خودرو

معرفی مشخصات فنی خودرو iM LS7 + طراحی و قیمت 

با توجه به اخبار منتشر شده، شرکت فردا موتور برای وارد کردن خودرو لوکس  چینی از جمله iM LS7 خود را آماده کرده است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و طراحی این ماشین می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ خودرو iM LS7 از جمله، خودرو های لوکسی است که در ایران با قیمت میلیاردی به فروش می رسد. البته با وضعیت موجود در ایران به نظر می رسد، تعداد کمی می توانند این خودرو را خریداری کنند.

شرکت علی بابا در سال 2020، وارد صنعت خودروسازی شد و طی همکاری با سایک، iM موتورز را افتتاح کرد. در واقع علی بابا که رسما بزرگ ترین بازار فروش آنلاین چین را در اختیار دارد، هدف علی بابا از تاسیس این برند، تولید خودروهای لوکس برقی همراه جدیدترین فناوری‌های الکترونیک بود.

معرفی مشخصات فنی iM LS7

برای خودرو iM LS7، دو نوع قوای محرک با باتری های متفاوت ارائه می شود. ارزان‌ترین نمونه، تک موتور ۳۴۰ اسب بخار با گشتاور ۴۷۵ نیوتن‌متر، همراه باتری ۷۷ کیلووات ساعت است. این مدل در زمان ۶/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و توان پیمایش ۵۰۰ کیلومتر فراهم می‌کند. کراس‌اور iM LS7 تک موتوره، محرک عقب است و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت دارد.

نسخه‌ی دو موتور دو دیفرانسیل، ۵۷۰ اسب بخار و ۷۲۵ نیوتن‌متر است. این مدل در زمان ۴/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و همراه باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت ساخت CATL،  توان پیمایش ۶۷۰ کیلومتر فراهم می‌کند.

طراحی ظاهری خودرو iM LS7

طراحی خودرو iM LS7

از نظر ظاهری، iM LS7 SUV EV از طراحی چهره محصور در جلوی خودروهای برقی استفاده می‌کند که با چراغ‌های جلوی L شکل که دارای ابروهای نور LED برای جلوه بصری تهاجمی‌تر است، تکمیل شده است. سپر جلوی خودروی جدید دارای سه دریچه تهویه‌دار است که دارای چراغ‌های LED در روز در دهانه‌های جانبی است. علاوه بر این، مدل جدید در 9 رنگ بدنه عرضه خواهد شد.

خودرو iM LS7

در نمای جانبی، خط سقف iM LS7 SUV EV به آرامی کشیده شده است و دارای یک خط کمر صاف و چین‌های برآمده درب است که هم طول بصری و هم ویژگی اسپرت خودرو را افزایش می‌دهد. برای دستیابی به سطح تمیزتر و ضریب کشش کم، خودروی جدید از دستگیره های درب مخفی قابل جمع شدن الکتریکی استفاده می کند.

iM LS7 SUV EV دارای طراحی جلوی بسته است و چراغ‌های جلو از طرحی از نوع اسپلیت استفاده می‌کنند. مجموعه چراغ‌های جلو از چراغ‌های LED پیچیده در روز استفاده می‌کند که نوار نور بالایی به شکل J و نوار نور پایینی شکل L را تشکیل می‌دهند.

طراحی داخلی iM LS7

طراحی داخلی خودرو iM LS7

طراحی داخلی iM LS7 SUV EV با زیبایی تمیز و بسیار تکنولوژیکی آن مشخص می شود. چشم نوازترین ویژگی طراحی سه صفحه است که شامل “پانل ابزار ال سی دی + صفحه کنترل مرکزی + نمایشگر کمک راننده” با صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های باریک و ارتفاع قابل تنظیم است.

این با یک “فرمان نیمه رینگ” و یک صفحه نمایش ال سی دی لمسی تعبیه شده در ناحیه کانال مرکزی تکمیل می شود، که به طور کلی احساس فن آوری خودرو را افزایش می دهد.

طراحی داخلی خودرو iM LS7

علاوه بر این، خودروی جدید به صندلی‌های شناور با گرانش صفر، صندلی‌های راننده کمکی کاملاً تاشو، کنترل هوشمند، یک ریل کشویی برقی بسیار طولانی مجهز است که به صندلی کمک راننده اجازه می‌دهد تا زیر داشبورد تا 1955 میلی‌متر بلغزد و تا شود.

این ریل توسعه یافته تنظیمات انعطاف پذیری را در طرح صندلی سمت راست بر اساس نیازهای واقعی سرنشینان فراهم می کند و سناریوهای مختلف را برآورده می کند.

ابعاد خودرو iM LS7

ابعاد خودرو iM LS7

از نظر ابعاد، خودروی جدید دارای طول، عرض و ارتفاع 5049/2002/1731 (1763، 1773) میلی‌متر با فاصله بین دو محور 3060 میلی‌متر است. گزینه های چرخ بسته به پیکربندی شامل رینگ های 20 و 22 اینچی هستند.

قیمت خودرو iM LS7

شهروندانی چینی برای خرید نسخه‌های مختلف iM LS7 از ۴۲ تا ۶۲ هزار دلار پرداخت می‌کنند. این خودرو با امکانات کامل، شامل پارک دوبل اتوماتیک، فناوری خودران سطح دو شامل رانندگی بین خطوط و کروز کنترل هوشمند با حسگرهای پیرامون بدنه، نزدیک به ۷۰ هزار دلار قیمت دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x