سلامت

میوه های چاق کننده صورت کدام اند؟/ چاقی صورت در یک هفته

راه های مختلفی برای تپل کردن صورت وجود دارد که میوه های چاق کننده صورت، از جمله روش های سالم و فوری برای این کار است. در ادامه علاوه بر معرفی میوه های چاق کننده صورت، روش های چای صورت در یک هفته را در اختیار شما می گذاریم. 

به گزارش پارت نیوز؛ شما اگر از میوه های چاق کننده صورت استفاده کنید، تاثیر معجزه آسا آن را می بینید. چاقی صورت برای خانم ها مهم است، زیرا صورت تپل زیبایی خاصی را به همراه دارد.

اگر دقت کرده باشید، افرادی که صورت گرد دارند، بانمک و تو دل برو هستند. بنابراین اگر شما صورت لاغری دارید، در ادامه همراه ما باشید تا با بهتری روش، چاقی صورت را در یک هفته تجربه کنید.

میوه های چاق کننده صورت کدام اند؟

میوه های مختلفی برای شفاف سازی صورت وجود دارد. اما تعدادی از آن ها مستقیم چاق کننده صورت هستند که در این بخش به معرفی میوه های چاق کننده صورت می پردازیم.

میوه های چاق کننده صورت: موز

اگر به دنبال چاق شدن صورت خود هستید، موز یک انتخاب عالی است. آنها نه تنها مغذی هستند، بلکه منبع عالی کربوهیدرات و کالری نیز هستند. یک موز متوسط ​​(118 گرم) حاوی مواد مغذی زیر است.

کالری: 105
پروتئین: 1 گرم
چربی: 0.4 گرم
کربوهیدرات: 27 گرم
فیبر: 3 گرم
ویتامین B6: 26٪ از ارزش روزانه (DV)
منگنز: 13 درصد از DV

علاوه بر این، موز حاوی بسیاری از ریزمغذی‌های دیگر است. به خصوص موز سبز سرشار از نشاسته مقاوم است که بدون هضم از دستگاه گوارش شما عبور می کند. تحقیقات نشاسته مقاوم را با بهبود سلامت روده مرتبط دانسته است.

موز یک میان وعده راحت در حین حرکت است و می توان آن را به بلغور جو دوسر یا اسموتی های تهیه شده با سایر مواد پرکالری مانند کره آجیل یا ماست پرچرب اضافه کرد تا به افزایش وزن شما کمک کند.

میوه های چاق کننده صورت: آووکادوها

میوه های چاق کننده صورت آووکادو

آووکادو دارای مشخصات مغذی قابل توجهی است. بعلاوه، کالری و چربی های سالم بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند، انتخابی عالی هستند. آووکادو در بالای لیست میوه های چاق کننده صورت قرار دارد.

نصف آووکادوی متوسط ​​(100 گرم) حاوی مواد مغذی زیر است.

کالری: 161
پروتئین: 2 گرم
چربی: 15 گرم
کربوهیدرات: 8.6 گرم
فیبر: 7 گرم
ویتامین K: 17.5٪ از DV
فولات: 21 درصد از DV
آووکادو همچنین سرشار از بسیاری از ریزمغذی‌های دیگر از جمله پتاسیم و ویتامین‌های K، C، B5 (پانتوتنیک اسید) و B6 (پیریدوکسین) است.

میوه های چاق کننده صورت: نارگیل

میوه های چاق کننده صورت

نارگیل میوه ای همه کاره است که به دلیل فواید سلامتی فراوانش محبوبیت زیادی به دست آورده است. همچنین منبع بسیار خوبی برای کالری است، زیرا سرشار از چربی و کربوهیدرات متوسط ​​است که در دسته میوه های چاق کننده صورت، قرار گرفته است.

یک وعده (28 گرم) گوشت نارگیل مواد مغذی زیر را فراهم می کند:

کالری: 99
پروتئین: 1 گرم
چربی: 9.4 گرم
کربوهیدرات: 4.3 گرم
فیبر: 2.5 گرم
منگنز: 17 درصد از DV
سلنیوم: 5 درصد از DV
نارگیل همچنین دارای بسیاری از مواد معدنی مهم از جمله فسفر و مس است.

میوه های چاق کننده صورت: انبه

انبه یک میوه خوشمزه و شیرین است که دارای خواص مغذی قابل توجهی است. انبه منبع خوبی از کالری است که جز میوه های چاق کننده صورت قرار می گیرد.

کالری: 99
پروتئین: 1.4 گرم
چربی: 0.6 گرم
کربوهیدرات: 25 گرم
فیبر: 3 گرم
فولات: 18 درصد از DV
علاوه بر این، انبه منبع خوبی از مس، چندین ویتامین B و ویتامین A و E است.

میوه های چاق کننده صورت: سیب

میوه های چاق کننده صورت

سیب از جمله میوه های چاق کننده صورت است که باعث چاقی و سفتی صورت می شود. کلاژن و الاستین دو ماده‌ی اصلی برای عضله سازی هستند چیزی که ما برای چاق شدن صورت به آن نیاز داریم.

تحقیقات نشان می‌دهد که درصد این دو ماده در سیب بسیار بالاست که نه تنها منجر به تقویت عضلات و چاقی دائمی صورت می‌شود بلکه کمک می‌کند پوست شما نرم‌تر و صاف‌تر نیز به نظر برسد.

چاقی صورت در یک هفته

شما با استفاده از روش های مختلف، می توانید گونه های خود را به صورت طبیعی چاق کنید.

1- تمرینات صورت را برای افزایش وزن صورت انجام دهید

چاق کننده صورت با ورزش

برخی از تمرینات صورت و ژست های یوگا را به عنوان یکی از بهترین راه ها برای بلند کردن گونه های افتاده و داشتن ظاهری پف دار امتحان کنید.

2- غذاهای غنی از مواد مغذی با چربی های سالم مصرف کنید

برخی از غذاهای مغذی با شمارش کالری بالا ممکن است به افزایش وزن و حفظ صورت پرتر کمک کنند.

3- چگونه ص.رتمان را پر کنیم؟ از محصولات مختلف پوست استفاده کنید

کرم‌های موضعی ممکن است پوست را آبرسانی کنند و استفاده منظم از آن ممکن است از پیری سلول‌های پوست جلوگیری کند و ظاهری پرتر و سالم‌تر به پوست بدهد.

علی رغم اینکه برخی از افراد فکر می کنند کار می کنند، هیچ مطالعه ای این ادعا را تایید نمی کند که درمان های موضعی ممکن است باعث افزایش وزن در صورت شود.

4- چگونه صورتمان را پر کنیم؟ استفاده از علم پزشکی

درمان‌های طبیعی می‌تواند به طور موقت گونه‌های چاق را به شما بدهد. اگر به دنبال راه حل های طولانی مدت برای چاق کردن صورت خود هستید، روش های پزشکی یا زیبایی مانند پرکننده گونه یا جراحی صورت را در نظر بگیرید. اگر گونه های افتاده دارید، انتخاب های پزشکی زیر سودمندتر هستند.

حرف آخر

در این مقاله شما با میوه های چاق کننده صورت و روش هایی که می توان با سرعت بیشتری به چاقی صورت رسید، آشنا شدید. در مجموع انتخاب با خود شما است که به وسیله یک رژیم غذایی مفید و سودمند چاق شوید، یا از روش های پزشکی استفاده کنید.

اما به یاد داشته باشید که روش های پزشکی در دراز مدت ممکن است ضرر داشته باشد، بنابراین بهتر است این رژیم غذایی را همیشه داشته باشید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x