خودرو

معرفی شرکت خودروسازی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو از زیرمجموعه‌های شرکت کرمان موتور با نام تجاری MVM (Modiran Vehicle Manufacturing Company)  می باشد.

به گزارش پارت نیوز؛ شرکت خودروسازی مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی بوده و با هدف تولید خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو شروع به کار کرد. ام وی ام توانسته جایگاه ویژه‌ای در داخل کشور برای خود، فراهم کند.

شرکت MVM از گستردگی خوبی در زمینه نمایندگی‌ها و خدمات فروش و پس از فروش، برخوردار است. این شرکت با بیش از 140 نمایندگی در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور، جز بهترین‌ها از نظر گستردگی شبکه است.

معرفی شرکت مدیران خودرو

شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت ام وی ام به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

تاریخچه شرکت مدیران خودرو

محل تاسیس کارخانه مدیران خودرو

محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می‌باشد.در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ نفر مهندس و کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند. ام وی ام یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد.شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به‌منظور استعدادیابی ایجاد کرده است.توانسته است با الگوبرداری از شرکت‌های موفق در سایر کشورها در زمان محدود به موفقیت‌های بسیاری درزمینهٔ ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید.

شروع فعالیت مدیران خودرو با چری QQ

اولین محصولی که شرکت ام وی ام در نیمه اول دهه 80 شمسی، عرضه کرد و با آن پا به بازار بزرگ خودرو گذاشت، چری QQ بود. این خودرو با نام ام وی ام 110 شناخته می‌شود؛ که یک خودروی هاچ بک کوچک و جمع و جور است. در واقع پس از خروج دوو از ایران بود که این خودرو به‌عنوان جایگزین و کپی دوو ماتیز وارد بازار شد.

هر چند که در ابتدا این خودرو به دلیل شرایط عرضه خوب، مورد استقبال قرار گرفت؛ ولی ناگفته پیداست که نتوانست حریفی برای ماتیز باشد و موفقیت فروش آن را کسب کند. حتی با اینکه سواری به نسبت نرمتری نسبت به پراید داشت؛ ولی در کل، آمار فروش این خودرو به حدی نبود که حریف ماتیز و پراید ۱۱۱ شود.

عرضه خودرو مدیران خودرو

مدیریت کارخانه خودرو سازی مدیران چگونه است؟

این شرکت بین‌المللی، یک سیستم بزرگ ارزیابی عملکرد و کارایی جهانی راه‌اندازی کرده است. هدف از تاسیس این سیستم، استعدادیابی است. با توجه به الگوبرداری از شرکت‌های موفق در این زمینه توانسته است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های در عرصه علمی و عملی به دست آورد.

مدیران این شرکت، متخصص و کارشناس فنی بوده و در کنار ایرانیان موفق، برخی از مدیران این مجموعه بزرگ چینی هستند. سر لوحه مدیران این شرکت، شعار حق با مشتری است. همچنین مدیران موفق این برند به خوبی توانستند، این مفهوم بین المللی را در ایران نهادینه کنند. برای پاسخگویی بهتر به نیاز مشتری در این برند، از سیستم بسیار پیشرفته DMS استفاده شد تا هنگام فروش و خدمات پس از آن، مدیریت امکان پذیر است.

محصولات مدیران خودرو

ام‌وی‌ام‌ ۱۱۰ چهار سیلندر

ام‌وی‌ام ۱۱۰ سه‌ سیلندر

ام‌وی‌ام‌ ۱۱۰s

ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچبک

ام‌وی‌ام ایکس۳۳

ام‌وی‌ام ۵۵۰

چری آریزو ۶

ام‌وی‌ام ایکس۲۲ دنده‌ای

ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس

ام‌وی‌ام ایکس۲۲

ام‌وی‌ام ایکس۳۳اس

ام‌وی‌ام ایکس۳۳اس AT اسپرت

ام‌وی‌ام ایکس۵۵

چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ TE

چری آریزو ۶

چری تیگو ۵

چری تیگو ۵ TE

چری تیگو ۷

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

ام وی ام ۳۱۵ صندوقدار

چری تیگو ۸ پرو

نحوه فروش محصولات مدیران خودرو

خودرو سازی مدیران، اقدام به فروش محصولات دو شرکت بزرگ چری و ام وی ام خواهد کرد. افرادی که تمایل به خرید یکی از محصولات این دو شرکت در ایران دارند، می‌توانند به نمایندگی قانونی آن‌ها یعنی شرکت صنایع خودروسازی مدیران مراجعه کنند. همچنین با مراجعه به سایت آسیا خودرو نیز امکان خرید و سفارش آنلاین برای مشتریان واقعی مهیا است.

نحوه فروش خودروهای مدیران خودرو

محصولات ام وی ام و چری، به شکل نقدی یا قسطی از طریق برند مدیران قابل خرید هستند. فروش فوری، لیزنیگ، شرایط فروش اقساطی یا سفارش آنلاین از جمله طرح‌های فروش شرکت خودروسازی مدیران است. در صورت تمایل به خرید یکی از جدیدترین خودروهای تولید برند چری از مدیران خودرو، به شکل اقساطی امکان‌پذیر است. با ثبت‌نام خودروی تیگو ۸ چری  از طریق آسیا خودرو، ابتدا بخشی از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و سپس مابقی آن را بر طبق توافق بین ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه قسط بندی خواهد شد.

امکان خرید بدون دست چک نیز مشتریان دو برند ام وی ام و چری، وجود دارد. به طور مثال، پس از ثبت نام خودروی تیگو ۸ مبلغی از قیمت خودرو پرداخت شده و بقیه آن طی ۱۲ تا ۶۰ ماه پرداخت خواهد شد. البته طرح‌های فروش ویژه از سوی شرکت صنایع خودرو سازی مدیران، برای بازنشستگان، پزشکان و کارکنان سازمان‌های دولتی در نظر گرفته شده است. طرح عمومی این شرکت برای سایر اقشار جامعه، جهت خرید خودرو به شکل قسطی نیز قابل اجرا است.

خدمات پس از فروش MVM

شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش‌های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی‌های مجاز و ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x