فیلم و سریال

معرفی سریال تب و تاب + بازیگران، عکس، داستان و زمان پخش

در این مقاله به معرفی سریال تب و تاب که از شبکه 2 پخش می‌شود خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ ژانر سریال تب و تاب اجتماعی و ملودرام بوده و تمرکز آن بر مسائل خانوادگی است. داریوش مختاری نویسنده و کارگردان  این سریال می‌باشد. او نویسنده سریال “اغما” و کارگردان فیلم تلویزیونی “دل‌شوره” نیز می‌باشد.

سریال تب و تاب چند قسمت است؟

داستان سریال تب و تاب

به گفته تهیه‌کننده آقای مهدی شفیعی، داستان این سریال روی روابط خانوادگی و مسائلی که اعضای خانواده با آن رو به رو هستند در بستر یک ملودرام اجتماعی تمرکز دارد.

خلاصه داستان نیز این چنین است: مه لقا به عنوان مادر خانواده از یک سفری باز می‌گردد، اما به دلایلی نامعلوم پسر بزرگش “معین” به استقبال او نمی رود…

از جایی که محوریت این داستان بیشتر روی خانم‌ها معطوف شده است، پس جدای از مخاطب عام، خانم‌های خانه دار می‌توانند مخاطب درجه یک این سریال باشند. درست است که مسائل و موضوعات مربوط به خانواده بارها در سریال‌های  مختلف تکرار می‌شود، اما همیشه با نوع و نسخه جدیدی از مسائل خانوادگی در ابعاد مختلف رو‌به‌رو هستیم و همین موضوع موجب می‌شود تا این دست از سریال‌ها هرگز تکراری نشوند و همیشه برای مخاطب جذابیت داشته باشند.

این داستان فضای ایرانی و شرقی دارد که هر ۳۰ شخصیتی که ایفای نقش می‌کنند، در طول سریال تب و تاب به روند داستان و انتقال پیام به بیننده مشارکت دارند. به این ترتیب در این سریال خیلی چیزی به نام شخصیت و نقش اول وجود ندارد. شاید همین موضوع این گفته را اثبات کند که “هر کسی قهرمان زندگی خودش است”.

سریال تب و تاب کی پخش می شود؟

سریال تب و تاب در شبکه دو سیما تولید شده است و در ۲۵ تا ۲۷ قسمت آماده پخش می‌باشد. پخش این سریال قرار است از شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در شبکه دو شروع شود. شما می‌توانید این سریال را از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در شبکه دو مشاهده کنید. همچنین این سریال در ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ با ضبط و فیلمبرداری صحنه‌های خارجی آغاز شد.

تکرار سریال تب و تاب کی پخش می شود؟

این سریال ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه شنبه تا چهارشنبه در شبکه دو پخش می‌شود. تکرار این سریال در روز بعد در سه ساعت مختلف پخش می‌گردد: ۰۰:۴۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۶:۱۵ بعدازظهر.

سریال تب و تاب چند قسمت است؟

سریال تلویزیونی «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی در ۲۷ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است.

بازیگران سریال تب و تاب

در ادامه شما را با بازیگران سریال تب و تاب و نقش آن‌ها در فیلم آشنا می‌کنیم.

محمود پاک نیت بازیگر نقش حاج اقبال

بازیگران سریال تب و تاب

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون است که در ۱۳۳۱ متولد شده است. نقش آقای پاک نیت در این سریال جزو نقش‌های  اصلی محسوب می‌شود. حاج اقبال پدر این خانواده است که هم دارای عروس و هم دارای نوه است. این شخصیت در تمام طول و روند داستان در تلاش است تا آرامش خانواده را حفظ کند، این در حالی است که سعی در کنترل تمام امور و حل مسائل خانواده را در سریال تب و تاب دارد.

مهری آل آقا در نقش احترام

خانم آل آقا بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۴ است که در این فیلم نقش احترام، خواهر مه‌لقا را بازی می‌کند.

فرشته سرابندی در نقش مه لقا

بازیگر زن سریال تب و تاب

فرشته سرابندی در سال ۱۳۴۹ به دنیا آمد و بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. خانم سرابندی در سریال تب و تاپ، شخصیت مه لقا، مادر خانواده، را ایفای نقش می‌کند.

نسرین مرادی در نقش ژاله

سریال تب و تاب کی پخش می شود؟

نسرین مرادی، بازیگر سینما و تلویزیون و متولد ۱۳۵۵ است. آخرین تجربه بازیگری ایشان در سریال “نون خ” بود. نام نقش نسرین مرادی در سریال تب و تاب، ژاله است. ژاله دختر بزرگ خانواده و دارای دو فرزند است و مسائل مختلفی را در روند داستان پشت سر می‌گذارد.

عطا عمرانی در نقش پسر خانواده

عطا عمرانی، زاده ۱۳۶۵ و بازیگر تئاتر تلویزیون می‌باشد. ایشان نقش پسر خانواده را در سریال تب و تاب بازی می‌کنند. افسانه ناصری متولد ۱۳۳۹ در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی و تحصیلات مقدماتی خود را در شهر پدری‌اش دامغان به پایان رساند به‌جز بازیگری گویندگی کرده و تجربه چندین اجرا در تلویزیون را نیز دارد.

خیام وقار کاشانی

داستان سریال تب و تاب

خیام وقار کاشانی بازیگر ایرانی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۰ در کاشان است و در رشته بازیگری دانشکده هنر و معماری تهران تحصیل کرد. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ وقتی دانش آموز دبیرستان بود از کاشان آغاز نمود.

از جمله آثار او می‌توان به تابو، پنجمین خورشید، مردن در آب مطهر، شاید برای شما اتفاق بیفتد،‌ زندگی از نو و هشتگ ساعت چهار اشاره کرد.

ریحانه رضی

بیوگرافی ریحانه رضی

ریحانه رضی متولد ۲۲ خرداد ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر است و دانش‌آموخته رشته بازیگری است و اصالتا اهل مهاباد استان آذربایجان غربی می‌باشد علاقه‌اش به هنری او را وارد عرصه بازیگری و نویسندگی کرده است.

فهیمه مومنی از بازیگران سریال تب و تاب

بیوگرافی فهیمه مومنی

فهیمه مومنی متولد ۲۳ آذر سال ۶۵ از بخش خمام است و تحصیلات وی در دوره‌ی دبیرستان علوم انسانی است. همچنین او دانشجوی جغرافیای دانشگاه پیام نور انزلی نیز هست و در سریال افرا در نقش صبا همسر پژمان بازغی بازی کرده است.

بازیگر نقش ماهان در سریال تب و تاب کیست؟

بازیگر کودک سریال تب و تاب

امیررضا جوکار بازیگر نقش ماهان در سریال تب و تاب می باشد.امیررضا جوکار بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۹ مهر ۱۳۹۵ می باشد. او  در آثاری همچون فیلم “بی مادر” و سریالهای “سرگیجه”، “آزادی مشروط”، “تب و تاب”، “مردم معمولی”، “یاور” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

امیررضا جوکار همچنین سابقه حضور در فیلمهای کوتاه “چمدان”، “ماه گرفته”، “تولد”، “کفش دزدک”، “مادر من” و نمایش “ساعت بی عقربه” را نیز در کارنامه هنری خود دارد. امیررضا جوکار در سریال سرگیجه بازی کرده است و اولین تجربه بازی در یک سریال و حضور طولانی مقابل دوربین را کسب کرده است. امیررضا در زمیه بازیگری بسیار با استعداد است او کلاس های بازیگری را به صورت ازاد پشت سر گذاشته است.

عوامل سریال تب و تاب

عوامل پشت صحنه این سریال عبارت‌اند از:

مدیر تولید: میلاد لکی

مدیر صدابرداری: علیرضا نوین نژاد

مدیر فیلم‌برداری: علی‌محمد قاسمی

طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشیدی

طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری

دستیار اول کارگردان: حمید وطن‌پرست

برنامه‌ریز: چاوش هنرآموز

بررسی و نقد سریال ایرانی تب و تاب

سریال تب و تاب که با موضوع خانواده ایرانی و تمرکز بر روی سبک زندگی و مشکلات ایرانی ساخته شده، در سال 1402 به روی آنتن شبکه دو صدا و سیما رفته و پس از پخش با نظرات مثبت و منفی مخاطبان مواجه شده است که در مجموع نظرات و نمرات سریال ایرانی تب و تاب خوب بوده‌ است.

در مجموع این سریال مسائل و مشکلات و ارتباطات افراد یک خانواده را در ژانر ملودرام و اجتماعی به تصویر کشیده است و نشان می‌دهد که باید آتش اختلافات کوچک خانوادگی را قبل از اینکه دامن همه افراد خانواده را بگیرد، خاموش کرد.

سخن پایانی

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی سریال تب و تاب پرداختیم. به طور کلی این سریال تلویزیونی در 27 قسمت 45 دقیقه‌ای و در ژانر خانوادگی، اجتماعی و ملودرام ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون نسرین مرادی، محمود پاک‌نیت، خیام وقار کاشانی، فرشته سرابندی، عطا عمرانی و حدیث نیکرو بهره می‌برد. شما نیز نظرات خود را درباره سریال تب و تاب با خوانندگان این محتوا به اشتراک بگذارید. منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x