فیلم و سریال

نقش و بیوگرافی بازیگران سریال زن بابا + خلاصه داستان و عکس 

سریال زن بابا در سال 1398 منتشر شد. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شد که در همان روزهای اول پخش طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زن بابا، در ژانر اجتماعی – خانوادگی – طنز توانست بسیار موفق عمل کند. این سریال با مشاوره رضا عطاران ساخته شد و فضای طنز بسیار دوست داشتنی دارد که بازیگر محبوب دلها علی صادقی نیز در این سریال نقش آفرینی کرده است.

نام سریال زن بابا
سال انتشار 1389
کارگردان سعید آقاخانی
تهیه کننده مهران مهام
ایرج محمدی
نویسنده علیرضا کاظمی‌پور، سعید جلالی
ژانر اجتماعی – خانوادگی – طنز
تعداد قسمت ها  ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای

خلاصه داستان سریال زن بابا

خلاصه داستان سریال زن بابا به این صورت است که: پیرمردی به نام عزیز آقا(سیروس گرجستانی) با پسر کوچک خود به نام بهبود (علی صادقی) زندگی می کند. عزیز آقا با برادر خانم خود سر ملک و املاک درگیر شده است که این درگیری باعث شده تا ازدواج بهبود  با دختر عموی خود به مشکل بخورد.

از سوی دیگر، پزشک به داماد عزیزآقا (مهران غفوریان) اطلاع می‌دهد که پدرخانمش به علت تومور مغزی، دو ماه بیشتر فرصت زندگی ندارد؛ لذا او به طمع به‌دست آوردن پول، به صرافت افتاده و محمود را از این ماجرا با خبر می‌سازد. در همین زمان که همه فرزندان و آشنایان عزیزآقا، به فکر خود و منافعشان هستند؛ او که از همه چیز بی‌اطلاع است؛ برای رهایی از تنهایی، تصمیم به ازدواج مجدد می‌گیرد…

معرفی عوامل بازیگران سریال زن بابا

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • تهیه کننده: مهران مهام، ایرج محمدی
  • نویسنده: علیرضا کاظمی‌پور، سعید جلالی
  • مشاوره: رضا عطاران

معرفی بازیگران سریال زن بابا

  • سیروس گرجستانی در نقش آقا عزیز
  • مهران غفوریان در نقش فریدون
  • علی صادقی در نقش بهبود
  • رامین ناصرنصیر در نقش عنایت
  • شقایق دهقان در نقش عالیه
  • حدیث میرامینی در نقش پریسا
  • شهین تسلیمی در نقش ماهی
  • حمید لیقوانی در نقش فرخ

سیروس گرجستانی در نقش آقا عزیز

سیروس گرجستانی در نقش آقا عزیز 

سیروس گرجستانی در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ متولد شده است. محل تولد وی بندر انزلی می باشد. گرجستانی فعالیت خود را از سال 1358 شروع کرده است. گرجستانی دارای 4 فرزند دختر و یک فرزند پسر می باشد. سيروس گرجستانی در سن 25 سالگی و در سال  1348 وارد اداره تئاتر شد و سپس نخستين تئاترش را در (سنگلج) بازي كرد. (آن زمان اين تئاتر متعلق به حرفه‌اي‌ها بود، پس از دو سال كه وارد اداره شدم، نخستين نمايشنامه‌اي كه كار كردم (سنگ و سورنا) نام داشت كه توسط همسر عباس جوانمرد كارگرداني مي‌شد.

مهران غفوریان در نقش فریدون

مهران غفوریان در نقش فریدون

مهران غفوریان در تاریخ 1353/6/3 متولد شده است. غفوریان دارای مدرک لیسانس می باشد. غفوریان ازدواج کرده  دارای یک دختر می باشد. وی در ابتدا بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

علی صادقی در نقش بهبود

علی صادقی در نقش بهبود

علی صادقی در تاریخ 1359/9/14 متولد شده است. علی صادقی دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر می باشد. پدر وی تراشکار و مادرش نیز خانه دار است. صادقی یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر دارد. شروع کاری او از مجموعه آفتاب عالم تاب به  ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا بود.

رامین ناصرنصیر در نقش عنایت

رامین ناصرنصیر در نقش عنایت

رامین ناصرنصیر در تاریخ 10 اردیبهشت 1351 متولد شده است. رامین ناص نصیر فعالیت خود را از سال 1373 شروع کرده است و در فیلم هایی همچون جمله پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناغ‌ها، پشت کنکوری‌ها، و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده‌است. وی هم‌چنین در مجموعه طنز قهوه تلخ نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. رامین ناصرنصیر همچنین در چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله شهرزاد و شوخی کردم به هنرآفرینی پرداخته‌است.

شقایق دهقان در نقش عالیه

شقایق دهقان در نقش عالیه

شقایق دهقان در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۵۷ ‏(۴۵ سال) متولد شده است. او از سال 1375 فعالیت خود را شروع کرده است. او ۳ بار نامزد دریافت تندیس جشن حافظ شده است.  همسر او مهراب قاسم‌ خانی نویسنده و طراح صحنه تلویزیون است که در جریان مجموعه تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریال‌ های طنز مهران مدیری است.

حدیث میرامینی در نقش پریسا

حدیث میرامینی در نقش پریسا

حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 19 بهمن 1367 متولد شده است. او دارای مدرک فوق دیپلم در رشته نمایش می باشد. او در یک خانواده پر جمعیت بزرگ شد  و فرزند چهارم خانواده است، سه برادر بزرگتر از خود نیز دارد که دوران کودکی خود را در کنار آنها گذرانده و علاقه زیادی به بازی فوتبال داشته است.

حرف آخر

در این مقاله سریال زن بابا را به همراه بازیگران اصلی معرفی کردیم، از شما کاربران محترم خواهشمندیم اگر نظر یا پیشنهادی دارید با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x