فناوری

معرفی 11 قابلیت جدید واتساپ که در سال 2024 اضافه شد 

قابلیت جدید واتساپ در طراحی و رنگ این پیام رسان کاملا مشهود می باشد. شما زمانی که برنامه خود را به روز رسانی می کنید، تا حدودی متوجه تغییراتی خواهید شد که در ادامه این تغییرات را به صورت کامل برای شما شرح می دهیم.

به گزارش پارت نیوز؛ قابلیت جدید واتساپ؛ در سال 2024 باعث شد تا حدودی کاربران راحت تر بتوانند از این پیام رسان استفاده کنند. ما در این مقاله ویژگی های جدید واتساپ را که تا به حال نمی دانستید را در اختیارتان قرار می دهیم.

معرفی 11 قابلیت جدید واتساپ

قابلیت های جدید واتساپ تا حدود زیادی راضی کننده می باشند. واتساپ در ابتدا برنامه خیلی محبوبی نبود، زیرا به اندازه تلگرام نتواست کاربران خود را شگفت زده کند. اما با قابلیت هایی که اخیرا ایجاد می کند، به یک پیام رسان خوب تبدیل شده است.

1. قابلیت جدید واتساپ؛ ساده کردن دسترسی به ایموجی

در حالی که ایجاد تصاویر جالب و به اشتراک گذاری رسانه با مردم سرگرم کننده است، اما اگر گیرندگان پاسخ ندهند، اوضاع یکسان نخواهد بود. برای از بین بردن زحمت تایپ کردن یک پاسخ متنی، در قابلیت جدید واتساپ از واکنش‌های ایموجی برای متون و رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده در چت یا به‌روزرسانی وضعیت پشتیبانی می‌کند.

2. ربات چت هوش مصنوعی که به زبان هندی می فهمد و پاسخ می دهد

واتس‌اپ که توسط هوش مصنوعی متا پشتیبانی می‌شود، یکی از اولین پلت‌فرم‌های پیام‌رسانی فوری است که دارای یک چت ربات بزرگ مبتنی بر مدل زبان است که می‌تواند به زبان هندی بفهمد و پاسخ دهد. همچنین می تواند آواتارهای هوش مصنوعی تولید کند و متا تأیید کرده است که متا AI در واتس اپ به زودی ابزارهای ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

3.  در قابلیت جدید واتساپ؛ موارد دلخواه خود را انتخاب کنید

در قابلیت جدید واتساپ؛ موارد دلخواه خود را انتخاب کنید

تب علاقه مندی ها از جمله قابلیت جدید واتساپ می باشد. واتساپ اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را ارائه کرده است که تب علاقه‌مندی‌ها را معرفی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد چت‌های معمولی و چت‌های مهم را دسته‌بندی کنند که می‌تواند شامل دوستان و خانواده باشد. این ویژگی تضمین می کند که هرگز پیام مهمی از افراد مهم زندگی خود را از دست نخواهید داد.

4. تماس تصویری با حداکثر 32 شرکت کننده

واتس‌اپ مدتی است که قابلیت تماس تصویری را ارائه می‌کند و با به‌روزرسانی اخیر، این برنامه اکنون می‌تواند حداکثر ۳۲ شرکت‌کننده را در یک تماس پشتیبانی کند و این در همه دستگاه‌ها کار می‌کند. همچنین یک ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه با صدا را معرفی کرد که تجربه مصرف ویدیو را در زمانی که دو نفر از هم دور هستند، افزایش می‌دهد.

5. پاسخ های سازماندهی شده و ایجاد رویداد

انجمن ها در واتس اپ یک راه عالی برای همکاری با مردم هستند و متا اخیراً آن را با گنجاندن گزینه ای برای سازماندهی پاسخ ها تقویت کرده است. رویدادهایی را با گزینه ای برای پاسخ دادن و موارد دیگر ایجاد کنید. این برای سازماندهی یک مهمانی بزرگ یا یک جلسه مفید است.

6. قابلیت جدید واتساپ؛ فیلتر چت گروهی

قابلیت جدید واتساپ؛ فیلتر چت گروهی

قابلیت جدید واتساپ، فیلتر گروهی می باشد. که سازماندهی و دسترسی به تمام گروه های واتس اپ را در یک مکان آسان می کند.

7. پیام های صوتی خصوصی

از هفتمین قابلیت جدید واتساپ؛ پیام های صوتی خصوصی می باشد. واتس اپ اکنون از پیام های صوتی خصوصی پشتیبانی می کند. این کار مانند ناپدید شدن عکس‌ها عمل می‌کند، یعنی وقتی گیرنده صدا را پخش کند، به‌طور خودکار حذف می‌شود.

8. قابلیت جدید واتساپ؛ کد مخفی برای چت های خصوصی

چت های خصوصی در واتساپ اضافه شده است. کاربران می توانند از چت های خصوصی استفاده کنند و کاملا خصوصی آنها را نگهداری کنند. این برای کسانی که از دو سیم کارت استفاده می کنند و نیاز به حفظ دو حساب WhatsApp دارند مفید است.

9. واتساپ برای Mac، iPad

واتساپ برای Mac، iPad

در به روز رسانی و قابلیت جدید واتساپ، اپلیکیشن های بومی را برای مک و آیپد معرفی کرد. در حالی که هنوز نمی توان برای یک حساب کاربری جدید WhatsApp از iPad یا Mac ثبت نام کرد، آنها می توانند آن ها را به عنوان یک دستگاه همراه برای دسترسی به WhatsApp در یک صفحه بزرگ جفت کنند. در حال حاضر، WhatsApp می تواند حداکثر چهار دستگاه همراه را در خود جای دهد.

10. با قابلیت جدید واتساپ؛ افراد ناشناس را ساکت کنید

این ویژگی تضمین می‌کند که واتساپ به‌طور خودکار تماس‌های شماره‌هایی را که در دفترچه تلفن شما ذخیره نشده‌اند مسدود می‌کند. باز هم یک ویژگی مهم برای کسانی که به حریم خصوصی اهمیت می دهند و نمی خواهند از شماره های ناشناس تماس بگیرند.

11. داشتن یک حساب کاربری واتساپ در چند تلفن

واتس اپ به کاربران اجازه می دهد تا به یک حساب کاربری در حداکثر چهار دستگاه دسترسی داشته باشند. به همین ترتیب، با آخرین به‌روزرسانی، می‌توان به دو حساب مختلف واتساپ در یک برنامه یا تلفن واحد نیز دسترسی داشت. این برای کسانی که از دو سیم کارت استفاده می کنند و نیاز به حفظ دو حساب WhatsApp دارند مفید است.

حرف آخر

در انتهای این مقاله شما متوجه تمام قابلیت های جدید واتساپ شده اید، با خواندن این مقاله، خواهشمندیم که نظرات خود را در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x