فناوری

معرفی گوشی پوکو f6 پرو (Poco F6 PRO)، محصول 2024 شیائومی

شیائومی در چند روز اخیر گوشی پوکو f6 پرو را در نمایشگاه دوبی رونمایی کرد. در ادامه به معرفی کامل این گوشی می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ در ابتدا به نظر می رسد گوشی پوکو f6 پرو، تغییر نام یافته ردمی k 70 است. حالا به بررسی کامل این گوشی می پردازیم، تا تفاوت ها و شباهت های آن دو را بیشتر بشناسیم.

مشخصات گوشی پوکو f6 پرو

شیائومی ادعا کرده است که گوشی پوکو f6 پرو توانایی نمایش 68 میلیارد رنگ را دارد. (عمق رنگ ۱۲ بیت) و از حالت ویژه‌ای برای لمس زیر باران پشتیبانی می‌کند. رنگ بدنه این گوشی به رنگ های سفید و مشکی هستند.

پوکو F6 پرو از پرادزنده ی اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود. همچنین کانفیگ هایی با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. گزینه 16 گیگابایت و 1 سل نیز در این گوشی وجود دارد، اما فقط برای بازارهای انتخاب شده در دسترس خواهد بود.

حافظه LPDDR5X است، در حالی که ذخیره سازی UFS 4.0 است، به این معنی که شما می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد بهتری را ببینید.

صفحه نمایش گوشی پوکو f6 پرو

این گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچی همراه است. این یک پنل OLED 1440p+ 12 بیتی است که دارای حداکثر روشنایی 4000 نیت است. این پنل همچنین دارای 3840 هرتز کم نور PWM است که منجر به تجربه مشاهده راحت در تمام تنظیمات روشنایی می شود.

باتری گوشی پوکو F6 پرو

گوشی پوکو F6 پرو به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۲۰ وات مجهز است و به‌همراه آداپتور در جعبه عرضه می‌شود. کل فرآیند شارژ پوکو F6 پرو تنها ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.

گوشی پوکو F5 مجهز به شارژ بی سیم 30 وات بود. در حالی که در گوشی پوکو F6 خبری از سیستم شارژ بی سیم نمی باشد.

دوربین گوشی پوکو F6 پرو

پوکو اف ۶ پرو در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری و لنزی با دیافراگم f/1.6 و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز است.

پوکو F6 پرو دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد و به دوربین مجزای تله‌فوتو مجهز نیست. همچنین شما در قسمت بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستید.

قیمت گوشی پوکو F6 پرو

قیمت پوکو F6 پرو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۵۰۰ دلار است. اما قیمت گوشی در کانفیگ‌های دوم و سوم (به‌ترتیب با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی) متفاوت تر است.

بنابراین برای کانفیگ دوم ۵۵۰ دلار و کانفیگ سوم ۶۳۰ دلار است. در دور اول فروش، هر سه کانفیگ با ۵۰ دلار تخفیف فروخته می‌شوند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x