فیلم و سریال

معرفی مینی سریال اریک + خلاصه داستان 

مینی سریال اریک محصول سال 2024 است و به کارگردانی لوسی فوربس ساخته شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ مینی سریال اریک، جنایی-درام است. این سریال 8 قسمتی در تاریخ 14 ژوئن 2024 در نتفلیکس منتشر شد. پس از پخش اولین قسمت طرفداران زیادی  پیدا کرد. این مینی سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا می باشد.

خلاصه داستان مینی سریال اریک

داستان مینی سریال اریک به این گونه است که: ادگارد پسر کوچک وینسنت در راه مدرسه غیب می شود. در این سریال شاید در ابتدا ناپدید شدن ادگارد ساده به نظر برسد، اما چالش و درگیری هایی که به وجود می آید، داستان فیلم را پیچیده و هیجان انگیز می کند.

در این فیلم کارآگاه لدوریت، به دنبال ماجرای پسر گمشده می رود، که در این راه متوجه فساد بزرگی در ایالت متحده نیز می شود. لدوریت علاوه بر پیدا کردن فساد با ماجرای گذشته خود نیز مواجه می شود.

در این مینی سریال رابطه ادگارد با پدر خود تقریبا شکرآب است و پدرش توجهی به ادگار نمی کند و مادر ادگارد به نام کسی و خودش متوجه این موضوع هستند و نسبت به پدر خانواده کینه دارند، که باعث شده است تا ماجرای آن ها پیچیده شود.

معرفی بازیگران مینی سریال اریک

  •  بندیکت کامبربچ
  • گبی هافمن
  • دن فوگلر
  • مک کینلی بلچر
  • جف هفنر

بندیکت کامبربچ در نقش کارآگاه لدوریت

بندیکت کامبربچ

بندیکت تیموتی کامبربچ در سال 1976 شهر لندن به دنیا آمده است. شروع فعالیت او از سال 2001 در تئاتر می باشد. پدر و مادر کامبربچ هر دو هنری بودند.

شهرت کامبربچ به دلیل بازی در سریال تلویزیونی هاووکینگ در سال 2004 می باشد. با شهرت ملی که در این سریال به دست آورد در سریال شرلوک همز نیز حضور پیدا کرد و شهرت خود را بیش از پیش دو برابر کرد.

نقش آفرینی بندیکت کامبربچ در فیلم بازی تقلید، او را به جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگری مرد و نامزدی جایزه اسکار برای بهترین نقش اصلی مرد رساند. او در سال ۲۰۱۵، بخاطر فعالیت ‌های هنری و دراماتیکش از ملکه الیزابت دوم، نشان فرمانده والا مقام امپراطوری بریتانیا را دریافت کرد.

گبی هافمن در نقش کسی

گبی هافمن

گابریل “گبی” هافمن (زاده ۸ ژانویه ۱۹۸۲) بازیگر آمریکایی است. هافمن در نیویورک سیتی از پدری یهودی و مادری مسیحی متولد شد. پدرش، ریچارد هافمن، کارگردان بود و مادرش، ژانت هافمن، بازیگر بود.

دلیل شهرت او بازی در فیلم‌های سرزمین رویاها (۱۹۹۳)، همه می‌گویند دوستت دارند (۱۹۹۹)، می‌توانی روی من حساب کنی (۲۰۰۰)، وحشی (۲۰۰۲)، ورونیکا مارس (۲۰۰۴–۲۰۰۶)، آتشفشان (۱۹۹۷) و تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم (۲۰۰۳) شناخته می‌شود.

دن فوگلر در مینی سریال اریک

دن فوگلر

دن فولگر متولد سال 1976 در 20 اکتبر می باشد. او بازیگر، کمدین، صداپیشه و فیلمساز آمریکایی است. فوگلر در میلویل، نیویورک متولد شد. او در دبیرستان میلویل تحصیل کرد و سپس به دانشگاه کلمبیا رفت و در رشته تئاتر و موسیقی فارغ التحصیل شد.

او به خاطر بازی در فیلم‌های کمدی مانند “توپ‌های خشم” (۲۰۰۷)، “موفق باشی چاک” (۲۰۰۷)، “جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها” (۲۰۱۶) و “جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد” (۲۰۱۸) شناخته می‌شود.

مک کینلی بلچر

 

 

مک کینلی بلچر 

مک کلینی در سال 1984 ماه مارس به دنیا آمد. زادگاه او در شهر آتلانتا، جورجیا است. لچر در آتلانتا، جورجیا بزرگ شد و در دبیرستان هنرهای نمایشی جورجیا تحصیل کرد. سپس به دانشگاه بلمونت در نشویل، تنسی رفت و در رشته تئاتر با مدرک لیسانس هنر فارغ التحصیل شد.

او بیشتر برای بازی در نقش‌های “هاروی” در سریال “داستان ازدواج” (2019) و “رالف لنکس” در سریال “ما صاحب این شهر هستیم” (2022) شناخته می‌شود.

جف هفنر در مینی سریال اریک

جف هفنر

جف هفنر در اوهایو به دنیا آمد. او دبیرستان خود را در اولمستد فالز گذرانده است. بعد از دبیرستان به دانشگاه ایالتی رفت و رشته او تئاتر بود که با مدرک لیسانس از آن دانشگاه خارج شد.

جف هفنر بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی بازی کرده است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های “شکارچیان” (2020) و “این ما هستیم” (2016-اکنون) شناخته می‌شود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x