فیلم و سریال

معرفی 5 انیمه عاشقانه 2024؛ عاشقانه هایی با صحنه های احساسی و زیبا

انواع انیمه عاشقانه 2024 با داستان ها و رنگ‌های مختلف در انتظار ما هستند. مانند هر سال دیگر، سال 2024 نیز پر از انیمه‌های جذاب و تماشایی است.

به گزارش پارت نیوز؛ در ادامه لیستی از 5 انیمه عاشقانه 2024 فوق العاده زیبا تهیه کرده ایم. اگر انیمه‌های رمانتیک را دوست دارید، پس هر کدام از آن‌ها می‌توانند لحظات لذت‌بخشی را برای شما بسازند:

1. نشانه محبت (A Sign Of Affection)

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024
نام ژاپنی: Yubisaki to Renren
استودیو: Ajia-do

مانگای محبوب نشانه محبت از سال 2019 تاکنون در حال منتشر شدن بوده و انیمه اقتباسی از آن یکی از انیمه های عاشقانه 2024 است. این انیمه داستان دختری به نام یوکی را روایت می‌کند که از بدو تولد دچار اختلال شنوایی بوده است. به همین دلیل، نمی‌تواند با مردم به خوبی ارتباط برقرار کند.

او به طور تصادفی با مردی مرموز و جذاب به نام ایتسومی ناگی (Itsuomi Nagi) آشنا می‌شود که می‌تواند به چندین زبان صحبت کند. این آشنایی آرام آرام به سوی یک رابطه عاشقانه می‌رود.

2. شاهزاده شیطان خانه موموچی (The Demon Prince Of Momochi House)

بهترین انیمه های عاشقانه

تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024
نام ژاپنی: Momochi-san Chi no Ayakashi Ouji
استودیو: Drive

انیمه عاشقانه و فانتزی The Demon Prince of Momochi درباره دختری به نام هیماری است. در روز تولد 16 سالگی هیماری، او خانه ای را از اجدادش به ارث می برد. همه می گویند این خانه ملعون است و کسی وارد آن نشود. اما هیماری تصمیم می گیرد بدون توجه به آن از آن استفاده کند. تا اینکه 3 مهمان مرد به خانه اش می آیند که قصد رفتن ندارند و…

3. داستان حلقه های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

داستان حلقه های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

نام ژاپنی: Kekkon Yubiwa Monogatari
استودیو: Staple Entertainment

داستان حلقه های ازدواج، یکی از بهترین مدل های انیمه عاشقانه 2024 است. در واقع، اگر انیمه ایسکای و حرم را دوست دارید، این انیمه را دوست خواهید داشت. این انیمه عاشقانه 2024 حول محور پسری به نام ساتو می چرخد ​​که عاشق دوست دوران کودکی خود هیمه است. بنابراین، او به دنیای دیگری می رود. ساتو متوجه می شود که هیمه در آنجا یک شاهزاده خانم است که قرار است با پادشاه بعدی ازدواج کند.

4. شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

تاریخ انتشار: بهار 2024
نام ژاپنی: Hananoi-kun to Koi no Yamai
استودیو: East Fish Studio

در بین جدیدترین انیمه های 2024 نام انیمه شرایطی به نام عشق می‌درخشد. زمانی که مانگای این اثر شروع به منتشر شدن کرد، انتظار می‌رفت که تبدیل به یک انیمه شود؛ چرا که مانگایی بسیار محبوب بود. این انیمه توانایی و پتانسیل این را دارد که به یکی از عاشقانه ترین انیمه های ۲۰۲۴ تبدیل شود.

هاتورو (Hotaru) دختری است که به رابطه عاشقانه علاقه کمی دارد. با این حال سعی می‌کند درخواست هانانویی (Hananoi) را برای قرار بپذیرد. آن‌ها شروع به قرار گذاشتن و صحبت کردن در موضوعات مختلف می‌کنند و همه این دو را به چشم یک زوج بسیار زیبا می‌بینند. اما هر رابطه عاشقانه‌ای چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

5. دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

تاریخ انتشار: زمستان 2024
نام ژاپنی: Gekai Elise
استودیو: Maho Film

این انیمه از روی یک مانهوای کره‌ای در ژانر عاشقانه و تناسخی ساخته شده است. پس مطمئنا طرفداران کره و ژاپن، هر دو عاشق این انیمه خواهند شد. همچنین، انیمه دکتر الیس ممکن است مورد انتظارترین انیمه عاشقانه 2024 نیز باشد.

داستان انیمه دکتر الیس با تناسخ شخصیت زن اصلی داستان آغاز می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به عنوان یک دکتر خیلی عالی تحصیل کند. درحالی که تقریبا همه چیز خوب پیش می‌رود، دوباره به همان زندگی قبلی خود برمی‌گردد. او تصمیم می‌گیرد یک زندگی عالی با آینده‌ای روشن برای خود رقم بزند که در آن نیز یک رابطه عاشقانه وجود دارد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x