فیلم و سریالویدیو

معرفی سریال نیوکمپ + بازیگران، خلاصه داستان، زمان پخش و عکس

پیش تولید سریال نیوکمپ برای پخش در شبکه نمایش خانگی توسط کمال تبریزی کلید خورد. در ادامه به معرفی این سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ پس از شروع مراحل اولیه ساخت سریال نیوکمپ از سوی ساترا پروانه ساخت صادر نشد و این امرموجب شد تا این پروژه وارد مرحله تصویربرداری نشود. پس از مدتی منوچهر هادی به‌عنوان کارگردان، جایگزین کمال تبریزی شد تا این سریال را جلوی دوربین ببرد.

پوستر سریال نیوکمپ

معرفی سریال نیوکمپ

این سریال جدیدترین ساخته کمدی نمایش خانگی از منوچهر هادی است که خاطره سریال نیسان آبی را برای تماشاگران زنده می‌کند. در این مطلب نگاهی انداختیم به بازیگران، عوامل اصلی، زمان پخش و بقیه اطلاعات این سریال که در ادامه می‌خوانید.

خلاصه داستان سریال نیوکمپ

خانواده سرچشمه در جست‌وجوی رویاهای کوچکشان هستند که ناگهان رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند و… .
در حقیقت این فیلم کمدی اجتماعی داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ‌شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد.

در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه‌چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی که در دقیقه ۹۱ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس‌ازاین گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

بازیگران سریال نیوکمپ

فهرست بازیگران این سریال ترکیبی از بازیگرانی است که تجربه بازی در اثری کمدی را داشته و نداشته‌اند؛ بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی ، لیلا اوتادی و فرزاد فرزین، ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی، الهه منصوریان و سهیلا منصوریان، اکبر عبدی و حمید گودرزی و بازیگر خردسال: امین عسکراوی و دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حامد آهنگی در سریال نیوکمپ

حامد آهنگی استند آپ کمدین، بازیگر، مجری و کارگردان متولد 17 تیر 1358 در انزلی است. او از سال 1381 پا به عرصه هنر گذاشت و در سال 1395 و با اجراهایش در برنامه خندوانه، بیشتر شناخته شد. حامد آهنگی در این سریال نقش مجتبی سرچشمه را ایفا می‌کند.

او در تلویزیون در آثاری چون سریال بچه‌محل (1399)، سریال شش قهرمان و نصفی (1398) و لژیونر (1396) به‌عنوان بازیگر و در برنامه شوتبال به‌عنوان مجری حضور داشت.

سریال نیوکمپ حامد آهنگی اولین تجربه حضور او در شبکه نمایش خانگی نیست. او در برنامه‌هایی چون شام ایرانی (1398)، شب های مافیا (1399-1401)، جوکر (1401) به‌عنوان شرکت‌کننده و در شب آهنگی (1400-1401) و تی‌ان‌تی (1402) به‌عنوان مجری حضور پیداکرده است. از فیلم‌های سینمایی او نیز می‌توانیم به چند می‌گیری گریه کنی ۲ و ایران ۶۸ هر دو محصول 1399 اشاره‌کنیم.

عکس حامد آهنگی در سریال نیوکمپ

اکبر عبدی؛ نقش بابا مظفر در سریال نیوکمپ

اکبر عبدی بازیگر متولد 4 شهریور 1339 در تهران است. او از سال 1359 فعالیت در عرصه هنر را آغاز کرده و طی این سال‌ها در نقش‌های متنوعی بر روی پرده سینما و صفحه تلویزیون ظاهر شد.

او تاکنون برای بازی در فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی محصول 1368 و خوابم می‌آد به کارگردانی رضا عطاران محصول 1390، دومرتبه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

عکس اکبر عبدی نیوکمپ

حسن معجونی بازیگر سریال نیوکمپ

حسن معجونی در نقش بابا نصرت حسن معجونی بازیگر و کارگردان متولد 28 دی 1347 است. او اولین بار در سال 1386 و با بازی در فیلمی از کمال تبریزی به نام همیشه پای یک زن در میان است، ایفای نقش در سینما را تجربه کرد.

او در سریال‌های تلویزیونی مسافران محصول 1388 و شمعدونی محصول 1394، سریال‌های نمایش خانگی راز بقا و رهایم کن هر دو محصول 1401 و فیلم‌هایی چون برف روی کاج‌ها (1390)، اشباح (1392)، خوک (1396)، ما همه با هم هستیم و بی حسی موضعی هر دو محصول 1397 و جاده خاکی (1399) نیز به ایفای نقش پرداخته است. حسن معجونی از بازیگران و کارگردانان فعال در عرصه تئاتر نیز محسوب می‌شود و تاکنون نمایش‌های زیادی را روی صحنه برده است.

سریال نیوکمپ چند قسمت است

بهاره افشاری در سریال نیوکمپ

بهاره افشاری نقش مریم سرچشمه را در این سریال ایفا می‌کند. بهاره افشاری بازیگر متولد 14 تیر 1363 است. او در سال 1381 و با ایفای نقش در فیلم ناف، برای اولین بار بازی در سینما را تجربه کرد. اما ایفای نقش در سریال مناسبتی او یک فرشته بود محصول 1384 و سریال فاصله‌ها محصول 1389 بود که باعث شهرت او شد.

برخی از دیگر آثار بهاره افشاری عبارت‌اند از سریال معراجی‌ها محصول 1392، مجموعه پدرخوانده محصول 1401، فیلم سه درجه تب محصول 1389، فیلم عشق و جنون محصول 1394، فیلم گشت ارشاد ۲ محصول 1395 و فیلم روز ششم محصول 1399.

بهاره افشاری در نیوکمپ

ایمان صفا در سریال نیوکمپ

ایمان صفا زاده ی ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران در رشته هنر و معماری است. ایمان صفا یک هنر پیشه ایرانی است که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد و دارای یک خواهر می باشد.

قسمت دوم سریال نیوکمپ

لیلا اوتادی در سریال نیو کمپ

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

عکس لیلا اوتادی در نیوکمپ

سریال نیوکمپ کی پخش می‌شود؟

نیوکمپ جدیدترین سریال منوچهر هادی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود

سریال نیوکمپ چند قسمت است؟

تعداد قسمت‌های این سریال در تدوین اولیه، حدود ۱۵ قسمت در نظر گرفته شده است. البته کم و زیاد شدن این تعداد قسمت در طول پخش، طبیعی است!

عوامل سریال نیو کمپ

تهیه‌کنندگی سریال نیوکمپ را زینب تقوایی به عهده دارد. این تهیه‌کننده جوان پیش‌ازاین، سریال‌های دودکش یک و ۲، مدینه، با خانمان و پشت‌بام تهران را برای شبکه‌های مختلف تلویزیون تهیه‌کرده است.

منوچهر هادی که ید طولایی در نمایش خانگی دارد و در دوران مختلف، سریال‌های پربیننده‌ای چون دل و نیسان آبی را ساخته است، کارگردانی این مجموعه کمدی را بر عهده دارد تا باز هم خاطره خوش تماشای سریال نیسان آبی را برای مخاطب زنده کند.بابک کایدان نویسنده سریال است که با هادی همکاری‌های مشترک بسیاری داشته است؛ همچون فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و زندگی جای دیگری است و سریال‌های دلدادگان و خوب بد زشت.

مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی، تدوین: موحد شادرو، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، صدابردار: وحید دوزنده، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح لباس: آرتا ماهان، صداگذار: امیرحسین صادقی، مدیر برنامه‌ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی و عکاس: محمد تقوایی.

کارگردان سریال نیوکمپ کیست؟

منوچهر هادی کارگردان پرکار سینما و سریال ایران است و آثار مختلف و متعددی را در ژانرهای مختلف ساخته است. ساخت سریال‌هایی چون عاشقانه، دل، نیسان آبی در نمایش خانگی و سریال خداحافظ بچه در تلویزیون جزو آثار پرمخاطب این کارگردان است.

هادی در عرصه سینما نیز فیلم‌های پرمخاطبی چون آینه‌بغل، من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ را کارگردانی کرده است و درزمینهٔ ساخت آثار ملودرام و اجتماعی نیز آثار قابل قبولی چون کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگری است، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و قرنطینه را در کارنامه خود دارد.

کودک سریال نیوکمپ

تیتراژ سریال نیوکمپ

این‌بار خلاف قاعده همه سریال‌ها، قبل از اینکه قسمت اول سریال نیوکمپ پخش شود یا حتی موسیقی تیتراژ سریال تازه منوچهر هادی به گوش برسد، موزیک ویدیو آن با صدای فرزاد فرزین منتشر شد.

 

موزیک ویدیو سریال نیوکمپ

این کلیپ یا موزیک ویدیو بامزه از فرزاد فرزین که نزدیک به حال و هوای کمدی سریال است، توسط مهدی فلک‌بلند کارگردانی شده، برنا عمادی تصویربرداری کرده و معین یارمحمدی تدوینش را بر عهده داشته است. این ویدیو با حضور ایمان صفا، بهاره افشاری، حامد آهنگی، حسن معجونی، ساناز سعیدی، گیتی قاسمی، لاله ژافه‌وند، لیلا اوتادی و ملیکا شریفی‌نیا ساخته شده است.

انتهای مطلب

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من از این فیلم واقعآ خوشم اومد حامد آهنگی درجه یا یه باره دی که میزنم توگوشت مجی مری گندی شهاب سارا

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x