تولید و تجارت

نایلون استرچ و خرید آن

کارخانجات و تولیدی ها برای بسته بندی محصولاتشان به دنبال بسته بندی مناسب و مقرون به صرفه هستند. استفاده از متریال بسته بندی باید با دقت بالایی انجام می گیرد. در واقع انتخاب یک متریال بسته بندی باید بر اساس فاکتور های مختلف انجام شود. بسته بندی خوب ، بسته بندی است که بتواند در مقابل آلودگی ها و ضربات ، از کالا محافظت نماید و قیمت ارزانی داشته باشد. نایلون استرچ یکی از نایلون هایی است که برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون استرچ ، نایلون شفاف با ضخامت کم است که قدرت کشش و چسبندگی بسیار بالایی دارد. فیلم استرچ کالایی اقتصادی است که استفاده از نایلون استرچ برای حفاظت از کالا ها انجام می گیرد و بسته بندی ایجاد شده به وسیله ی نایلون استرچ  از کالا ها در مقابل آلودگی ، گرد و خاک، رطوبت ، ضربه و…. محافظت می نماید. به همین دلیل استفاده از فیلم استرچ بسیار گسترش پیدا کرده است. نایلون استرچ دارای مزیت هایی است که موجب شده در مصارف تولیدی ، خانگی و فرودگاهی از آن استفاده شود. نایلون استرچ در انواع مختلف به تولید می رسد که در کارایی تا حدودی متفاوت هستند. انواع نایلون استرچ شامل استرچ مبلی، استرچ غذایی ، نایلون استرچ صنعتی و… می شود.

فروش نایلون استرچ از طریق مرکز دریا پلاستیک در کیفیت های عالی ارائه می شود. برای خرید فیلم استرچ در انواع ابعاد از طریق این مجموعه می توانید بهترین نایلون ها را تهیه کنید. مجموعه ی دریا پلاستیک تولید کننده ی نایلون های بسته بندی است و توانسته فروش مستقیم نایلون استرچ از درب کارخانه را ارائه دهد. برای خرید نایلون استرچ و سایر محصولات تولیدی دریا پلاستیک با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

نایلون استرچ چیست؟

استرچ د ر لغت به عمعنای کش آمدن است و این نام به دلیل خاصیت کشسانی بسیار زیاد نایلون استرچ به آن داده شده است. نایلون استرچ نایلونی شفاف است که بسته های پوشش داده به وسیله ی این نایلون ، قابل رویت هستند. همچنین نایلون استرچ چسبندگی بسیار بالایی دارد. برای انواع بسته بندی ها می توان از نایلون استرچ استفاده نمود. فیلم استرچ در ابعاد و ضخامت های گوناگون به تولید می رسد و این نایلون ها بسیار کاربردی هستند. یکی از مزیت های فیلم استرچ ، قیمت ارزان آن است. اقتصادی بودن این متریال بسته بندی در کنار تمام ویژگی های بسیار خوبش موجب شده طرفداران زیادی داشته باشد. نایلون استرچ از نظر تعداد لایه در انواع 3 لایه و5  لایه بسیار رایج است. وجود تعداد لایه های مختلف در ساخت نایلون استرچ شامل تکنولوژی خاصی در تولید این نایلون ها است. نایلون استرچ در تعداد لایه های بیشتر دارای مقاومت و استحکام بالایی بوده و کشش پذیری بیشتری دارد و این نایلون ها تحمل بالایی در مقابل ضربه دارد.

مزایای استفاده از نایلون استرچ

در میان انواع نایلون ها ، فیلم استرچ دارای مزایای بسیار خوبی می باشد و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این نایلون در زمان بسته بندی ، به کالا ها می چسبد زیرا چسبندگی بسیار زیادی دارد و به هم دلیل بسته ها به صورت وکیوم در می آید و از نفوذ آلودگی رطوبت به داخل بسته ها جلوگیری می شود. بسته بندی به وسیله ی نایلون استرچ ، بهداشتی است زیرا این نایلون از کالا ها در برابر آلودگی ها محافظت می کند و غیر قابل نفوذ است. استحکام فیلم استرچ در بسته ها بسیار زیاد است و با استفاده از نایلون استرچ می توان بسته های بسیار عالی را ایجاد نمود.

نایلون استرچ و خرید آن

نایلون استرچ صنعتی

نایلون استرچ در انواع مختلف دسته بندی می شود که یکی از این دسته بندی ها، فیلم استرچ صنعتی است. نایلون استرچ صنعتی دارای کاربرد های بسیار زیادی است. استفاده از نایلون استرچ صنعتی برای بسته های صنعتی و کالا ها بسیار زیاد است و موجب شده که تولید کنندگان و هم افراد برای انتقال کالا ها از فیلم استرچ برای بسته بندی کالا یا صنعتی استفاده نمایند.

  • بسته بندی کاشی و مصالح
  • بسته بندی لوازم بهداشتی ساختمانی
  • بسته بندی مبلمان و کالا های چوبی
  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی الوار، ورق های کامپوزیت، نئو‌‌پان و پلاستیک
  • بسته بندی علوفه
  • بسته بندی جعبه و کارتن ها
  • بسته بندی کود و …
  • بسته بندی پالت ها
  • بسته بندی انواع لوازم دکوری

 خرید نایلون استرچ با کیفیت بالا

در صورتی که می ‌خواهید برای بسته ‌بندی کالا ها و محصولات مورد نظرتان از نایلون استرچ استفاده کنید باید توجه داشته باشید که این نایلون ‌ها در انواع کیفیت در بازار موجودند. هر چه کیفیت فیلم استرچ بالاتر باشد، بسته‌ های ایجاد شده مقاوم‌ تر خواهند بود. فروش نایلون استرچ توسط فروشگاه‌ های زیادی انجام می‌ گیرد اما یکی از بهترین مجموعه ‌ها در زمینه فروش نایلون استرچ ، مرکز دریا پلاستیک است. مجموعه دریا پلاستیک سال‌ هاست در زمینه فروش نایلون‌ های بسته ‌بندی از جمله نایلون حباب‌ دار، فیلم استرچ، نایلون عریض و نایلون شیرینگ فعالیت دارد و توانسته انواع نایلون ‌ها را با مناسب ‌ترین قیمت عرضه کند. فروش محصولات از طریق سایت دریا پلاستیک به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و شما می ‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید. برای خرید نایلون استرچ توجه کنید که می ‌توانید انواع عرض ها از این نایلون را تهیه کنید. دقت کنید به دلیل این که نایلون استرچ دارای چسبندگی بالایی است بنابراین این نایلون ‌ها امکان فروش فله را ندارند و به صورت رولی به فروش می‌ رسند. فیلم استرچ در رول‌ ها در وزن مختلف در بازار یافت می‌ شوند که می ‌توان به حجم دلخواه آن را تهیه کرد.

نایلون استرچ و خرید آن

خرید اینترنتی نایلون استرچ

فیلم استرچ از انواع نایلون هایی است که امروزه در کارخانجات زیادی برای بسته بندی ها از آن استفاده می شود. این نایلون بسیار مقاوم در مقابل پارگی است و به همین دلیل در مقابل ضربات وارده بسیار مستحکم است. تولید فیلم استرچ با استفاده از تجهیزات خاص انجام می گیرد و در صورتی که تجهیزات پیشرفته به همراه مواد اولیه ی با کیفیت در تولید فیلم استرچ استفاده شود، نایلون های تولیدی دارای کیفیت بالایی هستند. در مرکز دریا پلاستیک به دلیل استفاده از مواد اولیه ی مرغوب ، نایلون ها با بالاترین سطح کیفی به تولید می رسند و خرید فیلم استرچ از طریق این مجموعه بدون نگرانی خواهد بود. مراکزی که در حوزه ی فروش فیلم استرچ فعالیت دارند ، رول های فیلم استرچ را در عرض های مختلف ارائه می کنند و خریداران فیلم استرچ با توجه به کالا هایی که دراند ، این نایلون ها را تهیه می کنند. اگر شما هم می‌ خواهید خرید فیلم استرچ را از یک تولید کننده بزرگ انجام دهید پیشنهاد ما به شما مرکز دریا پلاستیک است. مجموعه دریا پلاستیک یکی از مراکز بزرگ و معتبر در زمینه فروش نایلون‌ ها می ‌باشد که فروش نایلون استرچ را به صورت اینترنتی ارائه می ‌نماید. اگر قصد خرید نایلون استرچ با کیفیت و مرغوب را دارید و می‌ خواهید این نایلون ‌ها را با مناسب ‌ترین قیمت تعیین کنید پیشنهاد ما به شما دریا پلاستیک است. قیمت نایلون استرچ از موارد مهمی است که خریداران این نایلون‌ ها به آن توجه دارند و هر چه قیمت آن مناسب ‌تر باشد بسته‌ های نهایی اقتصادی تر خواهند بود. در مرکز دریا پلاستیک ، قیمت نایلون استرچ بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

https://daryapelastic.com/

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x