فناوری

معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ با اسنپدراگون 8 نسل 3 + قیمت

سامسونگ گوشی نسل جدید خود را که تاشو است به نام گلکسی زد فلیپ ۶ در چند روز گذشته معرفی کرد. در ادامه به بررسی کامل مشخصات و دوربین این گوشی می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ گلکسی زد فلیپ ۶، گوشی جدید سامسونگ با تغییرات جدید رونمایی شد. این گوشی با طراحی منحصر به فرد خود که تاشو است، باعث شده تا همه نسبت به عملکردش کنجکاو باشند.

گلکسی زد فلیپ ۶ با طراحی بادوام‌تر، دوربین اصلی قدرتمندتر و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های Galaxy AI که از هوش مصنوعی بهره می‌برند وارد بازار شده است. این گوشی همچنین به عنوان گران‌ترین گوشی تاشو سامسونگ از زمان گلکسی زد فلیپ 3 عرضه می‌شود.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۶

گلکسی زد فلیپ 6 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کند، همان سیلیکونی که سامسونگ در گلکسی اس 24 اولترا در سراسر جهان و همچنین سایر مدل های گلکسی اس 24 خود که در آمریکای شمالی عرضه شده اند، استفاده می کند.

این بهترین سیستم اندروید روی تراشه است و حتی در برخی آزمایشات بهترین سیلیکون اپل را به دست آورده است، بنابراین انتظار عملکرد خیره کننده از گلکسی زد فلیپ ۶ را داشته باشید.

طراحی گلکسی زد فلیپ ۶

طراحی گلکسی زد فلیپ ۶

اما تغییرات قابل توجهی در طراحی گوشی، به خصوص در دوام آن وجود دارد. سامسونگ می‌گوید لبه تاشو گوشی را تقویت کرده تا ضربه‌های خارجی را بهتر پخش کند. همچنین وقتی گوشی را باز و بسته می‌کنید، حس پاسخگویی به آن می‌دهد. وقتی گلکسی زد فلیپ 6 بسته است، کمی نازکتر از مدل قبلی خود است.

به طور قابل توجهی، سامسونگ از آلومینیوم زره‌دار تقویت‌شده برای قاب گلکسی زد فلیپ ۶ استفاده می‌کند، در حالی که از Corning Gorilla Glass Victus 2 برای شیشه‌های بادوام‌تر استفاده می‌کند. شاید اندازه نمایشگرهای داخلی و خارجی افزایش نیافته باشد، اما سامسونگ صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی را روشن‌تر از قبل کرده است، حداکثر روشنایی آن 2600 نیت است.

رنگ بندی گلکسی زد فلیپ ۶

رنگ بندی گلکسی زد فلیپ ۶

گلکسی زد فلیپ 6 در رنگ‌های سایه نقره‌ای، زرد، آبی و نعنایی عرضه می‌شود.

دوربین گلکسی زد فلیپ ۶

دوربین گلکسی زد فلیپ ۶

شاید بزرگترین تغییر گلکسی زد فلیپ 6 در تنظیمات دوربین آن ایجاد شده باشد. از زمان گلکسی زد فلیپ اصلی، سامسونگ از یک جفت سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی و فوق عریض خود استفاده کرده است، اما گلکسی زد فلیپ 6 به یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای لنز اصلی خود تبدیل شده است. این دوربین قادر به ارائه زوم با کیفیت اپتیکال 2 برابر است و به شما امکان می دهد عکس های زوم واضح تری بگیرید حتی بدون لنز تله فوتو اختصاصی.

هنگام فیلم‌برداری با گلکسی زد فلیپ 6، زمانی که دستگاه را در زاویه 90 درجه تا کنید، حالت دوربین فیلم‌برداری جدید شروع می‌شود و نیمه بالایی صفحه نمایش را به نمای یاب تبدیل می‌کند. سامسونگ همچنین پشتیبانی از ویدئو HDR را به حالت شب خود اضافه کرده است که می‌تواند منجر به ویدیوهای روشن‌تر حتی در نور کم شود

ویژگی های جدید گلکسی زد فلیپ ۶

حالت مفسر همچنین برای گلکسی زد فلیپ ۶ تنظیم شده است که وقتی گوشی در موقعیت فلکس قرار دارد از هر دو صفحه استفاده می کند. به این ترتیب، می‌توانید مکالمه‌ای را با فردی به زبان دیگری ادامه دهید، و هر دوی شما گفتار ترجمه شده را در نمایشگرهای بیرونی و داخلی مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌توان به Photo Ambient اشاره کرد که والپیپر گوشی شما را در زمان واقعی بر اساس عواملی مانند زمان روز و آب و هوا تنظیم می‌کند. یک ویژگی Photo Assist در برنامه گالری عکس های شما را به طرح ها و کارتون ها تبدیل می کند.

قیمت گلکسی زد فلیپ ۶

سامسونگ پس از سال ها عرضه تلفن تاشو با قیمت پایه 999 دلار، قیمت این گوشی جدید را به 1099 دلار / 1049 پوند افزایش داده است. این به شما یک گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد، همچنین یک نسخه 512 گیگابایتی از گلکسی زد فلیپ ۶ نیز وجود دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x