فیلم و سریال

معرفی سریال میکائیل + خلاصه داستان، تعداد قسمت‌ها و زمان پخش

سریال میکائیل، به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در سال 1394 ساخته شده است. این سریال که در ژانر پلیسی تولید شده اکنون از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

به گزارش پارت نیوز؛ شخصیت اصلی و مثبت سریال میکائیل پلیسی به نام میکائیل است. او در شهری به نام «۶۰کیلومتر» که در جنوب کشور واقع شده است قصد مبارزه با خلافکاران را دارد. ازطرفی بزرگترین شخصیت منفی این سریال آقا خان نام دارد. تقابل این دوشخصیت و بازی دیگر بازیگران به جذابیت داستان می افزاید.

خلاصه داستان سریال میکائیل

کامبیز دیرباز در سریال میکائیل

در خلاصه داستان این مجموعه تماشایی آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق قدیمی میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سخت‌کوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند.

این توطئه این گونه است که: “آقاخان” دستور ترور “میکائیل” را می‌دهد اما در حادثه ی ترور، “رسول” و “میکائیل” زخمی می‌شوند. “میکائیل” برای آوردن کمک به جاده می‌رود، اما بر اثر خونریزی بیهوش می‌شود. هنگامی که به هوش می‌آید با نگاه‌های سنگین مردم شهر مواجه می‌شود و…

سریال میکائیل در کجا ساخته‌شده؟

این سریال در لوکیشنی حوالی میدان سپاه تهران فیلم‌برداری شد. داستان این سریال طی جلسات متعددی که عوامل تولید با نیروی انتظامی به‌ویژه دکتر منتظرالمهدی رئیس معاونت اجتماعی  داشتند، توسط سعید نعمت الله با تاکید بر معنویات و نکات مدنظر این سازمان که در سرلوحه آن ایجاد حس امنیت و آرامش روانی برای مردم است، ارائه شد.

در نهایت این سریال با مشارکت ناجی هنر به مرحله تولید رسید. الهام غفوری تهیه‌کننده سریال با بیان این که ۱۰-۱۵ روز تصویربرداری در شهر تهران انجام شده و پس از آن  ادامه فیلم برادری در لوکیشن اصلی یعنی قشم انجام شد.

سریال میکائیل چند قسمت است؟

بازیگران سریال میکائیل

این سریال علاوه بر ایران در کشورهای دیگر هم مورد توجه قرار گرفت و تندیس برتر و دیپلم افتخار بهترین سریال جشنواره فیلم و سریال‌های پلیسی مسکو را به دست آورد. این مجموعه در 19 قسمت ساخته شده است.

زمان پخش سریال میکائیل

این مجموعه پلیسی هر شب ساعت 8 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و شما می‌توانید تکرار آن را در ساعت‌های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد تماشا کنید.

عوامل تولید سریال میکائیل

کارگردان: سیروس مقدم

تهیه کننده: الهام غفوری

نویسنده: سعید نعمت الله

بازیگران سریال میکائیل

بازیگران سریال میکائیل

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، متین ستوده، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، علی دهکردی، مهدی صبایی، مجید واشقانی، مجید مشیری، کاوه سماک باشی، مریم خدارحمی، مجید سعیدی، سیروس میمنت، مختار سائقی، علی صالحی، حسین توشه، امیر حمیدزاده، پرویز سنگ سهیل، افسانه تهرانچی، سانیا سالاری و نیکان خداداد از بازیگران این سریال پلیسی هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال میکائیل

در ادامه به معرفی برخی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

کامبیز دیرباز

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز  اصلی ترین بازیگر سریال میکائیل است. متولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. وی ازدواج کرده و یک دختر بنام نیاز دارد.

متین ستوده

عکس متین ستوده

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ دوره دیده است. پدرش سید حسین ستوده متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صدا و سیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشسته شده. خواهری بزرگتر از خودش به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی دارد و اصالت متین ستوده اهل خرم آباد می‌باشد.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که در زمره ی بازیگران درخشان سریال میکائیل است در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در محلۀ یوسف‌ آباد تهران به دنیا آمد. پدرش سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی پیشین (راه و شهرسازی کنونی) و مادرش آموزگار بود. وی فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر بنام تینوش دارد.

طباطبایی در رشتهٔ مهندسی رایانه دارای دانشنامهٔ کارشناسی و در رشتۀ روان‌ شناسی دارای دانشنامهٔ دکترا در گرایش روان‌ شناسی تربیتی است. او یک دورهٔ بازیگری را نیز در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌ است. خانم طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرد و در سال 1395 به دلایلی از هم جدا شدند.

کامران تفتی

بیوگرافی کامران تفتی

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل بازیگری که از کودکی تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه‌ها بود.

او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است و او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند. وی در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی وارد فضای حرفه‌ای تئاتر کشور شد. کامران تفتی تاکنون ازدواج نکرده است.

علیرضا خمسه

عکس دختر علیرضا خمسه

علیرضا خمسه که نقش باباخان را در سریال میکائیل ایفا می کند متولد ۹ بهمن ماه ۱۳۳۱ در زنجان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و رشته پانتومیم از فرانسه می‌باشد، در حال حاضر چهار خواهر و چهار برادر دارد که سه تای دیگر هم بوده‌اند که فوت شده‌اند.

خمسه برای بار اول در سال ۶۲ ازدواج کرده که حاصل آن یک فرزند پسر به نام احمدرضا می‌باشد. او برای بار دوم با مروارید پورشفیقی ازدواج کرده است. از ازدواج دومش دو دختر دارد.

 

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x