جامعه

ثبت نام لاتاری و مهاجرت به آمریکا/ترفند افزایش شانس قبولی در لاتاری!

یکی از اتفاقات هیجان انگیز در دنیا ثبت نام لاتاری است، رویدادی که می تواند آینده و مسیر زندگی افراد را تغییر دهد.

به گزارش پارت نیوز؛ با ثبت نام لاتاری و برنده شدن در این قرعه‌کشی می‌توانید خیلی آسان و به آمریکا مهاجرت کنید و ساکن این کشور شوید. اگر در مورد شرایط نام‌نویسی در این قرعه کشی جهانی چیزی نمی‌دانید اصلا نگران نباشید. در ادامه مقاله نحوه اسم نویسی به همراه راهکارهایی برای افزایش شانس قبولی در لاتاری به شما ارائه خواهیم داد.

مهاجرت به آمریکا با ثبت‌ نام لاتاری

ثبت نام در لاتاری روشی آسان و کم هزینه برای مهاجرت به آمریکا و اخذ گرین کارت این کشور است. آمریکا هر ساله به منظور حفظ تنوع نژادی در کشور خود قرعه کشی بزرگی را در سراسر جهان برگزار می کند و به برخی از داوطلبان ویزای مهاجرت اعطا می کند.

با توجه به مزایای فراوان مهاجرت و زندگی در آمریکا، هر ساله حدود 55 هزاران نفر در این قرعه کشی بزرگ شرکت می کنند و شانس خود را آزمایش می کنند. در بین تمامی داوطلبان ایرانی که برای ثبت نام اقدام می کنند، حدود 7% آن ها در قرعه کشی برنده می شوند و می توانند به راحتی به یکی از بهترین کشورهای جهان مهاجرت کنند.

شرایط شرکت در قرعه‌کشی لاتاری

به جرات می توان گفت که ثبت نام لاتاری یکی از آسان ترین برنامه های مهاجرتی در جهان است. برای اینکه بتوانید در این قرعه کشی بزرگ شرکت کنید واقعاً به چیزی نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کل فرآیند نامگذاری را به صورت اصولی و صحیح انجام دهید.

ثبت نام در لاتاری آمریکا

البته برای اینکه بتوانید در ثبت نام کنید باید به دو نکته توجه کنید. اولین چیز این است که در سن قانونی باشید 18 سن بالا باشد و مورد دوم داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است. اما نگران نباشید، حتی اگر زیر 18 سال یا نداشتن مدرک دیپلم، همچنان می توانید در این قرعه کشی شرکت کنید. افراد کمتر از 18 سال می توانند از والدین خود بخواهند در این قرعه کشی ثبت نام کنند. با نوشتن نام آنها نام شما به صورت خودکار ثبت می شود. در مورد شرط داشتن مدرک دیپلم جایگزین دیگری نیز وجود دارد و آن داشتن حداقل دو سال سابقه کار است.

همانطور که مشاهده کردید، هر کس با هر مدرک تحصیلی یا سنی می تواند در مسابقات بزرگ شرکت کند. لاتاری مهاجرت آمریکا شرکت کنند و شانس خود را بیازمایند. اگر شما یکی از هزاران و هزاران نفری هستید که آرزوی مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای جهان را دارید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و برای قرعه کشی بزرگ 2025 آماده شوید.

ثبت نام در لاتاری چگونه است؟

کارت سبز یکی شرکت مهاجرتی بزرگ و شناخته شده برای مهاجرت به کانادا و آمریکاست که بیش از ۱۲ سال سابقه کار درخشان دارد. اگر قصد ثبت نام لاتاری برای سال جاری را دارید، بهتر است که به سایت اینترنتی کارت سبز مراجعه کنید. فرایند اسم‌نویسی بسیار ساده است. پشتیبانان سایت نیز همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

برای شروع کار بعد از ورود به سایت www.cartesabz.net ، به دنبال گزینه ثبت نام لاتاری بگردید و روی آن کلیک کنید. در صفحه باز شده باید تمام اطلاعات هویتی خود را به‌درستی وارد کنید؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما تمام مدارک را در کنار خود داشته باشید. البته نگران نباشید، امکان اضافه کردن یا ویرایش اطلاعات از طریق پنل کاربری وجود خواهد داشت. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

آپلود عکس لاتاری

یکی از مهم‌ترین مدارکی که برای ثبت اطلاعات نیاز دارید، عکس مناسب است. عکس آپلودی شما باید جدید باشد. اگر از عکس‌های قبلی خود استفاده می‌کنید، نهایتا باید حدود ۶ ماه از آن گذشته باشد. عکس انتخابی باید تمام رخ بوده و هیچ اکسسوری مانند عینک، پیرسینگ، کلاه و … نباید صورت شما را پوشانده باشد. حجاب داشتن برای خانم‌ها منعی ندارد، به‌شرطی که اجزای صورت به‌طور کامل مشخص باشند.

پرداخت مبلغ و دریافت کد رهگیری

بعد از ثبت کامل مشخصات و اطمینان از صحیح بودن اطلاعات و مناسب بودن عکس آپلودی، باید هزینه شرکت در قرعه‌کشی را بپردازید. نحوه پرداخت مبلغ در سایت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد. در روش غیرمستقیم، بعد از انجام کارت به کارت باید عکس رسید را در پنل کاربری خود آپلود کنید. به نظر، پرداخت مستقیم راحت‌تر و آسان‌تر است. بعد از پرداخت موفق، کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود که تا پایان قرعه‌کشی باید آن کد را داشته باشید‌.

افزایش شانس قرعه‌کشی لاتاری

همانطور که می‌دانید، برای همه داوطلبین ثبت نام لاتاری تنها یک شانس وجود دارد و به هیچ وجه نمی‌توان در آن تقلب کرد. شاید به دلیل همین عادلانه بودن شرایط قرعه‌کشی باشد که بسیاری از افراد در آن شرکت می‌کنند.

مهاجرت آمریکا

برای آنکه شانس خود را به هیچ تبدیل نکنید، بهتر است که از روش‌های تقلبی برای افزایش شانس خود استفاده نکنید؛ چراکه در‌صورت مشخص شدن موضوع، همان یک شانس شما هم سوخت خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که به هیچ وجه نمی‌توانید شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی افزایش دهید. در ادامه راهکارهایی را مطرح می‌کنیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید با شانس بیشتری در بخت‌آزمایی حاضر شوید.

ثبت اسم دو شانسه لاتاری

همانطور که می‌دانید، همه افراد به صورت تکی می‌توانند برای قرعه‌کشی اسم‌نویسی کنند. نام نویسی تک نفره که برابر با یک شانس است؛ برای آنکه دو‌ شانس لاتاری در بخت آزمایی داشته باشید، بهتر است که همسر یا والدین شما نیز دوباره در قرعه‌کشی شرکت کنند.

به این نحو که یک بار آقا به‌عنوان نفر اصلی شرکت کرده و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به‌عنوان زیر مجموعه معرفی می‌کند. بار دیگر نیز خانم نفر اصلی نام‌نویسی باشد و همسر و فرزندان خود را به‌عنوان زیر مجموعه معرفی کند. در صورت برنده شدن یکی از زوجین چه در نام‌نویسی تک شانسه و چه دو شانسه، برای شخص برنده و کل افراد زیر مجموعه‌ ویزا و گرین کارت آمریکا صادر خواهد شد.

اسم‌نویسی سه شانسه لاتاری

اگر بتوانید با سه امتیاز در برنامه مهاجرت به آمریکا شرکت کنید، امتیاز خوبی دارید. شانس برنده شدن را خواهید داشت همه افراد مجرد بین 18 تا 21 سال می تواند یک بار به عنوان زیرمجموعه پدر و بار دیگر به عنوان زیرمجموعه مادر در قرعه کشی شرکت کند که با ثبت نام جداگانه و تک، شانس سوم فعال می شود.

فواید برنده شدن در لاتاری مهاجرت

اگر شما از آن دسته افراد خوش شانسی هستید که نام آنها پس از ثبت نام در لاتاری در لیست برندگان قرار می گیرد، برای شما یک ویزا مهاجر آمریکایی صادر می شود. اگر به همراه خانواده در این قرعه کشی شرکت کرده اید، می توانید آنها را نیز همراه خود ببرید.

برای زندگی در آمریکا و لذت بردن از یک زندگی خوب و بی دغدغه، دستان شما باز است و می توانید در حالت دلخواه ساکن شوید. برای اینکه بزرگترین قرعه کشی دنیا را از دست ندهید، بهتر است همین امروز نام خود را در سایت گرین کارت ثبت کنید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x