روانشناسی

معروف ترین نشانه افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند، امروزه تعداد زیادی دارند. شما با دانستن نشنه های این افراد می توانید سریع آن ها را تشخیص بدهید و از آن ها فاصله بگیرید.

به گزارش پارت نیوز؛ افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند. می توانند بسیار باهوش باشند زیرا این افراد همیشه در حال تجزیه و تحلیل هستند تا دروغ آن ها برملا نشود. بنابراین هر کسی از نزدیکان شما می تواند این ویژگی را داشته باشد.

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند را بشناسید

این افراد همیشه به این کار ادامه خواهند داد. زیرا می توان گفت نوعی اختلال است که شاید خود فرد نداند. اما اگر شما هم این نشانه ها را بدانید می توانید بشناسید و دیگر به این افراد اعتماد نکنید.

اعمال و رفتار آنها یکی نیست

همانطور که من می گویم انجام دهید، نه آنطور که من انجام می دهم. به نظر می رسد که اعمال آنها هرگز با کلمات جذاب آنها مطابقت ندارد. آنها توقعات بسیار بالایی از شما دارند، اما به نظر نمی رسد که خودشان از این استانداردها پیروی کنند. آنها اجازه دارند با دوستان سابق “دیوانه” خود که “هنوز عاشق” آنهاست شام بخورند، اما رفتاری بی سر و صدا برای بیرون رفتن با دوستانتان به شما خواهند داد.

از قوانین پیروی نمی کنند و به دنبال پیچوندن هستند

قوانین در مورد دیگران صدق می کند، اما در مورد من صدق نمی کند. آنها معتقدند که از نظر قانونی و اخلاقی فراتر از قانون هستند. آنها احساس می کنند حق دارند هر طور که می خواهند رفتار کنند، اما دیگران باید همیشه در صف نگه داشته شوند. ما هر روز این را در سیاست می بینیم، زمانی که مقامات منتخب ما به اخلاقیاتی که بر دیگران اعمال می کنند پای می بندند.

همیشه دیگران مقصرند

همیشه تقصیر شخص دیگری است تقصیر آنها نیست که دروغ می گویند. تقصیر شماست که اینقدر کوچک هستید و به دروغ آنها اشاره می کنید. آنها همچنین ممکن است اشتباهات گذشته شما را مطرح کنند تا ثابت کنند که دروغ آنها در مقایسه با آنها چندان بد نیست. یک نفر همیشه به دنبال آنهاست و این دلیل پشت همه مشکلات آنهاست.

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند: کسی حق اعتراض ندارد

هر کس به اشتباهات من اشاره کند باید مجازات شود. وقتی همه چیز شکست خورد، باید مجازات شوید، بنابراین یاد می گیرید که دیگر به دروغ های آنها اشاره نکنید. این را می‌توان از طریق مثلث‌سازی، تقلب و معمولاً درمان بی‌صدا انجام داد.

خود آنها قربانی هستند

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند، قربانی همیشگی رفتار بد آنها همیشه ریشه های هق هق آمیزی دارد. آنها دروغ گفتن را به خاطر سابق یا والدین بداخلاق خود آموختند. آنها از نمایش متنفرند. تنها چیزی که آنها همیشه می خواستند آرامش و سکوت است، و با این حال آنها بیش از هر کسی که تا به حال می شناختید درام را برانگیختند. آنها نفرت خود را از منفی نگری اعلام می کنند، در حالی که شما را به هر کسی که گوش می دهد، “هیستریک” خطاب می کند، حتی زمانی که شما کاملا آنها را نادیده می گیرید.

متواضع، حامی و برتر هستند

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند، ادعا می کنند که من در کنارت هستم و به به من اعتماد کن. شما احساس می کنید کودکی است که توسط یک بزرگسال مورد سرزنش قرار گرفته است. آنها طوری با شما صحبت می کنند که گویی از نظر فکری ناتوان هستید و از نظر عاطفی ناپایدار هستید. وقتی سعی می‌کنید خود را بیان کنید، می‌خندند و نگرانی‌هایی که ممکن است داشته باشید را بیش از حد حساس و دیوانه‌وار رد می‌کنند.

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند: همیشه دلیل و بهانه داردند

متوجه خواهید شد که آنها زمان بیشتری را صرف توجیه رفتار خود می کنند تا اینکه واقعاً آن را بهبود بخشند. آنها به جای عذرخواهی یا اعتراف به تقصیر، به سادگی واقعیت را نادیده می گیرند و در مواجهه با آن با شواهد محکم بحث می کنند.

بازماندگان نیز اغلب متوجه می شوند که به نظر می رسد روانپزشکان از هیجان دروغ گفتن لذت می برند. گاهی اوقات به نظر می رسد که آنها شواهدی را کاشته اند که در واقع به شما امکان می دهد آنها را بگیرید. آنها دروغ می گویند حتی زمانی که حقیقت کافی باشد. چرا؟ زیرا فریب دادن دیگران کاری است که انجام می دهند. این تنها نقطه برجسته زندگی غیر قابل تحمل آنهاست. (دروغ پاتولوژیک).

 همه چیز را به سخره می گیرند

آن ها از جمله شوخی کردم و چیزی نگفتم زیاد استفاده می کنند. برای پوشش حرف و دروغ های خود دائم پشت این کلمات قایم می شوند تا کسی آن ها را تبرئه نکند. مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که طنز هرگز نباید به عنوان ابزاری برای تحقیر یا آسیب رساندن به کسی استفاده شود.

حرف های افراطی محبت آمیز

این افراد معمولا در همان ابتدا شروع می کنند با شما به صورت کلامی صمیمی می شوند. به اصطلاح می گوییم این آدم لب و دهن است. یعنی در سخن خود ادعای زیادی دارد. این افراد بدون اینکه به شما خیلی نزدیک باشن از جمله هایی مانند قربونت برم و تو عشقی و فلان استفاده می کنند.

زود صمیمی می شوند

این افراد شما رانشناخته حس صمیمیت شدیدی را به شما القا می کنند تا شما آن ها را دوست خود بدانید و آن ها بتوانند اطلاع کافی داشته باشند و برای دروغ های خود دلیل و بهانه داشته باشند.

افرادی که به دنبال دروغ و ریاکاری هستند: دائم با شما درد و دل می کنند

این افراد به دروغ از مشکلات داشته و نداشته خود با شما صحبت می کنند تا شما هم خود را به او نزدیک بدانید و از رازها و مشکلات خود در کنار آنها صحبت کنید. این اخلاق آن ها بیشتر برای سواستفاده کردن از شما است. پس دقت کنید با هر کسی زیاد و به سرعت نزدیک نشوید.

فقط زمانی به شما نزدیک می شوند که نیازتان داردند

این افراد در مواقعی که شما برای آنها منفعتی ندارید و نمی توانند دربرنامه های دروغ خود شما را جای بدهند. شما را کنار می گذارند و تنها تا زمانی که شما متوجه دروغ و ریاکاری آن ها نشده اید، می توانند شما را دوست داشته باشند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x