دسته‌بندی نشده

نایلون حبابدار و بسته بندی با آن

همانطور که می‌ دانید نایلون حباب‌ دار برای حفاظت و پوشش دهی به لوازم استفاده می‌ شود تا در زمان حمل کالا ها صدمه‌ ای به آن وارد نشود. نایلون حبابدار یکی از نایلون‌ های رایجی است که همه ما آن را مشاهده کرده‌ ایم. در بسته‌ بندی کالا های مختلف نایلون حباب‌ دار استفاده می‌ شود. نایلون ضربه گیر که در ابتدا با هدف ایجاد کاغذ دیواری ساخته شد و برای این کار استقبال از آن انجام نگرفت، امروزه به عنوان بسته‌ بندی محافظتی شناخته می‌ شود.

کاربرد نایلون حبابدار

پلاستیک حبابدار پوششی ارزان قیمت است که استفاده آسانی هم دارد. می‌ توان از نایلون حباب‌ دار برای پوشش دهی به انواع کالا ها استفاده کرد تا آن ها را در مقابل ضربه مقاوم ساخت. استفاده از نایلون ضربه گیر بسیار محبوب است و این روش بسیار آسان و موثر برای مراقبت از کالا ها در زمان حمل و نقل می‌ باشد. از مزایای نایلون حبابدار این است که می‌ توان برای انواع کالا های کوچک و بزرگ از آن استفاده کرد. نایلون حبابدار به عنوان عایق انرژی نیز شناخته می‌ شود. زمانی که از نایلون حبابدار در فضایی استفاده می‌ شود، تغییرات دما به حداقل خود می‌ رسد. بنابراین برای پوشش دهی به پنجره‌ ها و غیره از نایلون حباب‌ دار استفاده می‌ شود. استفاده از پلاستیک حباب‌ دار برای عایق کاری دارای مزایای زیادی است. این نایلون به راحتی با استفاده از قیچی برش داده می‌ شود و می‌ توان به ابعاد مورد نظر آن را تقسیم بندی کرد. بنابراین شما با حداقل امکانات می‌ توانید عایق کاری را انجام دهید و از نایلون حبابدار در این مکان استفاده کنید. برای نصب نایلون حبابدار اگر بخواهید آن را بر روی شیشه ، پنجره و غیره نصب کنید، نیازی به چسب ندارید بلکه با پاشیدن مقداری آب بر روی شیشه‌ ها می‌ توانید نایلون حبابدار را به شیشه متصل کنید. نایلون حباب‌ دار بسیار با دوام و ماندگار است و یکبار مصرف نمی‌ باشد. شما می‌ توانید تا زمانی که نایلون حبابدار و حباب‌ های آن سالم است از این نایلون چندین مرتبه استفاده کنید. نایلون حباب‌ دار ماده‌ ای سازگار با محیط زیست می‌ باشد که می‌ توان آن را پس از استفاده بازیافت کرد.

مواد تشکیل دهنده نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از پلی اتیلن ساخته شده و یکی از انواع پلاستیک‌ هایی است که دارای حباب‌ های هوا بر روی سطح خود می‌ باشد. حباب‌ های هوا بر روی سطح نایلون حباب‌ دار موجب ضربه‌گیری بسیار عالی خواهند شد. نایلون حباب‌ دار دارای دوام بسیار بالایی بوده و وزن سبکی دارد. نایلون حبابدار شفاف بوده و استفاده آسانی دارد. شما می‌ توانید از نایلون حبابدار در اسباب کشی‌ ها برای پوشش به کالا استفاده نمایید. نایلون‌ ضربه گیر در انواع مختلف طراحی می‌ شوند و همین موجب شده تا افراد برای مصارف مختلف از نایلون حبابدار استفاده کنند.

نوشته های مشابه

انواع نایلون ضربه گیر از نظر تعداد لایه

همانطور که گفته شد، تنوع نایلون‌ های حبابدار بسیار زیاد بوده و می‌ توان برای مصارف مختلف از آن بهره برد. یکی از دسته‌ بندی‌ های نایلون ضربه گیر بر اساس تعداد لایه‌ های آن می‌ باشد. نایلون حبابدار در انواع دو لایه و سه لایه بسیار رواج دارد. این نایلون‌ ها برای بسته‌ بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از نایلون حباب‌دار دو لایه برای طیف گسترده‌ ای از کالا ها استفاده می‌ شود. برای بسته‌ بندی کالا هایی مانند ظروف شکستنی، قطعات الکترونیکی، لوازم یدکی و غیره از نایلون حبابدار دو لایه استفاده می‌ شود. استفاده از نایلون حبابدار سه لایه برای بسته‌ بندی لوازم بزرگ و سنگین در نظر گرفته می‌ شود. این نایلون ها دارای مقاومت بالاتری در مقایسه با نایلون حبابدار دو لایه هستند. برای لوازمی‌ مانند یخچال، گاز و غیره که نیاز به نایلونی با مقاومت بالاتر دارند از نایلون حبابدار سه لایه استفاده می‌ شود.

فروش نایلون حباب‌دار در تنوع بالا از طریق شرکت دریا پلاستیک ارائه می‌ شود. مجموعه دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ نایلون حبابدار در کشور فعالیت دارد و نایلون ها را به صورت مستقیم به شما ارائه می‌ نماید.

نایلون حبابدار و بسته بندی با آن

انواع نایلون حباب‌ دار از نظر جنس

یکی از پارامتر های مهم در دسته‌ بندی نایلون‌ های حباب‌ دار ، جنس نایلون َضربه گیر می‌ باشد. نایلون‌ های حبابدار امروزه در بازار در تنوع گسترده به فروش می‌ رسند. یکی از انواع نایلون‌ های حبابدار، نایلون حبابدار با روکش فلزی است. این نوع از نایلون حبابدار را نایلون حبابدار متالایز نیز می‌ نامند. نایلون حباب‌ دار با روکش فلزی برای کنترل دمای محتویات بسته‌ ها به کار می‌ رود بنابراین با توجه به این خاصیت برای بسته‌ بندی محصولات خاص می‌ توان از نایلون حباب‌ دار متالایز استفاده کرد. همچنین نایلون حبابدار با روکش فلزی در مقابل نفوذ رطوبت و آلودگی بسیار مقاوم است و برای بسته‌ بندی محصولات غذایی، اسناد و غیره می‌ توان از آن استفاده کرد. از دیگر انواع نایلون‌ های حبابدار می‌ توان به نایلون حبابدار ضد استاتیک اشاره کرد. نایلون حباب‌ دار ضد استاتیک به رنگ صورتی می‌ باشد و از این نوع نایلون برای بسته‌ بندی انواع محصولات خاص مانند لوازم الکترونیکی، لب تاپ و غیره استفاده می‌ شود. این نوع نایلون به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته ی ساکن برای لوازم الکترونیکی بهترین گزینه است. نایلون ضربه گیر ضد استاتیک از پلی اتیلن با چگالی پایین ساخته شده است و رسانایی الکتریسیته را ندارد.

انواع نایلون حباب‌دار از نظر شکل

همانطور که گفتیم نایلون‌ های ضربه گیر بسیار متنوع هستند و یکی از دسته‌ بندی آن ها از نظر شکل ظاهری نایلون حبابدار می‌ باشد. نایلون حبابدار عموماً به صورت رولی رایج بوده و با خرید رول نایلون ضربه گیر می‌ توان نایلون حبابدار را در ابعاد مورد نظر برش داد و از آن استفاده نمود. رول نایلون حباب‌ دار در متراژ و ابعاد مختلف قابل تهیه است. یکی از انواع نایلون‌ های حبابدار، نایلون پاکتی حباب‌ دار می‌ باشد. این نایلون که استفاده آسانتری دارد برای محصولات خاصی که مکعبی شکل هستند به کار می‌ رود. افراد محصولات خود را درون این پاکت‌ ها قرار داده و بسته‌ بندی را انجام می‌ دهند که بسیار آسان‌ تر خواهد بود.

خرید نایلون حباب ‌دار

برای خرید نایلون َضربه گیر باید دقت داشته باشید که این نایلون متنوع بوده و بر اساس مصارفی که به آن نیاز دارید خرید نایلون حباب‌ دار را انجام دهید. نایلون‌ های حباب‌ دار در انواع شکل‌ ها از جمله رولی پاکتی و غیر به فروش می‌ رسند. همچنین نایلون‌ های حباب‌ دار از نظر کاربرد در نمونه‌ های فوم‌ دار ،ضد استاتیک، چسب‌ دار و غیره در بازار موجود هستند. ابعاد نایلون حباب‌ دار یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. شما می‌ توانید رول‌ های نایلون حبابدار را در ابعاد مختلف به طور مثال ۱۰۰ متری تهیه کنید. همچنین نایلون حباب‌دار در انواع پاکتی نیز به فروش می‌ رسد و می‌ توانید نایلون‌ ها را در نمونه‌ های ساده و چاپدار تهیه کنید. نایلون حباب‌دار با توجه به سلیقه و محصولات شما انتخاب می‌ شود و با مراجعه به فروشندگان معتبر همچون دریا پلاستیک امکان خرید نایلون ضربه گیر با کیفیت را خواهید داشت.

نایلون حبابدار و بسته بندی با آن

خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان

تولید کنندگان با قیمت ارزان، نایلون حبابدار را به دست مجموعه داران می‌ رسانند و افراد در صورتی که حجم زیادی از نایلون‌ ها را بخواهند می‌ توانند از طریق تولیدی‌ ها خرید حباب‌ دار را با قیمت ارزان‌ تری انجام دهند. شرکت دریا پلاستیک یکی از مراکزی است که در زمینه ی فروش نایلون حبابدار فعالیت داشته و بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه می‌ کند. برای اطلاع از قیمت نایلون حباب‌ دار با همکاران ما تماس بگیرید.

https://daryapelastic.com/

امتیاز بدهید

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x