گردشگری

معرفی مرکز خرید سام سنتر؛ پاساژ لوکس تهران + آدرس و عکس 

مرکز خرید سام سنتر، جز پاساژهای لاکچری تهران است که در این مقاله به معرفی کامل بخش های مختلف سام سنتر می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ مرکز خرید سام سنتر، نمای لوکس و زیبایی دارد که از برندهای مختلف در این پاساژ وجود دارد و شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین اجناس را در اینجا پیدا کنید.

معرفی مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر؛ به عنوان لوکس ترین پاساژ ایران شناخته می شود، پاساژی که مهد جواهرات و پوشاک برند است. اگر برند پوش باشید، اولین جایی که باید از آنجا خرید کنید، مرکز خرید سام سنتر است. جایی که بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای دنیا در آن شعبه دارد.

مطمئن باشید که سام سنتر با بقیه پاساژهای لوکس تهران متفاوت است و شما تجربه جدیدی را از سام سنتر دریافت خواهید کرد.

طراحی مرکز خرید سام سنتر

طراحی مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر در شمال تهران و در خیابان فرشته قرار دارد. این مرکز با هدف ارائۀ کالاهای برند و لوکس توسط شرکت معماری کانسپت در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد.

در واقع مجتمع تجاری سام سنتر، دارای 9 طبقه و 26 واحد تجاری لوکس است که هر کدام مختص به یک برند مشهور جهان است.

طراحی مرکز خرید سام سنتر

این مجتمع کاملا مجهز است و تمامی استانداردهای بین‌المللی را دارد و به همین خاطر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران و ایران به حساب می‌آید. بهترین برندهای ایتالیایی، سوئیسی و آلمانی در سام سنتر شعبه دارند.

تنوع مرکز خرید سام سنتر

تنوع مرکز خرید سام سنتر

شما در سام سنتر، به دنبال هر چه که باشید، پیدا خواهید کرد. در ای مرکز خرید کالاهای متنوعی از جمله طلا و جواهر، ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، پوشاک مخصوص خانم‌ها و آقایان و کودکان وجود دارد.

در مرکز خرید سانم سنتر، علاوه بر فروشگاه پوشاک، کافه و رستوران های مجللی در طبقه هشتم و نهم قرار دارند و بهترین محل برای قرارهای رسمی و دوستانه و جشن‌های خانوادگی هستند.

طبقات همکف و اول مخصوص برندها و فروشگاه‌هاست. طبقات سوم تا هفتم پارکینگ و طبقات هشتم و نهم به کافه و رستوران اختصاص دارد.

کافه های مرکز خرید سام سنتر

کافه مرکز خرید سام سنتر

کافه‌های معروفی مثل سام کافه، کافه تومو و رستوران‌های پارک وی، رستوران دیوان و لئون در طبقۀ هشتم و نهم قرار دارند. شما علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که از این کافه و رستوران ها دریافت می کنید. می توانید از منظره فوق العاده در آنجا لذت ببرید.

آدرس سام سنتر

تهران، الهیه، خیابان فرشته (شهید مرتضی فیاضی) رو‌به‌روی خیابان کوهیار، مرکز تجاری سام سنتر

مسیر دسترسی به مرکز خرید سام سنتر

مجتمع تجاری سام سنتر در منطقه یک شهرداری تهران و خیابان فرشته واقع شده و از مسیر خیابان ولیعصر و بزرگرا‌ه‌های مدرس و چمران دسترسی دارد. برای خرید یا بازدید از مرکز خرید سام سنتر از تاکسی،‌ اتوبوس، مترو یا وسیله نقلیه شخصی می‌توانید استفاده کنید.

دسترسی به سام سنتر با اتوبوس

شما برای دسترسی به سام سنتر با اتوبوس دو راه دارید. اولین راه این است که سوار اتوبوس های ولیعصر شوید و در ایستگاه محمودیه پیاده شده و اندک مسیر باقی‌مانده را می‌توانید با تاکسی و پیاده طی کرده و خود را به سام سنتر برسانید.

راه دوم خط برای رسیدن به مرکز خرید سام سنتر، بی‌آر‌تی جمهوری–پارک وی است که در خیابان اخگر ایستگاه دارد. این خیابان پشت مرکز خرید سام سنتر است و تنها پنج دقیقه پیاده روی شما را به مقصد خواهد رساند.

دسترسی به مرکز خرید سام سنتر با مترو

اگر به دنبال هستید که با مترو به سام سنتر بروید، بهترین ایستگاه برای شما قیطریه است. در این ایستگاه از قطار پیاده شوید و دو کیلومتر مسیر باقی‌مانده را می‌توانید از تاکسی استفاده کنید. در غیر این صورت کمی پیاده‌روی نیز، شما را به این مرکز خرید خواهد رساند.

دسترسی به مرکز خرید سام سنتر با تاکسی و وسیله نقلیه شخصی

شما از طریق خیابان ولیعصر می توانید، سوار تاکسی شوید و به سام سنتر برسید. از دو بزرگراه‌ مدرس شمال و چمران شمال وارد ولی‌عصر شمالی خواهید شد.

خیابان ولی‌عصر را به‌سمت شمال رفته تا به پل پارک وی برسید. سپس از آنجا نیز، حدود ۸۰۰ متر به‌سمت شمال ادامه داده تا به خیابان فرشته نزدیک شوید؛ این خیابان را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. وارد خیابان فرشته شده و به مرکز خرید سام سنتر بروید.

ساعت کاری مرکز خرید سام سنتر

مرکز تجاری سام سنتر در همۀ روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. ساعت کاری هر کدام از رستوران یا کافه‌های این مجتمع با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع دقیق‌تر و رزرو مراسم‌ها و جشن‌ها بهتر است با آنها تماس بگیرید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x