خودرو

معرفی پیکاپ لوکس مکسوس استار H + طراحی و قیمت 

مکسوس استار H، توسط شرکت معروف و شناخته شده شتابران مونتاژ خواهد شد. این خودرو با رونمایی در همان دقایق اولیه به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرد. 

به گزارش پارت نیوز؛ مکسوس استار H، نیسان کاملا زیبا و لوکس است که به دلیل آپشن های این خودرو معمولا خوراک کویر گردی است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و طراحی مکسوس استار H می پردازیم.

معرفی مشخصات فنی مکسوس استار H

مکسوس استار H

استار اچ (Star H) شرکت مکسوس در حقیقت در بازار جهان با نام اینترستلار اچ (Interstellar H) شناخته می‌شود که نسخه بهبودیافته و فیس‌لیفت‌شده وانت مکسوس T90 است.

سری اینتراستلار شرکت مکسوس با کدهای شناسایی متفاوتی از جمله H و L و R و H Off-Road شناخته می‌شود که هر یک با دیگری در برخی تزئینات، تریم فنی و بدنه با هم تفاوت دارند. نسخه وارداتی بازار ایرن نمونه تریم H است که برای سهولت در تلفظ و شناخت آن، اسم ساده‌تر استار (Star/به معنای ستاره) انتخاب شده است.

بخش قدرت همچنان به موتور دیزل SAIC π2.0T و موتور بنزینی 2.0T مجهز است. موتور دیزل دو نسخه دارد: تک سوپرشارژ و دو سوپرشارژ.

او دارای حداکثر قدرت 120 کیلووات و حداکثر گشتاور 410 نیوتن متر است، در حالی که دومی حداکثر 160 کیلووات و حداکثر گشتاور 500 نیوتن متر دارد.

موتور بنزینی 2.0T دارای حداکثر قدرت 192 کیلووات و حداکثر گشتاور 410 نیوتن متر است. برای قسمت انتقال، 6MT یا 8AT با توجه به مدل های مختلف ارائه خواهد شد. برای مدل‌های چهار چرخ متحرک، نسخه سوپرشارژ دوگانه به یک سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند به‌موقع، مجهز به دیفرانسیل بین محوری نوع کلاچ چند صفحه‌ای ارتقا خواهد یافت.

جدول مشخصات فنی

وع موتور خودرو خطی بنزینی
حجم موتور ۲ لیتر
سیلندر / سوپاپ ۴ / ۱۶
تنفس موتور توربوشارژر
قدرت ۲۶۰ اسب بخار
گشتاور ۴۱۰ نیوتن.متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک دو دیفرانسیل
شتاب
سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
فرمان هیدرولیک
بدنه وانت دو کابین سایز متوسط
نوع رینگ آلومینیومی

طراحی ظاهری خودرو مکسوس استار H

طرتحی ظاهری مکسوس استار H

خودرو مکسوس استار H بر اساس مدل T90 ساخته شده است، اما چهره جلویی آن قدرتمندتر است. جلوپنجره جدید از طراحی مشکی نقطه‌ای با چراغ‌های جلوی عمودی در هر دو طرف، همراه با طراحی شخصی‌سازی شده LED در روز در بالا استفاده می‌کند که ظاهری جدید را نشان می‌دهد.

مانند جلوی خودرو، بسیاری از اجزای خودرو نیز سیاه شده اند، از جمله دستگیره درها، محفظه آینه های بیرونی، قفسه های سقف و غیره.

خودروی جدید همچنین گزینه های چرخ منحصر به فرد تری را ارائه می دهد. از نظر اندازه بدنه، طول، عرض و ارتفاع نسخه جعبه استاندارد این خودرو به ترتیب 5395/1960/1855 (1870) میلی متر و فاصله بین دو محور 3165 میلی متر است. طول، عرض و ارتفاع نسخه باکس بلند به ترتیب 5710/1960/1855 (1870) میلی متر و فاصله بین دو محور 3480 میلی متر است.

طراحی داخلی خودرو مکسوس استار H

طراحی داخلی مکسوس استار H

فضای داخلی خودرو بیشتر بر حس لوکس بودن تاکید می کند، به عنوان مثال، تطبیق رنگ ها ترکیب سه رنگ مشکی، قهوه ای و سفید را فراهم می کند.

علاوه بر این، صفحه نمایش دوگانه خودروی جدید مختصرتر است، اندازه آن دو برابر 12.3 اینچ است، موقعیت جزیره مرکزی برجسته شده است، و دستگیره کنترل الکترونیکی چهار چرخ محرک و ترمز دستی الکترونیکی یکپارچه شده اند. اهرم دنده با یک دنده باردار جایگزین شد.

آپشن های خودرو مکسوس استار H

آپشن های مکسوس استار H

خودرو مکسوس استار H مجهز به:

  • چراغ های جلو LED
  • چراغ های عقب LED،
  • 6 ایربگ،
  • کنترل پایداری بدنه ESP،
  • هشدار خستگی رانندگی،
  • صندلی های اسپرت،
  • تصاویر پانوراما،
  • ADAS (کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، حفظ بین خطوط، نور بالا خودکار، ترمز اضطراری خودکار خواهد بود. ، هشدار خروج از خط)،
  • آینه عقب اتوماتیک ضد تابش نور،
  • تهویه مطبوع اتوماتیک،
  • خروجی های تهویه مطبوع عقب
  •  گرمایش فرمان و بسیاری عملکردهای دیگر.

قیمت خودرو مکسوس استار H

هنوز قیمتی برای خودرو مکسوس استار H اعلام نشده است و به محض اطلاع از قیمت در سایت خبررسانی می شود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x