بازی

نحوه بازی فری فایر/ رازهای حرفه‌ای شدن در فری فایر

اگر به بازی سبک شوتر و بقا علاقه دارید. حتما فری فایر را بازی کنید. این بازی بسیار هیجان انگیز است.

به گزارش پارت نیوز؛ نحوه بازی فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سبک بتل رویال است که در آن 50 بازیکن در یک جزیره به رقابت می‌پردازند تا آخرین بازمانده باشند. برای تسلط بر این بازی مهیج و سرگرم‌کننده، می‌توانید از این راهنما استفاده کنید.

نحوه بازی فری فایر

در بازی فری فایر سه بخش نقشه، برداشتن تجهیزات و شروع بازی و هدف‌گیری و شلیک اهمیت بسیاری دارند.

نقشه

پس از شروع بازی شما می توانید که انتخاب کنید که کجای نقشه فرود بیایید. انتخاب یک نقطه مناسب در مپ نقش کلیدی در نتیجه نهایی نبرد شما دارد. اگر می خواهید در ابتدای بازی آیتم و تحهییزاتی جمع آوری کنید مناطقی را انتخاب کنید که ساختمان های بلند داشته باشد. اگر دوست دارید کمی شجاعانه عمل کنید می توانید نقاط پرجمعیت تر را برای شروع بازی کنید.

شروع بازی

شروع بازی

پس از فرود و برداشتن تجهیزات مکانی را انتخاب کنید که بتوانید پنهان شوید و سپس به دشمنانتان شلیک کنید. یک جلیقه، اسلحه، کلاه و یک کوله‌پشتی برداید. این آیتم‌ها شانس شما را برای بقا افزایش می‌دهند. شروع بازی فری فایر بدون داشتن تجهیزات مناسب شانس برنده شدنتان را کاهش می‌دهد. پس از انتخاب یک نقطه مناسب برای پنهان شدن و شلیک کردن سعی کنید جای خود را لو ندهید. اگر یک اسنایپر در اسلحه‌های خود داشته باشید می‌توانید بدون ایجاد سر و صدا دشمنان خود را از بین ببرید.

هدف گیری و شلیک

نحوه بازی فری فایر راحت تر بوده و بیشتر مخصوص موبایل است. افرادی که زبازی های شوتر را روی پی سی بازی می کنند امکان دارد که هدف گیری و شلیک در موبایل برایشان سخت باشد. در هرصورت مکانیک بازی بسیار راحت است.

نکات مهمی از آموزش بازی فری فایر که از شما یک بازیکن حرفه ای می‌ سازد

نکات مهمی از آموزش بازی فری فایر که از شما یک بازیکن حرفه ای می‌ سازد

در ادامه نکات کلیدی این بازی جذاب را به شما خواهیم گفت.

هنگام انتخاب کاراکتر دقت کنید

با پیشرفت در این بازی کاراکتر های مختلفی را آنلاک می کنید که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند. پس دقت کنید نسبت به گیم پلی بازی کاراکتر مناسبی را انتخاب کنید.

مینی مپ را دستکم نگیرید

مینی مپ به شما نشان می دهد که حریفان شما کجا قرار دارند و کدام بازیکنان در حال شلیک به شما یا بازیکنان دیگر هستند فری فایر جز اینکه موقعیت مکانی حریف را نشان می دهد جایی که آن ها در حال شلیک هستند را هم نشان می دهد.

به نشانگر اسلحه توجه کنید

نشانگر اسلحه با نزدیکتر شدن دشمن تغییر رنگ می دهد و شما می توانید منطقه را اسکن کنید و ببینید دشمن در تیررس شما قرار دارد یا خیر.

از آبجکت های مختلف برای پنهان شدن استفاده کنید

بر خلاف بازی پابجی شما در بازی فری فایر کمتر می بینید که علف زار برای قائم شدن وجود داشته باشد. پس در ساختمان ها و پشت درخت ها پنهان شوید.

به موقع شلیک کنید

مانند هر بازی بتل رویال دیگری باید بدانید که بقا مهمتر از تعداد کیل است. شما حتی می توانید تا پایان بازی پنهان بمانید. اگر هم شلیک کردید از گرفتن کیل مطمئن باشید. حتی اگر ۴۸ بازیکن را بکشید، یک بازیکن باقی مانده می‌تواند شما را از بازی حذف کند و برنده بازی شود.

حتما نارنجک های دیواری همراه داشته باشید

در فری فایر علف زاری برای پنهان شدن وجود ندارد ممکن است زمان عوض کردن اختفا خود را در میان نا کجا آباد ببینید.  این‌جا است که نارنجک‌های دیواری Gloo به کمک شما می‌آیند. شما با استفاده از این آیتم می‌توانید یک دیوار تخریب‌ناپذیر برای خود بسازید تا از چشم دشمن پنهان شوید. زمانی‌که نوار سلامت شما به ۱۰۰ درصد رسید می‌توانید به بازی ادامه دهید.

پیش از گرفتن لوت دراپ ها دقت کنید

پیش از گرفتن لوت دراپ ها دقت کنید

لوت دراپ ها یکی از وسوسه انگیز ترین قسمت های بازی فری فایر است. پس قبل از اینکه به سراغ آن بروید حتما مراقب دور و اطرافتان باشید. ممکن است که دشمنانتان در اطراف ساختمان ها کمپ کرده باشند. برای امنیت بیشتر هنگام لوت کردن می‌توانید از نارنجک‌های دیواری Gloo استفاده کنید.

شناختن اسلحه ها

بازی فری فایر اسلحه های مختلفی دارد پس اسلحه ای را انتخاب کنید که کار کردن با آن برایتان راحت باشد. با شاتگان یا اسنایپر راحت هستید همان‌ها را استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله نحوه بازی فری فایر را به شما آموزش دادیم از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک می گذارید. سپاسگزاریم. کارشناسان ما این بازی را به شما پیشنهاد می دهند.

سؤالات متداول

بهترین سلاح‌ها کدام هستند؟

بستگی به بازی دارد ولی یک سلاح نزدیک مثل شاتگان و یک سلاح دوربرد مثل تک تیرانداز خوب است.

برای سرعت بالا بردن لوت فری فایر چیکار کنیم ؟

محل های لوت ها را بشناسید و با سرعت بیشتر به سمت آن ها حرکت کنید.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x