ارز دیجیتال

نحوه فروش نات کوین؛ چگونه نات کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

این روزها بازار خرید و فروش نات کوین بسیار داغ است. در این مطلب به نحوه فروش نات کوین خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ شما می توانید توکن نات کوین (NOT) را از تاریخ 27 اردیبهشت 1404 (16 مه 2024) در صرافی ها معامله کنید. در ادامه به نحوه فروش نات کوین و راه های نقد شوندگی این رمزارز خواهیم پرداخت.

نات کوین نوعی ارز دیجیتال بومی بلاک چین (TON) است که توسط اپلیکیشن تلگرام توسعه یافته و دردسترس عموم قرارگرفته است. این ارز دیجیتال برای پاداش دادن به کاربران تلگرام برای مشارکت در اکوسیستم این برنامه، مانند ایجاد محتوا، ارسال پیام و استفاده از برنامه های غیرمتمرکز (dApps) طراحی شده و توسعه یافته است.

به این موضوع توجه داشه باشید که برای برداشت نات کوین به کیف پول تون کوین نیاز دارید، اما در حال حاضر محدودیت وجود دارد و تا تاریخ 12 می 2024 امکان برداشت نات کوین از ربات تلگرام نات کوین وجود ندارد.

با اینکه درحال حاضر آینده مشخصی از نات کوین در دسترس نیست شما می توانید کیف پول تون کوین را برای برداشت نات کوین در آینده نصب کنید و با یادگیری آموزش فروش نات کوین به راحتی ثبت سفارش کنید.

بهترین کیف پول های تون کوین

تون کیپر (TonKeeper): این کیف پول توسط بنیاد تون (TON) توسعه یافته است و یکی از محبوب ترین و امن ترین کیف پول های تون کوین است. https://tonkeeper.com

تون هاب (TonHub): این کیف پول رابط کاربری ساده ای دارد و از ویژگی های مختلفی مانند مبادله ارز دیجیتال و ذخیره سازی NFT پشتیبانی می کند. https://tonhub.com

کیف پول والتون (Wallet.ton): این کیف پول غیر حضوری است و از امنیت بالایی برخوردار است. https://wallet.ton

کروم ایکس (Chrome Extension): این افزونه به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به نصب نرم افزار جداگانه، از تون کوین در مرورگر وب خود استفاده کنید.

نحوه نصب کیف پول تون کیپر

  • به وب سایت تون کیپر بروید: https://tonkeeper.com
  • روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.
  • کیف پول را برای سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید.

پس از نصب، کیف پول را باز کنید و دستورالعمل های روی صفحه را مرحله به مرحله برای ایجاد کیف پول جدید خود دنبال کنید.

تون کیپر یک کیف پول دیجیتال امن و محبوب برای بلاک چین TON است که توسط بنیاد TON توسعه یافته است. این کیف پول به شما این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال TON، از جمله نات کوین (NOT)، را ذخیره، ارسال و همچنین دریافت کنید.

استفاده از کیف پول تون کیپر چه مزایایی دارد؟

امنیت: تون کیپر از امنیت بالایی برخوردار است و از الگوریتم های رمزنگاری قوی برای محافظت از دارایی های دیجیتال شما استفاده می کند.

کاربری آسان: رابط کاربری تون کیپر ساده و کاربرپسند است و استفاده از آن آسان است.

پشتیبانی از چندین پلتفرم: تون کیپر برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید، iOS، ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس است.

ویژگی های پیشرفته: تون کیپر از ویژگی های پیشرفته ای مانند مبادله ارز دیجیتال، ذخیره سازی NFT و مرورگر dApp پشتیبانی می کند.

شما می توانید از طریق صرافی اکس نوین اقدام به خرید ارز دیجیتال از جمله خرید تون کوین و سایر ارزهای دیجیتال کنید. خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین یک روش سریع، آسان و مقرون به صرفه است. این روش خرید برای کاربرانی که از Toncoin استفاده می‌کنند می تواند بسیار گزینه مناسبی باشد.

نکات مهم در هنگام استفاده از تون کیپر

  • از عبارات بازیابی کیف پول خود به خوبی نگهداری کنید. این عبارات برای بازیابی کیف پولتان در صورت گم شدن یا خراب شدن دستگاه شما ضروری هستند.
  • به هیچ وجه عبارات بازیابی کیف پول خود را با کسی به اشتراک نگذارید.
  • از نصب نسخه های جعلی کیف پول تون کیپر خودداری کنید. فقط از وب سایت رسمی تون کیپر برای دانلود کیف پول استفاده کنید.
  • کیف پول خود را سعی کنید به روز نگه دارید.
  • مقداری تون کوین برای کارمزدها نیاز دارید

آموزش فروش نات کوین؛چطور نات کوین را نقد کنیم؟

برای برداشت یا انتقال نات کوین به مقداری تون کوین (TON) برای پرداخت کارمزد شبکه نیاز دارید.موارد زیر نکاتی در مورد مقدار تون کوین مورد نیاز برای برداشت نات کوین است:

کارمزد شبکه تون کوین بسیار پایین است. برای انجام تراکنش های نات کوین، به طور معمول به کمتر از معادل یک دلار تون کوین نیاز دارید.

با این حال، برای اطمینان بیشتر، بهتر است حداقل 2 دلار تون کوین داشته باشید. این امر به شما اطمینان می دهد که حتی اگر کارمزدها کمی بیشتر از حد انتظار باشد، به اندازه کافی تون کوین برای انجام تراکنش خود داشته باشید.

می توانید تون کوین را از طریق صرافی های ارز دیجیتال خریداری کنید. صرافی های مختلفی از جمله Bitget، MEXC و Bitrue از تون کوین پشتیبانی می کنند.

همچنین می توانید تون کوین را با استخراج یا مشارکت در اکوسیستم تلگرام به دست آورید.

فروش نات کوین

مراحل کلی خرید تون کوین و آموزش فروش نات کوین

یک حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایجاد کنید.

هویت خود را تأیید کنید. این فرآیند معمولاً شامل ارائه اطلاعات شخصی شما و اسناد هویتی شما است.

به حساب خود پول واریز کنید. از روش های مختلفی مانند کارت های بانکی، حواله های بانکی و ارزهای دیجیتال دیگر می توانید پول واریز کنید.

تون کوین را خریداری کنید. می توانید با استفاده از پول نقد یا ارزهای دیجیتال دیگر تون کوین خریداری کنید.

انتقال نات کوین به صرافی ارز دیجیتال و فروش

توکن نات کوین (NOT) قراره در تاریخ 27 اردیبهشت 1404 (16 مه 2024) در صرافی بایننس لیست میشود و انتظار میرود که خیلی سریع به سایر صرافی های ارز دیجیتال هم اضافه شود.

نحوه انتقال نات کوین به صرافی ها

  • به کیف پول تون کوین خود بروید.
  • روی دکمه “ارسال” (Send) کلیک کنید.
  • آدرس نات کوین صرافی را که می خواهید به آن نات کوین ارسال کنید، وارد کنید. این آدرس را می توانید از بخش “واریز” (Deposit) در وب سایت صرافی پیدا کنید.
  • مبلغ نات کوینی که می خواهید ارسال کنید را وارد کنید.
  • روی دکمه “ارسال” (Send) کلیک کنید.

نکات مهم:

قبل از ارسال نات کوین، حتماً آدرس را به دقت بررسی کنید. ارسال نات کوین به آدرس اشتباه می تواند منجر به از دست رفتن نات کوین های شما شود بنابراین از نکات مقاله آموزش فروش نات کوین استفاده کنید.
کارمزد کمی برای انتقال نات کوین به صرافی ها وجود دارد. این کارمزد توسط صرافی کسر می شود.
ممکن است مدتی طول بکشد تا نات کوین های شما به حساب صرافی شما واریز شود.
پیشنهاد مطالعه: تون کوین (TON) چیست؟ ارز دیجیتال تلگرام

برداشت Claim نات کوین فعال شد

قابلیت برداشت نات کوین فعال شده است! شما می توانید نات کوین های خود را از طریق ربات تلگرام نات کوین برداشت کنید و از نکات مقاله آموزش فروش نات کوین استفاده کنید.

  • نحوه برداشت نات کوین
  • به ربات تلگرام نات کوین (@notcoin_bot) بروید.
  • روی دکمه “Claim” کلیک کنید.
  • مبلغ نات کوینی که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید.
  • آدرس کیف پول تون کوین خود را وارد کنید.
  • روی دکمه “Confirm” کلیک کنید.

نکات مهم:

برای برداشت نات کوین، به مقداری تون کوین برای پرداخت کارمزد شبکه نیاز دارید.
کارمزد شبکه تون کوین بسیار کم است، اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است حداقل 2 دلار تون کوین داشته باشید.
می توانید تون کوین را از طریق صرافی های ارز دیجیتال خریداری کنید.
قبل از برداشت نات کوین، حتماً آدرس کیف پول تون کوین خود را به دقت بررسی کنید. ارسال نات کوین به آدرس اشتباه می تواند منجر به از دست رفتن نات کوین های شما شود.
ممکن است مدتی طول بکشد تا نات کوین های شما به کیف پول تون کوین شما واریز شود و از نکات مقاله آموزش فروش نات کوین استفاده کنید.

گزینه Level up to earn more در نات کوین

گزینه “Level up to earn more” به شما امکان می دهد نات کوین های خود را به مدت 30 روز استیک (سهام گذاری) کنید و نات کوین های بیشتری کسب کنید، اما در حال حاضر به دلایل زیر استفاده از این گزینه توصیه نمی شود:

1. محدودیت های کیف پول رسمی تلگرام:

در حال حاضر، به نظر می رسد که فرآیند استیکینگ نات کوین فقط از طریق کیف پول رسمی تلگرام (Telegram Wallet) امکان پذیر است.

کیف پول رسمی تلگرام برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی روبرو است. این محدودیت ها می تواند ریسک استفاده از این گزینه را برای کاربران ایرانی افزایش دهد.

2. عدم شفافیت کافی:

در حال حاضر، اطلاعات کاملی در مورد جزئیات فرآیند استیکینگ نات کوین، مانند نرخ سود دقیق و خطرات احتمالی، در دسترس نیست.

به دلیل عدم شفافیت کافی، توصیه می شود تا زمان روشن شدن جزئیات بیشتر، از این گزینه استفاده نکنید.

3. جایگزین های کم خطرتر:

در حال حاضر، راه های کم خطرتر دیگری برای کسب نات کوین مانند نگهداری نات کوین در کیف پول خود و مشارکت در برنامه های پاداش وجود دارد.

بنابراین، با توجه به موارد گفته شده، به کاربران ایرانی توصیه می شود که فعلاً از گزینه “Level up to earn more” برای استیکینگ نات کوین خود استفاده نکنند و از نکات مقاله آموزش فروش نات کوین استفاده کنید.

گزینه Non-custodial Wallet در ربات تلگرام نات کوین

گزینه “Non-custodial Wallet” در ربات تلگرام نات کوین وجود داره، اما فعلا غیر فعال است.با انتخاب این گزینه، شما می توانید کیف پول غیرامانی (Non-custodial) خودتون رو به ربات نات کوین متصل کنید و نات کوین های خودتون رو برداشت کنید.اما به خاطر داشته باشید که:

این گزینه تا زمان عرضه رسمی نات کوین در تاریخ 16 مه (27 اردیبهشت) فعال نخواهد شد.

در حال حاضر، اطلاعات دقیقی در مورد نحوه عملکرد این گزینه و کیف پول های غیرامانی پشتیبانی شده توسط ربات نات کوین در دسترس نیست.

بنابراین، توصیه می شود تا زمان عرضه رسمی نات کوین و انتشار اطلاعات بیشتر، منتظر بمانید.در حال حاضر، شما می توانید نات کوین های خود را از طریق گزینه “Claim” که در ربات تلگرام نات کوین موجود است، برداشت کنید و از نکات مقاله آموزش فروش نات کوین استفاده کنید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x