زیبایی و تناسب

معرفی 5 مورد از خوشبوترین عطرهای تابستانه زنانه با رایحه ای دل انگیز و خنک

در این مقاله می‌خواهیم 5 نمونه از خوشبوترین عطرهای تابستانه زنانه را به شما که رایحه‌های جدید و خاص برایتان جذاب هستند معرفی کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ عطرهای تابستانه زنانه در فصل گرما طرفداران بسیاری دارند. گرما و سرما در عملکرد رایحه‌ها نقش بزرگی ایفا می‌کنند، به همین خاطر، هرچه از فصل زمستان به فصل تابستان نزدیک می‌شویم ، لازم است عطرهای سنگین و گرم طبع خود را کنار گذاشته و به سراغ تهیه عطرهایی برویم که دارای طبعی خنک هستند و از روایحی سبک‌تر مانند روایح گلی یا مرکباتی برخوردارند.

رایحه‌های خنک مانند اقیانوسی، گلی و یا مرکباتی، روایحی هستند که احساس طراوت، تازگی و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورند و در روزهای گرم، حس کلافگی را از شما دور می‌کنند. در ضمن، عطرهای مناسب فصل تابستان زنانه به گونه‌ای درست شده‌اند که بهترین پخش بو و ماندگاری را در آب‌وهوای گرم به شما نشان دهند.

دکانت عطر چیست؟

عطرهای تابستانه زنانه

مفهوم دکانت یا عطر دست ریز ، در واقع فرآیندی است که طی آن عطر یا ادکلن از بطری طرح اصلی خود به یک ظرف نمونه استریل منتقل می‌شود.

یکی از راه‌های اقتصادی و هوشمندانه برای خرید عطرهای تابستانه زنانه این است که با خرید دکانت عطر ابتدا با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر، عطرهای مورد نظر را در حجم‌های 2 میل، 5 میل و 10 میل تست کنید. پس از اطمینان از تاثیر مثبت رایحه، حجم اصلی را خریداری کنید.

بهترین عطرهای تابستانه زنانه

در ادامه 5 مورد از بهترین عطرهای تابستانه زنانه که طرفداران بسیاری دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

لووه آگوا میامی بیچ؛ عطرهای تابستانه زنانه خنک

لووه آگوا میامی بیچ

عطر لووه میامی بیچ LOEWE – Agua Miami Beach، عطری از نوع ادوتویلت و عضو خانواده بویایی گلی چوبی مشکی می‌باشد. این عطر مردانه و زنانه، دارای رایحه‌­ای لطیف، شیرین و بی‌آزار است و با استشمام آن حس تازگی به شما دست می‌دهد.

در اسانس اولیه، روایح نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه و گلابی با یکدیگر درمی‌آمیزند و رایحه‌های یاس، گل برف و مگنولیا نت میانی را تشکیل می­‌دهند. نت ماندگار و پایه این عطر توسط مشک، خس‌خس و چوب صندل سفید ساخته شده است.عطر لووه میامی بیچ، عطری از برند اسپانیایی لووه بوده و در سال 2018 وارد بازار شده است.

ایو سن لوران مون پاریس؛ عطر تابستانه شیرین و خنک

عطرهای تابستانه زنانه

جز بهترین عطرهای تابستانه زنانه، ادوپرفیومی از گروه بویایی چایپر گلی، و دارای طبعی معتدل است. عطری با رایحه­ای بی‌آزار و شیرین که برای فصول بهار و تابستان انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

عطر ایو سن لوران مون پاریس با ترکیب مرکباتی و آبدار  ترنج، پرتقال، نارنگی، توت‌فرنگی، تمشک، گلابی و ترکیب کالون در نت نخست، آغاز می‌شود. نت میانی و قلب عطر را گل­‌های یاس، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و گل تاتوره در بر گرفته‌اند و نت پایه تحت سلطه روایح مشک، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط ، سدر و آمبروکسان قرار دارد.

عطر ایو سن لوران با رایحه مدرن در دسته عطرهای تابستانه زنانه قرارگرفته و توسط عطرسازان هنرمندی به نام‌های الیور کرسپ، هری فریمونت و دورا بگریچه آرناو ساخته شد و برند فرانسوی ایو سن لوران، این عطر را در سال 2016 به بازار عرضه نمود.

دیویدف کول واتر زنانه؛ عطری زنانه و ماندگار

دیویدف کول واتر زنانه

دیویدوف کول واتر زنانه DAVIDOFF – Cool Water for Women، ادوتویلتی از گروه بویایی گلی آبزی می‌باشد. این ادکلن زنانه خوشبو برای تابستان است چراکه دارای طبع خنک و رایحه آرامش‌بخش و دلنشین، است.

آغازگر این عطر دوست‌داشتنی، روایح  لاله مردابی، انگور فرنگی سیاه، مرکبات، گل سوسن، آناناس، خربزه، ترکیب کالون و به در نت اول می‌باشند. دیری نمی‌پاید که نت میانی با رایحه‌های لاله مردابی، رز، یاس، گل برف، عسل، نیلوفر آبی و زالزالک، جای نت نخستین را در فضا می‌گیرد.

در نهایت، آخرین رایحه‌هایی که از این عطر استشمام می­شوند، روایح مشک، وانیل، خس خس، بنفشه، چوب صندل سفید، توت سیاه، هلو و تمشک در اسانس پایه می‌باشند. عطر دیویدف کول واتر زنانه در سال 1996 توسط عطرساز پیر بوردن طراحی و روانه بازار شده است.

عطر جورجیو آرمانی مای وی؛ عطر زنانه برای تابستان

(Giorgio Armani My Way

جورجیو آرمانی مای وی (Giorgio Armani My Way) یکی از عطرهای تابستانه زنانه با گروه بویایی رایحه‌های گلی است. همچنین این عطر از ترکیب هوس‌انگیز مرکبات و گل‌ها و مشک برخوردار می‌باشد. رایحه‌های ترنج و شکوفه پرتقال در اسانس نخست، اولین روایحی هستند که از این عطر استشمام می‌شوند. پس از گذشت اندک زمانی روایح یاس و گل مریم در قلب این عطر، فضا را پر می‌کنند. نت پایه از ترکیب محبوب و جذاب مشک و وانیل به همراه سدر ساخته شده است.

عطر جورجیو آرمانی مای وی آفریده دستان هنرمند عطارانی به نام­های کارلوس بنایم و برونو ایوانوویچ است که در سال 2020 توسط برند ایتالیایی عطر جورجیو آرمانی وارد بازار شد.

کازاموراتی زرجف لا توسکا؛ عطر زنانه خاص

کازاموراتی زرجف لا توسکا

زرجوف لا توسکا XERJOFF – La Tosca، عطری با طبع معتدل است. این ادوپرفیوم جذاب، در گروه بویایی چایچر گلی قرار دارد و از بهترین عطرهای تابستانه زنانه به حساب می‌آید. تلفیق نارنگی ماندارین و لیموترش، نت اولیه این عطر را ساخته است.

در نت میانی رایحه‌های گل‌های رز و بنفشه با اکالیپتوس درآمیخته و در نهایت، روایح جذاب مشک و کهربا به همراه وانیل و نعنا هندی، آخرین رایحه‌هایی هستند که از عطر کازاموراتی زرجف لا توسکا استشمام می‌شوند. عطار لا توسکا فردی به اسم کریس موریس بوده است. این عطر شیرین زنانه در سال 2015 توسط برند ایتالیایی زرجوف به بازار وارد شد.

عطر تابستانه زنانه چه ویژگی دارد؟

معمولا رایحه لطیف و ملایم گل‌ها و گیاهان در کنار روایح میوه‌ای و آبزی در یک عطر و ادکلن زنانه تابستانی به چشم می‌خورد. یک ادکلن زنانه اصل که مناسب فصل تابستان باشد، می‌تواند وقار و کلاس خاصی به استایل شخصی شما بدهد.

بهترین عطر تابستانه زنانه کدام است؟

بسیاری از خانم‌ها برای پیدا کردن یک عطر تابستانی زنانه مناسب، به دنبال برندهای مختلف هستند تا بدانند که کدام برند، بهترین عطرهای تابستانی زنانه را تولید می‌کند. همان‌طور که گفته شد، نمی‌توان در بحث عطرها از «بهترین‌ها» نام برد؛ زیرا انتخاب بهترین عطر کاملا به سلیقه، روحیات و استایل فردی افراد بستگی دارد!

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی چند نمونه از عطرهای زنانه که مناسب فصل تابستان هستند پرداختیم. شما می توانید با توجه به سلیقه خود عطری که می پسندید را انتخاب کنید و در تابستان از آن استفاده نمایید. اگر شما نیز عطر خوش رایحه ای می شناسید در بخش دیدگاه ها نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x