رادیو و تلویزیون

معرفی رئالیتی شو چهار پایه + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

رئالیتی شو چهار پایه ساخته‌ی هنرمندانه‌ی نادر در سال 1403 است که با با تلفیقی جذاب از واقعیت و نمایش دنیای تازه‌ای را پیش روی مخاطبان قرار داد. این رئالیتی‌شو که از تاریخ 1403/07/14 آغاز به پخش کرد با تصویربرداری چشم‌نواز و روایتی گیرا تجربه‌ای متفاوت از تماشای تلویزیون را برای بینندگان رقم زد.

به گزارش پارت نیوز؛ رئالیتی شو چهار پایه با گرد هم آوردن ستارگان کمدی همچون علی صادقی، قدرت‌الله ایزدی، یوسف تیموری و جواد خواجوی ترکیبی بی‌نظیر از تجربه و استعداد را در ژانر کمدی به نمایش گذاشته است. این شو با فرمت جذاب و تعاملات پرانرژی بین شخصیت‌ها لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زده و استانداردهای جدیدی را در ژانر رئالیتی شوهای کمدی ایرانی تعریف کرده است.

رئالیتی شو چهار پایه با گرد هم آوردن ستارگان محبوب نسل میانسال و خلق لحظاتی شاد و مفرح به سفری نوستالژیک برای مخاطبان خود تبدیل شده است. طنز شیرین داستان‌های آشنا و لوکیشن‌هایی که یادآور خاطرات گذشته هستند همه دست به دست هم داده‌اند تا این سریال به پناهگاهی برای نسل میانسال تبدیل شود و آن‌ها را به روزهای خوش گذشته ببرد. این سریال با ایجاد حس همدلی و یادآوری خاطرات مشترک به پُلی بین نسل‌های مختلف تبدیل شده است.

از شما دعوت می‌کنیم تا با این شو هیجان‌انگیز همراه شوید و برای لحظاتی از دغدغه‌های روزمره فاصله بگیرید. پس برای آشنایی بیشتر با رئالیتی شو چهار پایه با ما همراه باشید.

جدول مشخصات رئالیتی شو چهار پایه

ژانر کمدی
سال انتشار  مهر 1403

خلاصه داستان رئالیتی شو چهار پایه

 

رئالیتی شو چهار پایه شبکه سه سیما با ترکیب هنرمندان جوان و پیشکسوت طنزی تازه و موقعیت‌های کمدی روزآمد را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

معرفی بازیگران رئالیتی شو چهار پایه

معرفی بازیگران رئالیتی شو چهار پایه

  • علی صادقی
  • قدرت‌الله ایزدی
  • یوسف تیموری
  • جواد خواجوی

علی صادقی در رئالیتی شو چهار پایه

علی صادقی در رئالیتی شو چهار پایه

علی صادقی بازیگر شناخته شده و دوست‌داشتنی سینمای ایران با بازی‌های طنز و نقش‌آفرینی‌های خاص خود جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کرده است. او با چهره دوست‌داشتنی و بازی‌های طبیعی‌اش لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان به ارمغان آورده است. علی صادقی فعالیت هنری خود را از سنین کودکی آغاز کرد و با حضور در مجموعه‌های تلویزیونی مانند آفتاب عالم تاب و بهترین تابستان من به شهرت رسید. اما اوج شهرت او با همکاری در سریال‌های خانه به دوش و متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران رقم خورد.

علی صادقی متولد تهران است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کامپیوتر به پایان رسانده است. او علاوه بر بازیگری به موسیقی نیز علاقه‌مند است و به نواختن گیتار مشغول است.

قدرت‌الله ایزدی در رئالیتی شو چهار پایه

قدرت‌الله ایزدی در رئالیتی شو چهار پایه

قدرت‌الله ایزدی نامی آشنا برای دوستداران طنز و کمدی در ایران است. او با بازی‌های طنزآمیز و نقش‌آفرینی‌های خاص خود به ویژه در نقش آقا رشید لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. آقای ایزدی قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان معلم و آموزگار در آموزش و پرورش مشغول به کار بود. اما علاقه او به هنر و کمدی او را به سمت بازیگری کشاند اولین تجربه بازیگری او در صدا و سیمای مرکز اصفهان بود و از آن پس با حضور در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به شهرت رسید.

قدرت‌الله ایزدی در سال ۱۳۳۵ در اصفهان متولد شد او متاهل است و دارای دو دختر و دو پسر می‌باشد.

یوسف تیموری در رئالیتی شو چهار پایه

یوسف تیموری در رئالیتی شو چهار پایه

یوسف تیموری یکی از بازیگران سرشناس و محبوب سینمای ایران است که با بازی‌های کمدی و پرانرژی خود جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کرده است. یوسف تیموری در سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. او از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و این علاقه او را به سمت هنر کشاند وی با بازی در سریال‌های کمدی مانند سیب خنده و مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران به شهرت رسید.

یوسف تیموری در سال ۱۳۹۶ با راپان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرمین است او علاقه زیادی به ورزش دارد و در اوقات فراغت خود به ورزش می‌پردازد.

جواد خواجوی در رئالیتی شو چهار پایه

جواد خواجوی در رئالیتی شو چهار پایه

جواد خواجوی کمدین، دوبلور و بازیگر محبوب ایرانی است که با صداگذاری‌های خلاقانه و بازی‌های طنزآمیز خود در مدت زمان کوتاهی به شهرت زیادی رسید. جواد خواجوی متولد مشهد فعالیت هنری خود را با تئاتر و نویسندگی آغاز کرد. او حتی در چند قسمت از برنامه محبوب دیرین دیرین نیز به عنوان نویسنده همکاری داشته است. اما نقطه عطف کار او صداگذاری روی کلیپ‌های طنز بود که او را به ستاره اینستاگرامی تبدیل کرد.

جواد خواجوی متولد ۱۳۷۱ در مشهد است و در حال حاضر بین مشهد و تهران در رفت و آمد است او دانشجوی انصرافی رشته سینما است و در کنار فعالیت هنری به عنوان مدیر برنامه نیز مشغول به کار است.

حرف آخر

چهارپایه با رویکردی مثبت و امیدوارانه به یکی از محبوب‌ترین رئالیتی شوهای ایرانی تبدیل شد. این برنامه با نمایش اهمیت خانواده و روابط بین‌فردی توانست به مخاطبان خود پیام‌های ارزشمندی را منتقل کند. اگرچه این برنامه دارای برخی نقاط ضعف نیز بود، اما به طور کلی می‌توان گفت که چهارپایه یک تجربه موفق در زمینه تولید برنامه‌های تلویزیونی خانوادگی بود.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بوده اید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم با مطالعه این مطالب توانسته باشید اطلاعات مفیدی در مورد رئالیتی شو چهار پایه کسب کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات از ما بپرسید. همچنین خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات شما را در مورد بهبود کیفیت مطالبمان دریافت کنیم.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x