فناوری

معرفی گوشی موتورولا اج 50 پرو + دوربین و طراحی 

موتورولا اج 50 پرو جز گوشی های میان رده ای است که توانسته با تمرکز بر طراحی و قابلیت های خود تا حدود زیادی موفق عمل کند. 

به گزارش پارت نیوز؛  موتورولا اج 50 در رقابت با شرکت هایی مانند گوگل و سامسونگ برای ادعای بهترین تلفن اندرویدی، با حضور چندگانه در لیست بهترین گوشی های ارزان قیمت و بهترین گوشی های تاشو، خود را با این مدل گسترش داده است.

مشخصات گوشی موتورولا اج 50 پرو

مواردی مثل گواهی پنتون برای دقت رنگ‌های دوربین و نمایشگر، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی و سخت‌افزار به‌روز هم به موتورولا اج ۵۰ پرو قوت می‌بخشد تا برای رقابت با گوشی‌هایی مثل گلکسی S23 FE قد علم کند. موتورولا ویژگی‌های هوش مصنوعی خودش را هم برای رقابت با گلکسی AI در سری اج ۵۰ گنجانده است.

صفحه نمایش گوشی موتورولا اج 50 پرو

صفحه نمایش موتورولا اج 50

گوشی موتورولا اج 50 پرو دارای صفحه نمایش OLED خمیده و خیره‌کننده 6.7 اینچی می باشد. در حالی که لبه‌های خمیده و لمس‌های تصادفی آن‌ها مورد پسند همه نخواهد بود، روشنایی 2000 نیت روشنایی 2000 نیت، رزولوشن 1220 x 2712 و رنگ‌های تایید شده توسط Pantone کمک زیادی به ارائه تجربه‌ای فراگیر هنگام تماشای محتوا در حال حرکت می‌کنند.

دوربین گوشی موتورولا اج 50 پرو

دوربین موتورولا اج 50

موتورولا اج 50 پرو دارای سه لنز عقب (50 مگاپیکسل اصلی، 13 مگاپیکسل فوق عریض، 10 مگاپیکسل تله فوتو) است. یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و ابزارهای هوش مصنوعی برای فوکوس خودکار و تنظیم خودکار که گرفتن عکس های بد را تقریبا غیرممکن می کند.

همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند حالت نوردهی طولانی و اسکن وجود دارد که هم سرگرم‌کننده و مفید هستند و هم برای آسان کردن عکاسی یا اسکن اسناد برای افراد تازه‌کار تنظیم شده‌اند.

ویژگی های هوش مصنوعی در گوشی موتورولا اج 50 پرو

ویژگی های هوش مصنوعی در اینجا بیداد می کنند، نه تنها در دوربین ظاهر می شوند، اما همچنین ایجاد تصاویر پس زمینه ای که به شیک ترین کاربران این امکان را می دهد که گوشی خود را با لباس خود مطابقت دهند.

مشخصات باتری گوشی موتورولا اج 50 پرو

عمر باتری و سرعت شارژ شایسته است که در اینجا با دوربین به اشتراک گذاشته شود. شارژر 125 واتی ارائه شده 70 درصد باتری را تنها در 15 دقیقه تامین می‌کند و بسته 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن هیچ مشکلی برای دیدن شما در طول روز نخواهد داشت. به راحتی از ساعت 5:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر دوام می آورد.

و اگر تا به حال در موقعیتی گیر کرده اید که به دوام تلفن خود نیاز دارید، چندین روز با کمترین استفاده دوام می آورد (پنج روز کامل با چهار ساعت استفاده از صفحه نمایش دوام می آورد).

معایب گوشی موتورولا اج 50 پرو

هنگام استفاده از برنامه دوربین، به خصوص در حالت پشت سر هم، لکنت و تاخیر بسیار قابل توجهی وجود دارد. بنابراین، کسانی که می‌خواهند عکاسی خود را جدی بگیرند و گیمرهایی که نیاز به عملکرد با نرخ فریم بالا بدون تاخیر دارند، ممکن است ناامید شوند.

با این حال، بزرگترین مشکل موتورولا اج 50 پرو این است که تنها سه سال پشتیبانی نرم افزاری و چهار سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

طراحی گوشی موتورولا اج 50 پرو

طراحی موتورولا اج 50

با صفحه نمایش منحنی بزرگ 6.7 اینچی با قاب آلومینیومی، برای کاربران شیک گوشی ساخته شده است. با این حال، عنصر طراحی  و یکی از مواردی که  برای ظرافت آن بسیار مهم است، برآمدگی دوربین عقب آن است.

صفحه نمایش از لبه های خمیده پیروی می کند و تجربه تماشایی عالی را ارائه می دهد، اما همین موضوع باعث می شود تا قابلیت استفاده کمی ناامید کننده باشد، طراحی  باریک همراه با نمایشگر منحنی به این معنی است که باید دائماً نگران افتادن از دست خود باشید.

این گوشی به دلیل داشتن شیشه گوریلا گلس، فریم آلومینیومی و درجه IP68 تقریباً به همان اندازه بادوام است و جذاب است. با این حال، طراحی باریک و لغزنده بودن پنل پشتی در مدل Pearl، توانایی  نگه داشتن راحت آن را مختل کرد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x