فیلم و سریال

معرفی سریال پلیس مخفی (PLAYED) + بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و عکس 

سریال پلیس مخفی (PLAYED)، به کارگردانی گرگ نلسون (Greg nelson) ساخته شده است. این سریال برای اولین در سال 2013 منتشر شد. در ادامه بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را در اختیارتان قرار می دهیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال پلیس مخفی (PLAYED) با ژانر درام پلیسی خود با اولین انتشار خود تبدیل به یکی از پر بیننده ترین ها شد. لیزا ماکوس، وینسنت والش، سندرا وست، دوان مورفی، آدام باچر و آرون آبرامز بازیگران اصلی این سریال هستند. این فیلم یک تیم از افسران پلیس مخفی که متعلق به واحد تحقیقات مخفی ساختگی به نام  (CIU) می باشد را دنبال می کند. در هر اپیزود متوجه می‌شوید که آنها سعی می کنند، خود را خلافکار معرفی کنند تا بتوانند اطلاعات جمع آوری کنند.

نام سریال پلیس مخفی (PLAYED)
سال انتشار 2013
کارگردان گرگ نلسون (Greg nelson)
محصول کشور کانادا
زمان پخش 43 دقیقه
شماره قسمت 13
ژانر درام پلیسی

خلاصه داستان سریال پلیس مخفی (PLAYED)

خلاصه داستان سریال پلیس مخفی (PLAYED) به این صورت است که: در کشور کانادا یک واحد تحقیق پلیس مخفی به نام CIU با مجرمان درگیر شده است. در این مجموعه تمام افراد و کارگاه ها خود را به جای مجرم، سارق و خلافکار جا می زنند تا بتوانند با جمع آوری مدرک مجرمان را دستگیر کنند و تحویل قانون دهند.

معرفی بازیگران سریال پلیس مخفی (PLAYED)

  • وینسنت والش در نقش کارآگاه جان مورلند
  • چاندرا وست در نقش کارآگاه گروهبان ربکا الی
  • لیزا مارکوس در نقش کارآگاه پاسبان ماریا کورتز
  • دواین مورفی در نقش کارآگاه پاسبان دنیل پرایس
  • آگام درشی در نقش افسر خالی بات
  • آدام بوچر در نقش افسر جسی کالورت

وینسنت والش در نقش کارآگاه جان مورلند

وینسنت والش در نقش کارآگاه جان مورلند

وینسنت والش بازیگر ایرلندی که در دوبلین به دنیا آمده و دوران کودکی خود را در مونترال گذرانده است، با بازی در نقش‌های اصلی و مکمل در سینما و تلویزیون، حرفه بین‌المللی گسترده‌ای داشته است. او علاوه بر بازیگری، یک موتورسوار مشتاق و نوازنده ماهر نیز هست.

چاندرا وست در نقش کارآگاه گروهبان ربکا الی

چاندرا وست در نقش کارآگاه گروهبان ربکا الی

چاندرا وست در آلبرتای کانادا متولد شد و کوچکترین فرزند از 9 فرزند بود. او که در اوکویل، انتاریو، خارج از تورنتو بزرگ شد، علاقه اولیه به هنر پیدا کرد.هنگامی که 16 ساله بود، در یک برنامه تئاتر تابستانی در دانشگاه آکسفورد در انگلستان ثبت نام کرد، که باعث شد بازیگری را به صورت حرفه ای دنبال کند.

در طول دهه 90، چاندرا وست، هنرپیشه بلوند کانادایی، در تعدادی از برنامه‌های تلویزیونی به صورت تک اپیزود ظاهر شد و در دنباله‌های سریال ترسناک ساخته شده برای ویدیو «مستر عروسکی» بازی کرد و بعدها در سریال پلیس مخفی (PLAYED) نقش آفرینی خوبی داشت.

لیزا مارکوس در نقش کارآگاه پاسبان ماریا کورتز

لیزا مارکوس در نقش کارآگاه پاسبان ماریا کورتز

لیزا مارکوس بازیگر و مدل سابق کانادایی است. او برای بازی در نقش برندا در فیلم خاطرات یک زن سیاهپوست دیوانه اثر تایلر پری شناخته شده است.

او کار خود را به عنوان یک مدل در 14 سالگی آغاز کرد اما پس از 8 سال تصمیم گرفت به دنبال علاقه خود به بازیگری باشد و به یک آژانس استعدادیابی مراجعه کرد. بلافاصله پس از آن که حرفه بازیگری او در سال 2002 با یک نقش مهمان در Soul Food آغاز شد.

دواین مورفی در نقش کارآگاه پاسبان دنیل پرایس

دواین مورفی در نقش کارآگاه پاسبان دنیل پرایس

دواین مورفی که در جزیره کوچک دومینیکا در دریای کارائیب به دنیا آمد، در چهار سالگی به کانادا آمد. او تک فرزندی با تخیل فعال بود، عاشق اجرا شد. وقتی یک معلم دبیرستان استعداد او را در کلاس نمایش تشویق کرد، تصمیم گرفت آن را با جدیت دنبال کند و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان شروع به بررسی برنامه های سطح کالج کرد. او تصمیم گرفت بازیگری برای فیلم و تلویزیون در هامبر را انتخاب کند.

آگام درشی در نقش افسر خالی بات (سریال پلیس مخفی (PLAYED))

آگام درشی در نقش افسر خالی بات

آگام درشی در تاریخ 23 دسامبر 1987 (سن 36 ساله) به دنیا آمد. شروع فعالیت وی از سال 2004 تا کنون می باشد. درشی با خوان رایدینگر ازدواج کرده و دارای 2 فرزند می باشد. آگام درشی کودک بود که به همراه مادر و پدر خود از انگلستان به کانادا مهاجرت کردند.

آدام بوچر در نقش افسر جسی کالورت

آدام بوچر در نقش افسر جسی کالورت

آدام بوچر در تاریخ 20 اکتبر 1988 (سن 35) متولد شده است. وی فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده و تا کنون ادامه دارد. بوچر در فیلم درام سنت رالف (2004) در نقش یک نوجوان دونده مسافت طولانی بازی کرد. جدیدترین نقش‌های او حضور مهمان در برنامه Disney Original Life with بود.

بوچر همچنین در یکی از قسمت‌های Falling Skies، یک سریال تلویزیونی تهاجم بیگانگان در سال ۲۰۱۱ به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ و در سه قسمت جمهوری دویل در نقش پسری به نام دیلن ظاهر شده است. در سال ۲۰۱۲ او در اقتباس سینمایی The Lesser نقش دارسی را بازی کرد.

حرف آخر

پارت نیوز در این مقاله سعی کرد معرفی کلی از سریال پلیس مخفی (PLAYED) محصول کانادا را به شما ارائه کنئد. این سریال که در سال 2013 منتشر شد، با داستام معمایی و پلیسی خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد. از شما کاربران خواهشمندیم اگر نظر یا پیشنهادی دارید، با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x