فیلم و سریالعکس

معرفی سریال پدر گواردیولا + بازیگران، تعداد قسمت ها و زمان پخش

سریال پدر گواردیولا اثر جدید سعید نعمت الله کارگردان نام آشنای سینما و تلوزیون ایران است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال پدر گواردیولا اثری ایرانی است که در اواسط مرداد 1402 توسط پلتفرم تماشاخونه منتشر شد. منتظر پیش نمایش و اطلاعات بیشتر درباره سریال پدر گواردیولا باشید.

سریال پدر گواردیولا اثری به کارگردانی سعید نعمت الله در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی به عنوان یکی از سریال های جدید ایرانی با بازی مهران مدیری می باشد. سعید نعمت الله کارگردانی بسیار پیگیر و قدیمی محسوب می شود. کارگردان سینمای ایران که برادر جان، عقیق، پشت بام تهران، مدینه از آثار او است. جالب است بدانید که خود سعید نعمت الله فیلمنامه این سریال را نوشته است. جواد نوروزبیگی در ابتدا تهیه کننده سریال پدر گواردیولا بود اما در اردیبهشت 1402 پس از استعفای نوروزبیگی اعلام شد که محسن حیدری تهیه کننده این سریال است.

از دیگر تهیه کنندگان این سریال سعید براتی مدیر فیلمبرداری، مصطفی سلطانی مدیر تولید و میثم کیامرتی مدیر صدابرداری هستند. این سریال به دلیل حضور بازیگران معروف ممنوع التصویر به یکی از جنجالی ترین اخبار تبدیل شده است.مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، سهرا اسکندری، مرجانه گلچین و آرش عادل پرور یا آرش ای پی از بازیگران مطرح این سریال هستند. در ادامه این مطلب شما را با سریال پدر گواردیولا، زمان پخش، خلاصه، بازیگران و نقدهای این سریال ایرانی آشنا می کنیم.

داستان پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

در خلاصه داستان این سریال درباره پدر گواردیولا آمده است که این سریال درام و اجتماعی درباره خانواده ای است که با وقوع اتفاقاتی رابطه آنها تغییر می کند و سرنوشت مسیر متفاوتی را برای هر کدام از آنها رقم می زند. سعید نعمت الله همچنین درباره موضوع سریال پدر گواردیولا می گوید که این سریال درباره مردی است که راه نجات خود را پیدا می کند تا به آغوش خانواده اش بازگردد. او یک فوتبالیست قدیمی است و در زندگی اش اشتباهاتی داشته است.

دانلود سریال پدر گواردیولا

بهترین راه برای حفظ حقوق نویسندگان اثر، خرید اثر است. در این زمینه می توانید یک اکانت دسترسی از مجموعه ای که این مجموعه در آن منتشر شده است خریداری کنید.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

تاریخ پخش سریال پدر گواردیولا 12 مرداد ماه 1402 اعلام شده است.

سریال پدر گواردیولا از کدام پلتفرم پخش میشود ؟

این سریال ابتدا قرار بود از پلتفرم فیلمو پخش شود اما اکنون از پلتفرم تماشاخونه پخش می شود. همچنین ساعت پخش سریال پدر گواریولا هر پنجشنبه ساعت 8 صبح است.

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است ؟

این سریال احتمالا در 15 قسمت 45 دقیقه ای ساخته و منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا به یکی از جنجالی ترین سریال های جدید تبدیل شده است زیرا گفته می شود برای ساخت این سریال 50 میلیارد تومان هزینه شده است. ساخت سریال «پدر گواردیولا» از پاییز 1400 در مناطق جنوبی تهران آغاز شد و در تابستان 1401 به پایان رسید. این سریال اولین سری از نمایش خانگی سعید نعمت الله با حضور جمعی از بازیگران معروف و ممنوع التصویر است. توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال درباره پدر گواردیولا می پردازیم.

مهران مدیری در نقش بیوک

تاریخ تولد: 28 فروردین 1346

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده

فرزندان: فرهاد، شیرین

عکس مهران مدیری در سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری یکی از مشهورترین هنرمندان ایران است. او یکی از معدود افرادی است که بیشتر مردم به آن علاقه خاصی دارند. آقای مدیری آخرین فرزند یک خانواده 6 نفره است که بدون هیچ چیز به یک سلبریتی تبدیل شد.پس از اخذ مدرک وارد دانشگاه شد و برای ادامه بازیگری از دانشگاه خارج شد.

مهران مدیری از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد و به مدت ۶ سال در کستان شب در رادیو کار کرد. این بازیگر مشهور در سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال طنز نوروز ۷۲ به شهرت رسید و سرانجام در سال ۱۳۷۳ در سریال باغ گیلاس بازی کرد که نقش مهمی در این سریال داشت.

جالب است بدانید مهران مدیری 9 بار برنده جایزه حافظ شده است. علاوه بر این، جوایز زیادی وجود دارد که همه آرزوی آنها را دارند. یکی از جالب ترین حقایق در مورد مهران مدیری علاقه شدید او به مار است. در حال حاضر سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدری جدیدترین اثر اوست و جالب اینکه برخلاف اکثر کارهایش کارگردان این سریال نیست.

حمید فرخ نژاد در نقش اسماعیل

تاریخ تولد: 28 فروردین 1348

محل تولد: آبادان

حرفه: بازیگر، فیلمنامه نویس

فرزند: فرید

عکس حمید فرخ نژاد در سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. او و خانواده اش تا سن 9 سالگی در جنوب کشور زندگی می کردند که به دلیل شروع جنگ به آنجا رفتند. آقای فرخ نژاد با امتیاز 10.25 موفق به دریافت مدرک خود شد. با پشتکار فراوان توانست در رشته کارگردانی و تئاتر دانشگاه تهران قبول شود.

اولین تجربه بازیگری او در ۲۱ سالگی با فیلم کوچکهای عاشق آغاز شد. سپس آقای فرخ نژاد در سال ۱۳۷۶ با فیلم کوچک پاییزی شروع به نوشتن کرد. او نویسنده ای بسیار با تجربه است که فیلمنامه های زیادی نوشته است. شهرت او از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم عروس آتش آغاز شد. او با حضور در این فیلم طرفداران زیادی را به دست آورد.

جالب است بدانید حمید فرخ نژاد در آمریکا زندگی می کند. همسر و فرزندش در آمریکا زندگی می کنند و او هر 6 ماه یکبار به آنها سر می زند تا گرین کارتش باطل نشود. یکی از حواشی خبری این بازیگر شرکت در تظاهرات ۱۴۰۱ است که منجر به ممنوعیت فیلمبرداری شد.

ستاره اسکندری در نقش زری بازی می کند

تاریخ تولد: 5 خرداد 1353

محل تولد: تربت حیدریه

حرفه: بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما

خانواده: ستاره (بازیگر و عکاس)، سارا (گریمور)، سیامک و روزبه

ستاره اسکندری در سریال پدر گواردیولا

ستاره اسکندری یکی از بازیگران مشهور و محبوب ایران است. او دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی بود، اما دانشگاه را رها کرد و در تئاتر مشغول به کار شد.فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا آغاز کرد.

اولین تجربه بازیگری او در سینما از سال ۱۳۷۵ با فیلم خریف دل آغاز شد. ستاره اسکندری در سال 1395 خانه فرهنگ و هنر مانا را تأسیس کرد و همچنین در سال 1396 به همراه سیاوش ستاری موزه عروسک ایرانی را افتتاح کردند. سهرا اسکندری تاکنون برای بازی در سریال نرگس جایزه بهترین بازیگر زن انجمن منتقدان در سال ۱۳۷۹ و جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیون را دریافت کرده است. ستاره اسکندریه در آثاری مثل هیز! دختران گریه نکن، ملی و راه های عجیبش، سریال های دندان طلا، سریال های خاتون و سریال های شوق فراز به ایفای نقش پرداخته اند.

جالب است بدانید در جولای ۲۰۱۸ فیلمی از ستاره اسکندری که او را بدون حجاب نشان می داد در ترکیه منتشر شد که با واکنش و انتقاد کاربران ایرانی مواجه شد.

مرجانه گلچین در نقش خانم جان

تاریخ تولد: 11 اسفند 1347

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

خانواده: منیژه (خواهر)

عکس مرجانه گلچین در سریال پدر گواردیولا

مرجان دلدار گلچین یکی از بازیگران محبوب طنز ایرانی است. او پدری نظامی و مادری خانه دار داشت که در کودکی پدرش را از دست داد.در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و نواختن سازهای زهی را آموزش دید. خواهرش منیه نیز در زمینه موسیقی با او همکاری داشت. او همچنین در دانشکده سوره کارگردانی سینما خوانده است.

مرجانه گلچین با تشویق خواهرش شروع به بازی در تئاتر کرد. وی با حضور در سریال آینه در سال 1364 وارد تلویزیون شد.او با حضور در سریال خوش نماها در سال 1389 و سریال سه دونگ سه دونگ در سال 1390 بسیار محبوب شد و از سریال های جدید وی می توان به سریال آنتن در سال 1401 اشاره کرد.

جالب است که مرجانه گلچین ده سال در انگلیس زندگی کرد. وی از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون دور بود و پس از بازگشت به ایران با بازی در سریال شریف به تلویزیون بازگشت.

آرش عادل پروردر نقش مازیار

تاریخ تولد: 21 مرداد 1369

محل تولد: تهران

حرفه: خواننده، بازیگر، آهنگساز

خانواده: مسیح (برادر)

آرش عدل پرور در سریال پدر گواردیولا

آرش عادل پرور با نام هنری آرش ای پی یکی از خوانندگان معروف سبک آر اند بی است. این خواننده معروف به همراه برادرش مسیح علاوه بر خوانندگی، آهنگساز هم هستند. در خارج از کشور آهنگسازی خوانده اند. قبل از گرفتن مجوز، آهنگ هایی مثل «هنوز همونم» و «بیا بازم» را به صورت آنلاین منتشر کردند.

آرش و مسیح از سال 1392 شروع به کار کردند و آهنگ هایی به سبک R&B می سازند. سرانجام از مهر 1394 توانستند به صورت رسمی و با مجوز در این زمینه فعالیت کنند.جالب است بدانید که اولین کنسرت این دو خواننده در 26 اسفند 1394 در تالار وزارت کشور تهران برگزار شد.

از آثار معروف این دو برادر می توان به گلر رو جام مم، گلی، به همه بگو و تو که پیش من نیستی اشاره کرد. در حال حاضر آرش عادل پرور خواننده به همراه مهران مدیری و حمید فرخ نژاد در سریال پدر گواردیولا بازی می کنند.

دیگر بازیگران سریال پدر گواردیولا عبارتند از:

هنگامه قاضیانی در نقش نوری
سیامک صفری در نقش پوری
امیرمهدی ژوله در نقش حمیدرضا
نسیم ادبی در نقش مریم
علی اوجی در نقش داوود
محمدرضا علیمردانی در نقش مکروک
امیریل ارجمند در نقش غلامرضا
آرشام شاد در نقش مکرم
مهدی سلطانی
سارا خوئینی‌ها
علیرضا خمسه
پریوش نظریه
نرگس محمدی
مهران غفوریان
مریم بوبانی
فریبا نادری
داریوش سلیمی

حواشی سریال پدر گواردیولا

دستمزدهای نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا خبرساز شد.بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران موسیقی در توییتر خود نوشت که عنوان این سریال باید نجومی بیگیران باشد. جالب است که در سینمای ما پول خرج می شود و شمردن آن یکی از سخت ترین کارهاست. پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه ساز شد. گفته می شود برای این سریال حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده است. همچنین طبق آخرین اخبار منتشر شده در مورد سریال پدر گواردیولا، گفته می شود مبلغ قابل توجهی از این بودجه هنگفت برای بازیگران این سریال در نظر گرفته شده است و بیشترین مبلغ متعلق به مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عادل پرور است.

بیشترین دستمزد متعلق به مهران مدیری بود که حدود 5.5 میلیارد تومان حقوق دریافت کرد. او یکی از گران قیمت ترین بازیگران این سریال است. از دیگر بازیگران او می توان به آرش عادل پرور اشاره کرد که حدود 2 میلیارد دستمزد می گیرد. حمید فرخ نژاد نیز پس از آقای مهران مدیری یکی از گران قیمت ترین بازیگران این سریال است. حدود 4 میلیارد تومان به او دستمزد داده شد. لازم به ذکر است که حضور خانم فاطمه معتمدآریا یکی از شایعات سریال درباره پدر گواردیولا بود که البته او در فضای مجازی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که در این سریال بازی نخواهد کرد.همچنین فعالیت حمید فرخ نژاد در اعتراضات 1401 منجر به ممنوعیت فیلمبرداری و مشکلات دریافت مجوز پخش این سریال شد.

کلام آخر

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم. در این مطلب سعی کردیم سریال جدید پدر گواردیولا را ارائه و بررسی کنیم. آیا تریلر سریال پدر گواردیولا را دیده اید؟ نظر شما درباره داستان و بازیگران این سریال ایرانی چیست؟ اگر این مقاله را دوست دارید، فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش نظرات پارت نیوز در پایان همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

سریال درباره پدر گواردیولا چند قسمت است؟

تعداد قسمت های سریال درباره پدر گواردیولا احتمالا 15 قسمت است

سریال پدر گواردیولا کی پخش میشه؟

سریال «پدر گواردیولا» از 21 مرداد ماه هر پنجشنبه ساعت 20:00 از سکوی نمایش پخش می شود.

انتهای مطلب

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x