فیلم و سریال

معرفی سریال سرگیجه + زمان پخش، عکس بازیگران و خلاصه داستان

سریال سرگیجه یکی از جدیدترین برنامه های شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است. این سریال از ۲۶ دی ماه سال۱۴۰۱ در حال پخش است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال سرگیجه یک درام جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی‌ترین ترکیب بازگیری را در سریال‌های نمایش خانگی امسال دارد. از جمله این بازیگران می توان به حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی فر ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال سرگیجه

در خلاصه داستان سریال سرگیجه اینگونه آمده است که، پیمان و کامران دچار یک سوء تفاهم خانوادگی می‌شوند و همین سوء تفاهم باعث درگیر شدن آن دو با هم می‌شود. اما با قتل کامران، شک‌ها به سمت پیمان می‌رود و تصور می‌رود که پیمان او را کشته است. این ماجرا ممکن است به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

زمان پخش سریال سرگیجه

کارگردان سریال سرگیجه

بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال آن را در ژانر درام اجتماعی تهیه کرده است. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می‌شناسیم، این بار با سریال سرگیجه آمده تا بار دیگر موفقیت خود را تکرار کند.

زمان پخش سریال سرگیجه

زمان پخش این سریال از ۲۶ دی ۱۴۰۱ هر هفته روز‌های دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌گردد، همچنین مدت زمان نمایش این سریال برای هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه است.

در سریال سرگیجه از ترکیب خوبی برای نویسندگان استفاده شده است، سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده است. مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن، سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور هستند. همچنین تهیه کنندگی این سریال را مهدی بدرلو برعهده دارد.

بازیگران معروف سریال سرگیجه کدام اند

بازیگران سریال سرگیجه

در سریال ایرانی سرگیجه بازیگران مطرحی نظیر حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی به ایفای نقش پرداخته اند.

رعنا آزادی ور در سریال سرگیجه

رعناآزادی ور در سریال سرگیجه

رعنا آزادی ور متولد سال ۱۳۶۲ است. او بازیگری را با فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال۱۳۸۲ در سینما شروع کرد. رعنا آزادی ور اولین نقش اول خود را در فیلم پارک وی فریدون جیرانی به همراه با نیما شاهرخ شاهی بازی کرد. از محبوب‌ ترین بازی‌های او در سال‌های اخیر فیلم زخم کاری را می‌توان نام برد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل ازدواج کرده است.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور از بازیگران مطرح ایرانی، در سال 1382 با فیلم مارمولک فعالیت هنری خود را شروع کرد. بازی آزادی ور در این فیلم که نقش کوتاهی را ایفا کرده بود در یادها ماند. او یک سال بعد از فیلم مارمولک با حضور در سه فیلم سینمایی دیگر رسما به عرصه هنر وارد شد. بعدها او با بازی در فیلم پر مخاطب و پرفروش درباره الی میان مخاطبان چهره شد. از اولین فیلم‌هایی که رعنا آزادی ور در آن به عنوان بازیگر نقش اول حضور یافته، می‌توان به پارک وی اشاره کرد که در سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی ساخته شد.

هومن سیدی در سریال سرگیجه

هومن سیدی در سریال سرگیجه

اواسط دهه هشتاد بود که در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان هم بازی شد. هومن سیدی برای نویسندگی فیلم مغز‌های کوچک زنگ‌زده (۱۳۹۶) سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را کسب کرده است.

هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد، همچنین هادی حجازی فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت؛ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس است. فازغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس در عرصه بازیگری درخشید و از دو تجربه زندگی زناشویی خود تنها یک فرزند دختر دارد.هومن سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و این دو در سال 1392 از هم جدا شدند.

او در سال 1393 برای بار دوم با خانمی به نام بیتا اصلانی ازدواج کرد و پس از 3 سال با خبری که حامد بهداد در مورد به دنیا آمدن دخترش نیل داده بود، خبر ازدواج دومش منتشر شد.

حامد بهداد در سریال سرگیجه

حامد بهداد در سریال سرگیجه

حامد بهداد یکی از نام آشناترین بازیگران ایران متولد سال ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. البته او بعد از قبولی در دانشگاه برای تحصیل و زندگی به تهران رفت. تحصیلات حامد بهداد لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می‌باشد و هم اکنون مجرد است.

او با بسیاری از کارگردانان مطرح ایرانی کار کرده و بخاطر فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

بیوگرافی حامد بهداد

حامد تفنگساز صابری بهداد با نام هنری حامد بهداد، هنرمند مطرح کشورمان 26 آبان ماه سال 1356 در مشهد متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنر دوست متولد شد، زنده یاد پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است. حامد بهداد یک برادر کوچکتر از خود به نام حسام دارد. سال 79 با سریال «همسفر» در ایپزود فردا دیر است تجربه بازی در قاب تلویزیون را بدست آورد سپس در سال 1381 در سریال «جستجو در شهر» بازی کرد.

هادی حجازی فر در سریال سرگیجه

هادی حجازی فر در سریال سرگیجه

هادی حجازی فر بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی در سال ۱۳۵۵ متولد شده است. شروع بازیگری او در زمان دانشجویی و با بازی در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بود و از فیلم‌های مورد توجه او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی را نام برد.

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر مطرح کشورمان 17 خرداد 1355 در خوی متولد شد. هادی حجازی فر فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است. همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود که به بهانه همکاری در سریالی که برای شبکه ارومیه در حال تولید بود، باهم بیشتر آشنا شده و در نهایت در سال 1383 ازدواج کردند. حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است.

شایسته سجادی؛ ملودی در سریال سرگیجه

نقش ملودی در سریال سرگیجه

شایسته سجادی بازیگر دهه هشتادی بعد از حضور در تئاتر و بازی در فیلم های در انتهای روز و آوا مطرح شد. شایسته سجادی این بار در شبکه نمایش خانگی در سرگیجه در نقش ملودی در کنار بازیگران مطرح این سریال حضوری متفاوت را تجربه کرده است. وی بازیگری را در سال ۱۳۹۶ اغاز کرده است و در فیلم آوا به ایفای نقش پرداخته است فیلمی که توسط صدف فروغی کارگردانی شد و در آثاری چون آوا، در انتهای روز، سرگیجه و… بازی کرده و چندین نقش را در تئاتر بر عهده داشته است.

 

نقد سریال سرگیجه

سرگیجه روایت چالش‌های پیش آمده بین چند دوست خانوادگی است که خیانت، بزرگترین مسئله موجود در آن است. جمعِ دوستانی که تشکیل خانواده داده‌اند و دارای فرزند هستند و حالا بعد از سال‌ها به همسران خود خیانت می‌کنند و وارد یک رابطه پنهانی با یکدیگر می‌شوند. خیانت به شکل مستقیم، اما در قالب یک عمل تقبیح شده نمایش داده می‌شود.

هیچ الگوی خوب و مناسبی از خانواده در این اثر وجود ندارد اعضای خانواده‌ها عمدتاً در چالش و درگیری با یکدیگر هستند این درگیری بین همسران و فرزندان و والدین‌شان هم رخ می‌دهد. بهترین فضای امن و مطلوب برای دختر نوجوانِ داستان فضای دوستانه او است که عمدتاً در مهمانی و پارتی‌های دوستانه‌اش نمایش داده می‌شود. بهتر است والدین در چگونگی بازنمایی اثر نسبت به این موضوعات دقت‌نظر داشته باشند و تلاش کنند در بستر گفت‌وگو و شفاف‌سازی آسیب‌های موجود از این روابط، از شدت اثرگذاری منفی آن بکاهند.

سریال سرگیجه چند قسمت است؟

سریال سرگیجه شامل ۱ فصل و ۲۰ قسمت می باشد و ممکن است در تدوین تعداد قسمت های آن کم یا زیادتر شود. برای ساخت فصل دوم سریال سرگیجه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

سخن پایانی

سریال سرگیجه یکی از سریال های محبوب نمایش خانگی است که تا به الان توانسته نظر مخاطبان خود را جلب کند. هنرنمایی بازیگران مشهور و داستان روایی این سریال از نقاط قوت و مورد توجهی هستند که می توانند مخاطب را با این سریال همراه کنند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x