فناوری

معرفی مشخصات فنی گوگل پیکسل ۸ پرو + عکس 

گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو، توسط گوگل طراحی شده است و اعلام کرده است که تا چند سال به روز رسانی می شود. در ادامه مشخصات فنی و دوربین این گوشی را در اختیار شما می گذاریم.

به گزارش پارت نیوز؛ گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو، در سال 2024 رونمایی شد و جز بهترین گوشی های میان رده امسال قرار دارد. این گوشی با تغییرات زیادی که در سخت افزار خود انجام داده است، نسبت به گوشی های قبلی خود متفاوت تر است.

مشخصات گوگل پیکسل ۸ پرو

پیکسل 8 پرو با پردازنده نه هسته ای Google Tensor G3، پردازنده گرافیکی Importalis-G715s MC10، صحفه نمایش LTPO OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، رزولوشن 1344 x 2992 پیکسل، روشنایی حداکثر 2400 نیت، و دوربین سه گانه، دوربین اصلی 50 پیکسلی واید، 48 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی رونمایی شد.

دوربین گوگل پیکسل ۸ پرو

دوربین گوگل پیکسل ۸ پرو

گوگل پیکسل ۸ پرو دارای سیستم های دوربین قدرتمند و ارتقا یافته برای کیفیت عکس و ویدیو خیره کننده و همچنین ابزارهای ویرایش تغییر دهنده بازی است.

هر دو دوربین در پیکسل 8 پرو ارتقا یافته است، با دوربین اصلی که عکس ها و فیلم های بهتری را در تنظیمات کم نور ثبت می کند، شروع می شود.

لنز بزرگ تر ultrawide حتی فوکوس ماکرو بهتری را ارائه می دهد، لنز تله فوتو 56 ٪ نور بیشتری را ضبط می کند و 10x عکس با کیفیت نوری می گیرد، و دوربین جلو در حال حاضر فوکوس خودکار برای بهترین سلفی ها در یک تلفن پیکسل دارد.

در پیکسل 8 پرو، شما به کنترل های پرو دسترسی خواهید داشت، که به شما کنترل خلاقانه تری از دوربین پیکسل با تنظیمات مانند سرعت شاتر، ISO، عکس های 50 مگاپیکسلی در سراسر محدوده زوم و بیشتر می دهد.

Magic Editor در Google Photos یک تجربه ویرایش تجربی جدید است که از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند تا به شما کمک کند عکس های خود را با جوهر لحظه ای که سعی در گرفتن آن داشتید هماهنگ کنید.

شما می توانید سوژه ها را تغییر دهید و تغییر اندازه دهید یا از پیش تنظیمات برای ایجاد پس زمینه پاپ استفاده کنید همه با فقط چند ضربه.

Audio Magic Eraser  به شما اجازه می دهد تا به راحتی صداهای حواس پرتی را در ویدیوی خود کاهش دهید ، مانند باد های زوزه زن یا جمعیت پر سر و صدا.

این اولین قابلیت صوتی محاسباتی از نوع خود از مدل های پیشرفته یادگیری ماشین برای مرتب سازی صداها به لایه های متمایز استفاده می کند تا بتوانید سطح آنها را کنترل کنید.

طراحی منحصر به فرد گوگل پیکسل ۸ پرو

طراحی منحنی تر همه تفاوت را ایجاد می کند: گوگل با تلفن های پیکسل امسال تغییرات ظریف در طراحی ایجاد کرده است، و شما واقعا باید این دو را در کنار سری پیکسل 7 نگه دارید تا تفاوت ها را درک کنید. هر دو مدل در حال حاضر دارای گوشه های گرد تر هستند که احتمال کمتری برای حفاری در کف دست شما در هنگام محکم نگه داشتن دارند، و مطمئنا کمک می کند که شیشه عقب به لبه ها خم شود تا احساس دست سنگریزه ای داشته باشد.

رنگ بندی گوگل پیکسل ۸ پرو

رنگ بندی گوگل پیکسل ۸ پرو

گوگل ای گوشی خود را سه رنگ: سیاه، صدفی و آبی عرضه کرده است.

صفحه نمایش گوگل پیکسل ۸ پرو

نمایشگرهای واقعی روشن و فوق العاده صاف: گوگل پیکسل 8 پرو دارای نمایشگرهای واقعی و فوق العاده واقعی است که مزیت اصلی آن روشنایی صفحه نمایش است.

این یکی از مهم ترین ارتقاء ها با آخرین پیکسل ها است، دارای یک صفحه نمایش با رنگ و نور بسیار عالی می باشد. کار شما را برای قرار گیری در فضای باز راحت می کند.

آپشن گوگل پیکسل ۸ پرو

و در پشت پیکسل 8 پرو ، یک سنسور دمای جدید به شما اجازه می دهد تا به سرعت یک شی را اسکن کنید تا دمای آن را بدست آورید.

از آن برای بررسی اینکه آیا ظرف شما به اندازه کافی داغ است تا شروع به پخت و پز کند یا اینکه شیر در بطری کودک شما در دمای مناسب است استفاده کنید.

باتری گوگل پیکسل ۸ پرو

نوع باتری گوگل پیکسل ۸ پرو، لیتیوم یون 5050 میلی آمپر ساعتمی باشد که غیر قابل جابجایی است. همچنین شارژر آن  30w سیم داراست.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x