گردشگری

معرفی 10 تا از لوکس ترین و بهترین هتل های تهران + آدرس، عکس و امکانات

محل اقامت می تواند در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذاری باشد. اگر بقصد سفر به تهران را دارید با ما همراه باشید تا 10 تا از بهترین هتل های تهران را به شما معرفی کینم.

به گزارش پارت نیوز؛ اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین هتل های تهران می گردید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه به شما ارائه کنیم.

هتل بین المللی اسپیناس (5 ستاره-مرکز تهران)

هتل بین المللی اسپیناس

یکی از بهترین هتل های تهران همین هتل است که جزو هتل های لوکس طبقه بندی می شود. لابی هتل بین المللی اسپیناس با طراحی منحصر به فرد خود در زیباترین و باشکوه ترین حالت ممکن قرار دارد.

لازم ب هذکر است که هتل بین المللی اسپیناس یکی از ناب ترین هتل های مرکز تهران است که با ظرافت هنری خود در این شهر جذاب جهانی توجه ها را به خود جلب می کند. این هتل با ترکیب عناصر معماری مدرن و عناصر طبیعی غنی، حس آرامش را با مهارتی قابل تحسین القا می کند.

آدرس هتل بین المللی اسپیناس

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره 126 رزرو 02175675

هتل اسپیناس پالاس (5 ستاره-شمال تهران)

هتل اسپیناس پالاس (5 ستاره-شمال تهران)

در شمال تهران بهترین هتل مجلل موجود است که از نظر رضایت مشتری امتیاز بسیار بالایی دارد. این هتل بین المللی پنج ستاره با قرار گرفتن در منطقه شمالی تهران مانند نگینی زیبا می درخشد. این هتل خدمات لوکس متفاوتی را با توجه به انتظارات متفاوت ارائه می دهد.

همچنین در طراحی این هتل با بهره گیری از معماری معاصر و متاثر از معماری شگفت انگیز گذشته، سلیقه تمامی سنین در نظر گرفته شده است. شاید به همین دلیل نام «قصر» را انتخاب کردند. علاوه بر این، این کاخ چشم‌نواز به‌عنوان یکی از بهترین ساختمان‌های تهران، شامل لابی باشکوه، فضاهای عمومی باشکوه و به‌ویژه اتاق‌های مجهز و استاندارد است. در این هتل تمام انتظارات از یک هتل پنج ستاره به بهترین نحو برآورده می شود.

آدرس هتل اسپیناس پالاس

سعادت آباد، ميدان بهرود، خیابان عابدی، خيابان 33 رزرو 02175675

هتل پارسیان آزادی (5 ستاره-شمال تهران)

هتل پارسیان آزادی (5 ستاره-شمال تهران)

یکی از بهترین هتل های شمال تهران است که نه تنها قدمتی طولانی دارد بلکه می گویند شهرت صنعت هتلداری ایران است. هتل پارسیان آزادی با هشت نوع اتاق در 25 طبقه با چشم‌اندازها و چیدمان‌های متنوع در موقعیتی قرار دارد که مهمانان می‌توانند اقامتی پنج ستاره داشته باشند. اتاق های سینگل(یک نفره)، توئین(دوتخته با تخت مجزا)، دبل(دونفره با یک تخت)، اتاق ویژه کم توانان (معلولین) و سوئیت های جونیور، رویال دوبلکس و پرزیدنتال از جمله آن ها است.

آدرس هتل پارسیان آزادی

بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی رزرو 02129112

هتل تاج محل (5 ستاره- مرکز شمال تهران)

هتلی لوکس 5 ستاره در مرکز و شمال تهران است که مورد توجه مشتریان نیز قرار گرفته است. هتل آپارتمان لوکس تاج محل تهران واقع در بلوار ملاصدرا در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد.ساختمان هتل یک ساختمان 8 طبقه با تلفیق همگن و هنرمندانه فرهنگ و تمدن ایرانی و هندی است و دارای 80 ساختمان مدرن و خوش سلیقه می باشد. واحدهای اقامتی مجهز.

این هتل در نزدیکی بزرگراه همت واقع شده است که دسترسی به نقاط مختلف پایتخت را آسان می کند. کادر مجرب هتل آپارتمان تاج محل میزبان شما خواهند بود تا لحظات خوش اقامت شما را جاودانه کنند.

آدرس هتل تاج محل

میدان ونک، بلوار ملاصدرا خ شیخ بهایی پلاک 29 رزرو 02188035444

هتل پارسیان اوین (4 ستاره-شمال تهران)

هتل پارسیان اوین (4 ستاره-شمال تهران)

اگر بهترین نباشد یکی از بهترین هتل های تهران با 4 ستاره است. هتل دارای 150 اتاق شامل، 2 سوییت بزرگ و بسیار زیبا، 13 سوییت کوچک، 126 اتاق 2 نفره (Duble , Twin)، و 4 اتاق single می باشد. هتل اوین یکی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره ایران در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده است‌ . موقعیت مکانی هتل نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را آسان نموده است‌ .

آدرس هتل پارسیان اوین

بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین رزرو 0212740500

هتل المپیک (چهار ستاره-غرب تهران)

هتل المپیک (چهار ستاره-غرب تهران)

این هتل یکی از بهترین هتل های بین المللی نه تنها در تهران بلکه در کل ایران است. در نزدیکی مجموعه ورزشی آزادی تهران (غرب تهران) واقع شده است. این هتل مجلل با وجود امکانات بسیار قیمت های مناسبی دارد.

هتل چهار ستاره المپیک در شمال غرب تهران، مشرف به پارک جنگلی چیتگر با چشم اندازی زیبا از دماوند، مرتفع ترین قله ایران و رشته کوه البرز، با بهره مندی از فضای دلنشین دریاچه بین المللی پارس. خلیج و دریاچه آزادی با دسترسی آسان و بدون ترافیک. به فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، ایستگاه مترو و همچنین بزرگراه های اصلی تهران توانسته با ارائه خدمات استاندارد و عالی جایگاه ممتازی را برای خود در صنعت هتلداری ایجاد کند.

آدرس هتل المپیک

جنب درب غربي استاديوم آزادي رزرو 02144739300

هتل کارون (3 ستاره-مرکز تهران)

هتل کارون (3 ستاره-مرکز تهران)

یکی از بهترین هتل های تهران (و شاید بهترین هتل سه ستاره تهران) می باشد. مشتریان این هتل بسیار از خدمات آن راضی بوده و با توجه به قیمت آن را یکی از بهترین ها در تهران می دانند. در سال 1354 آغاز به کار کرد و یکی از با سابقه ترین هتل های شهر تهران می باشد که در طی این سال ها چند نوبت بازسازی شده است.

نام کارون بر گرفته از رود کارون طولانی ترین رود ایران است. هتل کارون در قلب شهر تهران در طولانی ترین خیابان خاور میانه (ولیعصر) و همچنین یکی از زیباترین خیابان های تهران قرار دارد.

از ویژگی های برتر هتل دسترسی 3 دقیقه ای به ایستگاه اتوبوس تندرو (بی آر تی) و دسترسی 5 دقیقه ای به ایستگاه مترو برای تردد در پایتخت می باشد. با اینکه هتل در قلب تجاری و اداری تهران واقع شده است، قرارگیری هتل در میانه خیابان غفاری فضایی آرام و به دور از هیاهو برای میهمانان گرامی فراهم می نماید.

آدرس هتل کارون 3

خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه زرتشت – سمت چپ رزرو 02188806040

هتل گلستان (2 ستاره-جنوب تهران)

هتل گلستان (2 ستاره-جنوب تهران)

پرطرفدارترین هتل 2 ستاره ارزان قیمت در تهران از نظرما هتل گلستان می باشد. هتل گلستان تهران با سه دهه و نیم قدمت در سه طبقه با زیربنای ۱۲۰۰ متر تاسیس گردید.

به دلیل نزدیکی به بزرگترین مرکز خرید کشور، بازار قدیمی و تاریخی بزرگ تهران، موزه‌های ایران باستان، جواهرات سلطنتی دوران اسلامی آبگینه، کاخ موزه گلستان، بورس مبلمان اداری منزل و سیسمونی نوزاد، مراکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی کشور، سازمان مرکزی بورس اوراق بهادار و مسافت چند دقیقه‌ای تا متروی تهران دارای موقعیت مناسب برای مهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس هتل گلستان

استان تهران، تهران، Hassan Abad، خیابان حافظ رزرو 02166711417

هتل شهر (3 ستاره-غرب تهران)

هتل شهر هتل (3 ستاره-غرب تهران)

این هتل یکی از بهترین هتل های تهران است. با وجود سه ستاره بودن از امکانات خوبی برخوردار است و معماری ساختمان اول نظر شما را به خود جلب می کند. می تواند با هزینه ای مناسب گزینه خوبی برای لذت بردن و گشت و گذار در مناطق غربی تهران باشد. رضایت نسبی کاربران را نسبت به سایر هتل های سه ستاره تهران دارد.

هتل شهر تهران در سال 1375 در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع ساخته شد. این هتل در مجاورت فضای سبز وسیعی به نام سرخه حصار واقع شده و با معماری سنتی طراحی شده است. هتل سه ستاره تهران در سال 1391 برای آسایش میهمانان به طور کامل بازسازی شد. هتل شهر با 108 واحد اقامتی با سبک های لوکس و سنتی متنوع، طیف وسیعی از سلیقه میهمانان را پوشش می دهد.

واقع شدن هتل شهر تهران در نزدیکی پارک ملی سرخه حضار، هوای اغلب آلوده تهران را از یاد مهمانان هتل خواهد برد و در محیطی آرام و زیبا اقامتی دلپذیر را تجربه خواهند کرد که از دلایل رزرو هتل می باشد.

آدرس شهر هتل

خیابان دماوند – تقاطع خیابان کیخسروی رزرو 02177700041

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین هتل های تهران پرداختیم. آیا تجربه اقامت در هیچ یک از این هتل ها را داشته اید؟ اگر هتل دیگری با این امکانات و جذابیت ها سراغ دارید می توانید در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x