فیلم و سریال

معرفی سریال خرس + بیوگرافی بازیگران و عکس

 سریال خرس در تابستان 1403در شبکه تماشا شروع به پخش شده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان این سریال می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال خرس از جمله جموعه های بی نظیری است که در 3 فصل منتشر شده است. این سریال  توسط کریستوفر استورِر خلق شده و در جوایز امی هم برنده جوایزی شده است.

خلاصه داستان سریال خرس

داستان سریال خرس در واقع تمام ماجرا و چالش های یک سرآشپز را نشان می دهد. نام این سرآشپز کارمی است که تلاش می کند، رستوران خود را سرپا نگهدارد. کارمی و اعضای گروهش هریک با چالش های متفاوتی سر و کله میزنند. اما بازهم تلاش می کنند تا در کنار هم این رستوران را زنده کنند. وجود سرآشپز مستعد و پرتلاش باعث شده تا گروهش به او اعتماد کنند و با تمام توان از صبح در آشپزخانه در حال کار کردن هستند.

معرفی بازیگران سریال خرس

  • جرملی آلن وایت
  • آیو ادیبری
  • ابن ماس-بچراک
  • کریس ویتسک
  • ابی الیوت
  • لیزا کلن زایاس

جرملی آلن وایت در نقش سرآشپز کارمی

جرملی آلن وایت در نقش سرآشپز کارمی

جرملی آلن وایت در سریال خرس نقش اصلی را بازی می کند و با استعدادی که دارد بسیار خوب توانسته نقش خود را ایفا کند. جرمی آلن وایت متولد سال ۱۹۹۱ در نیویورک و فرزند ۲ بازیگر تئاتر است. او یادگیری رقص باله و موسیقی جاز را از دوران دبستان آغاز کرد، اما اولین بار در ۱۲ سالگی بود که در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.

ابن ماس-بچراک در نقش ریچارد (ریچی) جریموویچ

ابن ماس-بچراک

ابن ماس-بچراک متولد سال 1977 در 19 مارس است. محل تولد بچراک نیویورک است. شروع فعالیت این بازیگر از سال ۱۹۹۹ می باشد. تحصلات این بازیگر مربوط به دانشگاه کلمبیا است.  پس از اتمام تحصیلات خود، وارد عرصه هنری گردید.

ابن ماس-بچراک در برخی از فیلم و سریال‌ های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت که می‌ توان به خرس، مجازاتگر، ترک تحصیل، دروغ و سرقت، بازجویی، دختران، تسلا، پروژه توکیو، باور و نظم و قانون اشاره کرد. وی در طول فعالیت خود افتخارات متعددی به دست آورد که از میان آنها می توان به دریافت یک جایزه امی ساعات پربیننده و یک جایزه منتخب منتقدان اشاره کرد.

آیو ادیبری در نقش سیدنی آدامو

آیو ادیبری در نقش سیدنی آدامو

آیو ادیبری در فصل یک به عنوان دستیار کارمی به این سریال اضافهمی شود و همانند اعضای دیگر گروه تمام تلاش خود را برای زنده کردن رستوران کارمیانجام می دهد. فیلم هایی کع این بازیگر در آن ها نقش داشته است شامل: فیلم کمدی-درام زندگینامه‌ای «دیکینسون» (Dickinson) و سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) است .

لیونل بویس در نقش مارکوس

لیونل بویس در نقش مارکوس

مارکوس در فصل اول سریال خرس  وظیفه دارد تا نان های ساندویچ را بپزد. همچنین شروع به پخت چیز کیک های مختلف می کند و علاقه دارد تا در زمینه هایبیشتری پخت را انجام دهد. او در زمینه خود بسیار پرکاربرد و قوی است.

لیزا کولون زایاس در نقش تینا

لیزا کولون زایاس در نقش تینا

لیزا کولون-زایاس (متولد 1972) بازیگر و نمایشنامه نویس آمریکایی است. لیزا کولون در سال 1972 در برونکس شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد و کار خود را خارج از برادوی آغاز کرد. او از فصل تا فصل 3 همراه این سریال می باشد.

کریس ویتسک

کریس ویتسک

کریس ویتسک بازیگر آمریکایی است که در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی متعددی همچون آنچه مردان می‌خواهند و خرس نقش آفرینی کرده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x