مد

معرفی 6 رنگ موی مردانه ترند و جذاب

یکی از فاکتورهای ایجاد تغییر در آقایان استفاده از رنگ موی مردانه است. در ادامه به معرفی انواع رنگ مو برای آقایان خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ همانطور که زمان درحال تغییر است انواع رنگ موی مردانه نیز دچار تغییر شده‌اند. دورانی که مردان به خاطر رنگ کردن موهایشان سرزنش می‌شدند، گذشته است. در ادامه به انواع رنگ مو مناسب آقایان و نکات استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع رنگ موی مردانه

برخی از گزینه‌های رنگ مو ممکن است برای شما جذاب باشد. با این حال، ترکیبی از رنگ‌های مختلف مو را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید انتخاب رنگ موی مناسب مردانه را داشته باشید.

رنگ مو مردانه

رنگ موی مردانه قهوه ای

رنگ موی قهوه ای، برای آقایانی که پوست و موی تیره تری دارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این، رنگ قهوه ای با تن طبیعی‌تری مطابقت دارد و رنگ موی مناسب مردان به شمار می‌آید. اگر دوست دارید رنگ موهای خود را تا حد امکان طبیعی نگه دارید، این همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

رنگ موی خرمایی

رنگ موی خرمایی برای پوست‌های روشن و خنثی بسیار مناسب است و اغلب به عنوان یک تن سرد در نظر گرفته می‌شود، از این رو ته رنگ آبی بیشتری دارد.

رنگ شاه بلوطی

رنگ بعدی که در بین آقایان جوان بسیار محبوب است و می‌توان به عنوان یک رنگ موی مردانه فوق العاده از آن نام برد رنگ شاه بلوطی است. این یک تن قهوه‌ای غنی است که به مردان ظاهری کلاسیک می‌دهد. کمی رنگ های مایل به قرمز همراه با رنگ قهوه‌ای تیره دارد. این رنگ به شما تغییر ظریفی می‌دهد و ظاهر کلی شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. تفاوت بین قهوه ای و شاه بلوطی این است که رنگ موی شاه بلوطی قهوه ای تر و تن گرم تر است.

رنگ موی Ombre

رنگ موی Ombre شیک است و در چند سال گذشته یک روند پرطرفدار مو بوده است. بهترین گزینه‌های رنگ موی Ombre با رنگ‌های بلوند ساحلی، قهوه ای روشن و قهوه ای طبیعی است که رنگ موی مناسب مردان به کار گرفته می شود.

رنگ موی مردانه شرابی

اگر رنگ پوست روشن ‌تر و رنگ چشم‌های تیره دارید، این سایه قهوه‌ای مایل به قرمز یک گزینه عالی است. متوجه می‌شوید که حتی کم ‌رنگ‌ترین رنگ قرمز نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. این که رنگ موی مناسب مردان است، از سوی بسیاری از مردان، مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ شیری شکلاتی

این یکی دیگر از سایه های قهوه‌ای است که می‌توانید امتحان کنید. سایه‌های قهوه ای زیادی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها به تغییری مناسب دست یابید. سایه‌های شکلاتی، ظاهری طبیعی و دلپذیر را ایجاد می‌کند. اگر این رنگ مو را انتخاب کردید، منتظر انبوهی از توجهات باشید.

سایه روشن رنگ موی مردانه بلوند

این نیز یکی دیگر از رنگ موی مناسب مردان است که می‌تواند تغییری مناسب را فراهم کند. با افزایش طرفداران پاپ در سراسر جهان، این رنگ مو در بین گروه‌ها محبوبیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است. بسیاری از ستاره‌های مشهور پاپ این رنگ مو را انتخاب می‌کنند.

انواع رنگ موی مردانه

قهوه ای مسی

اگر به دنبال ته رنگ قرمز برای موهایتان هستید این رنگ را انتخاب کنید. این قهوه ای مسی رنگ بسیار متفاوتی دارد اما برای اکثر مردان بسیار زیبا به نظر می‌رسد. شما می‌توانید استایل خود را با این رنگ جذاب تکمیل کنید.

نکات مهم برای رنگ‌کردن مو

یکی از اولین نکاتی که قبل از خرید رنگ موی مردانه باید به آن توجه کنید رنگ پوست است. برای تعیین این مورد، یعنی سرد و گرمی پوست، باید به رنگ رگه‌های روی پوست توجه کنید.

اگر این رگه‌ها به رنگ آبی هستند، پوست شما سرد است؛ اما اگر این رگه‌ها به رنگ سبز دیده می‌شوند، پس پوست شما گرم است. حال طبق تعیین رنگ پوست، می‌توانیم رنگ مو‌ها‌یی که با پوست شما به‌خوبی سازگاری دارند را به شما پیشنهاد کنیم. با رعایت این اصل، شما یک استایل متمایز با ظاهری خوش‌تیپ‌تر خواهید داشت‌.

اگر رنگ پوست شما گرم است، رنگ‌ها‌یی مثل مشکی و قهوه‌ای برای شما بهتر خواهد بود. اگر رنگ پوست شما سرد است، از رنگ‌ها‌ی روشن‌تر که به پوست شما می‌آیند، استفاده کنید. اگر رنگ مو‌ی شما بیش از حد روشن است، از رنگ‌ موی مردانه تیره مثل مشکی استفاده نکنید. در این حالت رنگ روشن‌تر‌ی مثل قهوه‌ای، بهتر از مشکی به شما می‌آید.

تغییر رنگ مو‌ها‌ی سفید و خاکستری به رنگ‌ها‌ی دیگر، در کل کار دشوار و زمان‌بر‌ی است. بااین‌حال تولید‌کنندگان حوزه‌ی مواد آرایشی و بهداشتی، برای این مشکل هم چاره‌ای اندیشیده‌اند.

آن‌ها رنگ‌ها‌یی را طراحی و تولید کرده‌اند که در عرض چند دقیقه می‌توانند رنگ خاکستری و یا سفید مو‌ها‌ی شما را به رنگ مورد‌نظر تبدیل کنند. اگر وقت کافی ندارید، می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید. سعی کنید برای رنگ‌کردن مو‌ها‌یتان با انواع رنگ موی مردانه از لوازم خوب و با‌کیفیت استفاده کنید.

رنگ مو مناسب آقایان

رنگ و مواد مورد‌ استفاده شما از هر نوعی که باشند، لازم است مواد آن به‌خوبی با یکدیگر مخلوط شوند تا نتیجه‌ی کار یک ترکیب فوق‌العاده با رنگ زیبا شود. مواد و رنگ باید با همان نسبتی که در دستورالعمل آن‌ها نوشته شده است، با هم ترکیب شوند. اختلاف این نسبت‌ها و عدم رعایت قاعده‌ی خود رنگ‌ها، به ایجاد رنگ‌ها‌یی متفاوت از آنچه که می‌خواهید، منجر می‌شود و یا حتی ممکن است رنگ نقاط مختلف موهای شما عین هم نباشند.

لازم است قبل از رنگ‌زدن، موهایتان را حتما شانه بزنید. در‌ضمن برای پخش‌کردن و انتقال رنگ به نقاط مختلف موهایتان به طور یکدست، حتما باید از یک نوع شانه در طول پروسه‌ی رنگ‌زدن استفاده کنید. یکنواختی در توزیع رنگ، باعث می‌شود موهای شما یکدست و زیبا رنگ شوند.

بعد از رنگ‌کردن موهایتان باید منتظر گذر زمان کافی باشید. مدت زمانی که برای رنگ گرفتن موهایتان صرف می‌کنید، بسیار مهم است. اگر زمان اندکی را به آن اختصاص دهید، موهای شما به‌خوبی رنگ نمی‌گیرند؛ بنابراین از نتیجه‌ی کار رضایت نخواهید داشت. از طرفی هم اگر زمان زیاد‌ی را به رنگ گرفتن موی آقایان اختصاص دهید، موهای شما می‌سوزند و آسیب شدید‌ی به موهایتان وارد می‌شود که به‌راحتی قابل‌جبران نیست.

یک نکته‌ی جالبی که در مورد رنگ مو‌ی مردانه و همچنین بانوان وجود دارد، این است که رنگ مو‌ی واقعی بین ۸ تا ۲۰ مرتبه بعد از شستن موهایتان با شامپو، خود را نشان خواهد داد.

سخن پایانی

در انتخاب رنگ موی مردانه به کیفیت آن نیز توجه کنید. سعی کنید در این زمینه از برندهای خوب و با کیفیت استفاده کنید. در‌ضمن به این نکته توجه کنید که جنس موی بانوان و آقایان یکی نیست؛ پس رنگ مو‌یی که برای هر یک از آن‌ها تولید می‌شود، مطابق جنس مو‌ی آن‌ها‌ست و با هم تفاوت دارند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x