دکوراسیون

نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار

کاغذ دیواری اداری یکی از پرطرفدار ترین کاغذ دیواری ها می باشد. مکان های رسمی بیشتر نیازمند کاغذ دیواری هستند.

به گزارش پارت نیوز؛ کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار باید به طوری باشد که افرادی که در آن جا کار می کنند را خسته نکند و همچنین باید رنگی باشد که دفتر را دل گیر نکند. در این مقاله  شما را در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کارتان راهنمایی می کنیم.

معرفی ویژگی های کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار

معرفی ویژگی های کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار

در ادامه تمام نکاتی که که باید در انتخاب کاغذ دیواری دفتر کارتان رعایت کنید را برای شما شرح می دهیم :

کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار؛ شناسایی طبع فضا

شما باید به عنوان رئیس دفتر باید انتخاب کنید که دوست دارید چه طبعی بر فضای دفترتان حاکم باشد. برای مثال اگر دوست دارید که فضای دفترتان رسمی باشد باید از رنگ های مات و غیر شفاف استفاده کنید.

کاغذ دیواری  دفتر کار با طرح ریز بهتر است یا درشت

کاغذ دیواری اداری هم مانند سایر کاغذ دیواری ها دارای طرح های متنوعی  از جمله ریز و درشت است. طرح ریز در مکان های اداری کاربرد آن چنانی ندارد زیرا که تمرکز افرادی که آن جا کار مکنند را به هم می زند پس طرح درشت برای مکان ها اداری بهتر است.

کاغذ دیواری دفتر کار تیره باشد یا روشن؟

کاغذ دیواری دفتر کار تیره باشد یا روشن؟

محل کار باید سرشار از انرژی مثبت باشد. رنگ تیره با عث ایجاد خستگی و خواب آاغودگی می شود. این موضوع  در طول زمان موجب تحلیل انرژی کارمند ها می شود. اما رنگ روشن انرژی بدن را زیاد می کند، در نتیجه سطح کیفی عملکرد کارمند ها افزایش پیدا می کند.

رنگ سفید، آبی، سبز و همچنین طوسی در طیف های متنوع به وفور برای ادارات استفاده می‌شود. اما برخی مدیران علاقمند به ایجاد فضای تاریک وکم نور و دنج هستند و باعث تمرکز بیشتر آن ها می‌شود. توصیه می‌کنیم که در این صورت از کاغذ دیواری اداری خاکستری، قهوه ای و رنگ های نیره استفاده کنید.

کاغذ دیواری دفتر کار رنگ مات بهتر است یا فانتزی؟

کاغذ دیواری دفتر کار رنگ مات بهتر است یا فانتزی؟

ممکن است قصد داشته باشید اندکی صمیمیت فضا را با وجود حفظ شرایط کاری و رسمی بودن محیط افزایش دهید. می توانید از کاغذ دیواری اداری حاوی طرح های گرم و پیش زمینه روشن و حتی الامکان مات استفاده کنید. با این حال پیش زمینه شفاف نیز خدشه ای به طراحی اداری و تجاری وارد نمی کند. در حالت کلی رنگ فانتزی در محیط کاری نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت.

در صورتی که دفتر شما معروف بوده و از عتبار بالایی برخوردار است. ما به شما پیشنهاد می دهیم که از رنگ های مات و سر استفاده کنید. رنگ های فانتزی برای فضاهای کاری از قبیل سالن های زیبایی و مزون ها مناسب است. یک اداره و یک دفتر همیشه باید وقار و سنگینی فضایش را حفظ کند و در انتخاب رنگ کاغذ دیواری اداری محتاط باشد.

طراحی داخلی ترکیبی با کاغذ دیواری اداری

طراحی داخلی ترکیبی با کاغذ دیواری اداری

استفاده از طراحی داخلی ترکیبی بهترین نتیجه ممکن را دارد. ترکیب کاغذ دیواری ساده و با رنگ دیگر یا طرح دیگر موجب جذابیت بیشتر می شود. اما توجه داشته باشید که متراژ کاغذ دیواری رنگ تیره کم باشد.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری دفتر کار

  • کیفیت کاغذ دیواری: سعی کنید از کاغذ دیواری‌های با کیفیت بالا استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.
  • هماهنگی با مبلمان: کاغذ دیواری را با رنگ و سبک مبلمان و سایر وسایل دفتر کار هماهنگ کنید.
  • توجه به نور: کاغذ دیواری را با توجه به میزان نور اتاق انتخاب کنید.
  • مشورت با طراح داخلی: اگر در انتخاب کاغذ دیواری مردد هستید، می‌توانید از یک طراح داخلی کمک بگیرید.

در نهایت، انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. مهمترین نکته این است که کاغذ دیواری انتخابی شما به شما احساس راحتی و آرامش بدهد و به شما کمک کند تا بتوانید با تمرکز و بهره‌وری بیشتری کار کنید.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x