موفقیتپیشرفت شخصی

معرفی 9 مدرسه ابتدایی نوین دخترانه در تهران + اطلاعات و آدرس

در این مقاله به معرفی 9 مدرسه ابتدایی نوین می پردازیم که می توانید با خیال راحت کودکانتان را در آنجا ثبت نام کنید و دیگر نگران چیزی نباشید، این مدارس باعث افزایش خلاقیت و هیجان یادگیری فرزندانتان می شود.

به گزارش تجارت امروز؛  انتخاب مدرسه ابتدایی نوین شاید کمی سخت باشد زیرا دغدغه اصلی در میان همه افراد، از گذشته تا کنون فرستادن فرزندانشان به مدارسی است که بتوانند باعث رشد خلاقیت، هیجان و حتی رشد روابط اجتماعی و خصوصیات اخلاقی کودکان شود. ما با معرفی 9 مدرسه ابتدایی نوین به شما در این زمینه کمک خواهیم کرد که بتوانید با خیالی آسوده تصمیم بگیرید.

محلی که کودکانمان در آن قرار دارد مهم ترین دغدغه است، محیطی که کودکان در آن قرار دارند بر روی خصوصیات اخلاقی، رفتاری، تفکر و خیلی مسائل دیگر تاثیر گذار می باشد و مهم است که بدانیم فرزندانمان در چه محیطی و توسط چه افرادی قرار می گیرند. با ما همراه باشید تا با این مدارس آشنا شوید.

معرفی 9 مدرسه ابتدایی نوین

ما در این مقاله برترین مدرسه ابتدایی نوین برای فرزندانتان را ارائه داده ایم تا بتوانید با مدارس و اطلاعاتشان آشنا شوید، در دبستان فرزندان در سنی هستند که رفتار و اخلاقیات افراد بر روی کودکان تاثیر می گذارد و مهم است که بدانیم مطالبی که در حال آموزش دادن آن هستند مطالبی آموزنده و کارآمد برای کودکان در این رنج سنی مناسب باشند.

1- دبستان دولتی نرگس

مدرسه ابتدایی نرگس

این دبستان جزو مدرسه ابتدایی نوین و برتر قرار دارد که کارهای خیری اعم از: اقدام به ساختن مدرسه در مناطق محروم، آزاد کردن یک زندانی، فعالیت های قرآنی، کمک به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و .. ، البته این مدرسه به عنوان آبروی منطقه یک تهران معرفی شده است.

دبیرستان دخترانه نرگس عمری 50 ساله و 34 معلم دارد. نام آنها با انجام کارهای خیر گره خورده و دانش‌آموزانش همراه با آموزش دروس برای اصول و ارزش‌های انسانی تربیت می‌شوند. فخرالزمان نیکنام، مدیر مدرسه، دانش‌آموز همین مدرسه بوده است. از پنج سال پیش او به جایی بازگشته که زمانی در آن تحصیل کرده است.

نیکنام کار خود را از روستایی در رودبار قصران آغاز کرد. پیش از رسیدن به مدرسه دوران کودکی‌اش، در همین روستا هم دوری‌اش از فعالیت‌ روزمره را نشان داده است؛ در زمان مدیریت او برای اولین بار یک مدرسه روستایی هوشمند شد. مدیریت او و البته کمک همراهانش در مدرسه است که دانش‌آموزان را به کمک کردن تشویق می‌کند. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه1، پاسداران
آدرس خیابان پاسداران، پایین تر از سه راه اقدسیه، بعد از پمپ بنزین صاحبقرانیه
شماره تماس 021-22283546

2- دبستان ابتدایی راهیان حضرت زهرا

مدرسه راهیان حضرت زهرا

یک مدرسه هیئت امنایی با مدیریت سرکار خانوم نسرین السادات موسوی، جزو برترین مدرسه نوین منطقه 3 تهران معرفی شده است که کاربران زیادی از رضایت خود نسبت به این مدرسه گفته اند، برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه هیئات امنایی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه3، آفریقا
آدرس  خیابان آفریقا، کوچه سایه، پلاک 1
ایمیل school*at*rhzahra.ir
وب سایت rhzahra3.ir
تلفن فکس 26202141
تلفن تماس 22051400 – 26202116

3-دبستان هیات امنایی دخترانه شهدای معلم

شهدای معلم

مدرسه ای پر طرفدار و جزو مدرسه ابتدایی نوین قرار گرفته است، مدیری دلسوز و مهربان و فضای گرم و صمیمانه برای دانش آموزان، دقت و نظم و انضباط به خصوص نه تنها بر روی دانش آموزان بلکه روی معمان و تمامی کادر مدرسه. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه هیئات امنایی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه5، کاشانی
آدرس آیت الله کاشانی، خیابان 200 دستگاه، 20 متری منوچهر شرقی، کوچه گلشهر
وب سایت shohadaimoalem.ir
تلفن تماس 021-44114644

4- دبستان قوامی

مدرسه قوامی

مدرسه قوامی، یک مدرسه هوشمند و مجهز با امکاناتی به روز و توجه زیاد به دانش آموزان، فضایی امن وو منضبط برای کودکان، فضای بازی و تفریحی بعد از کلاس درس. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه7، مجیدیه
آدرس خیابان مجیدیه جنوبی، خیابان حاجی پور، کوچه جمالی
تلفن تماس 021-22323693

5-دبستان دولتی شهید صیاد شیرازی

مدرسه صیاد شیرازی

یکی از مدارس عالی منطقه 9 تهران، این مدرسه دارای امکانات علمی و آموزشی متنوعی برای دانش آموزان دبستان می باش. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه9، سی متری جی
آدرس امیری، نرسیده به سینما جی
تلفن تماس 021-66698686

6- دبستان دخترانه دولتی نورالهی

دبستان دخترانه دولتی نورالهی

مدرسه ابتدایی دبستان دخترانه دولتی نورالهی، یک مدرسه منضبط که بر تمامی تکالیف دانش آموزان دقت دارند، به مدیریت سرکار خانم سلطانی و دبیرانی دلسوز، همراه تا فرزندانتان به نحو احسنت در این مدرسه تحصیل کنند. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه11، اسکندری جنوبی
آدرس خیابان اسکندری جنوبی، بالاتر از مرتضوی، بن بست صدرا
تلفن تماس 021-66845600

7- مدرسه فروغ دانش پویا

مدرسه فروغ دانش پویا

مدرسه ای با محیطی دوستانه و صمیمی عاقلانه برای دانش آموزان با مدیریت سرکار خانوم کاجو لاهیجی مدیری دلسوز و پرتلاش محیطی امن و خلاق برای کودکانتان. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه غیر دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه13، نیروهوایی
آدرس خیابان پیروزی، خیابان ششم نیروی هوایی، فرعی6/30، پلاک23
ایمیل foroughdaneshschool‌[‌a‌‌t‌‌‌]‌gmail.com
وب سایت www.forooghdanesh.ir
تلفن تماس 021-77167076/77439272

8-مدرسه دولتی دخترانه جواد الائمه

مدرسه دولتی دخترانه جواد الائمه

این مدرسه جزو مدارسی می باشد که در بسیاری از شهر ها قرار دارد و مدرسه ای کوشا و منضبط است که به فعالیت های درسی و کنترل می پردازند. محیطی مطمئن برای رشد درس کودکتان. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه15، والفجر
آدرس الفجر، خیابان قائم، کوچه شهید میری
تلفن تماس 021-33140868

9- دبستان دولتی دخترانه هدی

دولتی دخترانه هدی

شما در این مدرسه می توانید از درس خواندن و یادگیری مطالب علمی آموزشی فرزندتان مطمئن باشید، فضایی دوستانه و محیطی دلنشین برای دانش آموزان جهت یادگیری درس هایشان. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با مدرسه جدول زیر را مشاهده کنید:

نوع مدرسه دولتی
جنسیت دخترانه
مقطع ابتدایی
منطقه منطقه19، عبدل آباد
آدرس شهرک شکوفه، خیابان لقمان، انتهای ایستگاه اتوبوس، جنب مدرسه شهید امامی
تلفن تماس 021-55828633/55872121

کلام آخر

مدرسه محیطی بسیار مهم برای آموزش و تربیت کودکان است، کودکان با روحیات لطیفی که دارند لازم است محیطی که در آن قرار است قرار بگیرند محیطی سالم و آموزنده باشد تا به درستی رشد کنند و شما در این مقاله با برترین مدارس آشنا شده اید، ممنونیم از شما که تا انتهای این مطلب با ما همراه بوده اید. اگر انتقاد و یا حتی پیشنهادی دارید خوشحال می شویم که با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

انتهاب مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x