاومت باد را برای بهبود آیرودینامیک نیز کاهش می دهد.

آینه های جانبی گرد شکل با گرمایش یکپارچه و تاشو الکتریکی همراه هستند. آنها به طور خودکار در هنگام قفل شدن ماشین قرار می گیرند، و به کاربرد و ظرافت E30X اضافه می کنند.

طراحی خودرو برقی کی ام سی E30X

خودرو برقی کی ام سی E30X دارای چرخ های سه رنگ 17 اینچی است که جذابیت عجیب و غریب را به سواری شما اضافه می کند. این چرخ ها روحیه بازیگوش و منحصر به فرد بودن ماشین را منعکس می کنند.

با وجود اندازه جمع و جور، خودرو برقی کی ام سی E30X فضای داخلی فراوانی را به لطف فاصله چرخ سخاوتمندانه 2620 میلی متری خود ارائه می دهد. شما راحتی را در داخل این هاچ بک الکتریکی پیدا خواهید کرد.

طراحی داخلی مینیمالیستی خودرو برقی کی ام سی E30X

خودرو برقی کی ام سی E30X

در داخل کابین، خطوط تمیز و طرح های بدون هرج و مرج زیبایی شناسی مدرن ایجاد می کنند. تمرکز بر سادگی و عملکرد است.

فرمان دو زبانه، با جزئیات نقره ای، یک لمس مدرنیته را اضافه می کند. این مجهز به ویژگی های صوتی و کروز کنترل برای یک تجربه رانندگی بدون درز است.

پنجره پانورامیک که از شیشه دو لایه لمینت شده ساخته شده است، عایق حرارتی برتر را فراهم می کند. 99 درصد اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند و محیط کابین راحت را تضمین می کند. صندلی راننده اولویت راحتی را دارد، با گزینه های تطبیق حافظه، گرمایش و خنک کننده. حتی دارای یک عملکرد یادآوری است که هنگام باز کردن درب راننده به عقب حرکت می کند.

 

طراحی خودرو برقی کی ام سی E30X

نوع بالای JACE 30X دارای صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 15.6 اینچی و سرعت سنج دیجیتال 6.2 اینچی است. این نمایشگرهای بزرگ اطلاعات رانندگی، ناوبری و عملکردهای سرگرمی را نشان می دهند. به علاوه، آنها از apple carplay بی سیم و Android Auto پشتیبانی می کنند.

قابلیت شارژ خودرو به خودرو

می تواند قدرت را تا 2.2 کیلو وات برای V2I (vehicle-to-load) و تا 6.6 کیلو وات برای V2V (vehicle-to-vehicle) ارائه دهد. به اندازه کافی متنوع است که 99.9 درصد از نیازهای روشنایی بیرونی و سایر لوازم خانگی شما را تامین کند.

وجود یخچال در خودرو برقی کی ام سی E30X

در این خودرو یخچال برای راحتی کار شما قرار دارد که نوشیدنی های خود را در تابستان سرد یا در زمستان گرم نگه دارید.

آپشن های خودرو برقی کی ام سی E30X

خودرو برقی کی ام سی E30X

  • کنترل کروز انطباقی (ACC): فاصله امن زیر را در ترافیک حفظ می کند.
  • ترمز اضطراری خودکار( AEB): به طور خودکار ترمز را برای جلوگیری از برخورد اعمال می کند.
  • هشدار تصادف جلو (FCW): اگر تصادف جلو قریب الوقوع باشد به شما هشدار می دهد.
  • هشدار تصادف عقب (RCW): شما را از برخورد احتمالی عقب هشدار می دهد.
  • تشخیص نقطه کور (BSD): نقاط کور را در هنگام تغییر خط نظارت می کند.
  • کمک به تغییر مسیر (LCA): در تغییر مسیر ایمن کمک می کند.
  • هشدار باز کردن درب (DOW): اگر در به طور ایمن بسته نشده باشد، به شما هشدار می دهد.
  • سیستم هشدار خروج از خط (LDWS): شما را در خط خود نگه می دارد.
  • هشدار ترافیک متقابل (CTA): هنگام معکوس کردن ترافیک متقابل را تشخیص می دهد.
  • سوئیچ چراغ جلو خودکار (HMA): به طور خودکار شدت چراغ جلو را تنظیم می کند.

نمای 360 درجه خودرو برقی کی ام سی E30X

هر زاویه از خودرو برقی کی ام سی E30X را با تصویر پانورامیک 360 درجه و شاسی شفاف 540 درجه کشف کنید. چهار دوربین زاویه باز با کیفیت بالا یک نمای جامع را ارائه می دهند. بین چشم انداز 2D و 3d تغییر دهید تا هر قسمت از وسیله نقلیه خود را بررسی کنید.

قیمت خودرو برقی کی ام سی E30X

قیمت پایه E30X در چین از تنها 69,900 یوآن معادل 9,630 دلار آغاز می‌شود اما نسخه 134 اسب بخاری وارداتی کرمان موتور قیمت پایه 99,900 یوآن معادل 13,760 دلاری دارد که این رقم در گران‌ترین نسخه به 127,900 یوآن معادل 17,600 دلار می‌رسد؛

بنابراین، اگر میانگین قیمت نمونه وارداتی به ایران را حدود 15 هزار دلار در نظر بگیریم، با توجه به نرخ دلار و تمام تعرفه‌ها و هزینه‌های جانبی، باید برای این هاچبک برقی در بازار کشورمان انتظار قیمتی در حدود 1.2 میلیارد تومان را داشته باشیم.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x